關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
401#
發表於 07-8-9 11:59 |只看該作者
再提提大家, 睇下仲有無人參加:
26/8 星期日 JERRY媽屋企開大食會
JERRY媽~~~1大2小
COME ~~1大1小
雪文~~1大1小
HOGANMA~~1大1小
LOVE ~~??
KATIEMA ~~??
龍舌蘭~~??
HIN_BB~~??
KY~~??

Rank: 6Rank: 6


8953
402#
發表於 07-8-9 11:59 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 11:58 發表
睇見都暈

見到校長一於 到佢暈.

Rank: 8Rank: 8


17382
403#
發表於 07-8-9 12:00 |只看該作者
還有D 跟本沒有
姐係點呀 直情無


原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 11:52 發表


有D在天后買, 有D等緊訂返來.  還有D 跟本沒有.

Rank: 6Rank: 6


8953
404#
發表於 07-8-9 12:00 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 11:59 發表
再提提大家, 睇下仲有無人參加:
26/8 星期日 JERRY媽屋企開大食會
JERRY媽~~~1大2小
COME ~~1大1小
雪文~~1大1小
HOGANMA~~1大1小
LOVE ~~??
KATIEMA ~~??
龍舌蘭~~??
HIN_BB~~??
KY~~??

我不來了. 可能外出.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
405#
發表於 07-8-9 12:00 |只看該作者
我多數係YAHOO同SINA度打架喎.

原文章由 雪文 於 07-8-9 11:52 發表
喂, 咁揾個网上麻將來打幾局囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
406#
發表於 07-8-9 12:01 |只看該作者
我都係咁上下, 打得慢, 又唔識睇人家出咩要咩牌.

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 11:58 發表

我唔多曉喎.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
407#
發表於 07-8-9 12:01 |只看該作者
咁就下次再約過.

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 12:00 發表

我不來了. 可能外出.

Rank: 8Rank: 8


17382
408#
發表於 07-8-9 12:01 |只看該作者
我唔得呀果日係飛去馬來西亞: : : :


原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 11:59 發表
再提提大家, 睇下仲有無人參加:
26/8 星期日 JERRY媽屋企開大食會
JERRY媽~~~1大2小
COME ~~1大1小
雪文~~1大1小
HOGANMA~~1大1小
LOVE ~~??
KATIEMA ~~??
龍舌蘭~~??
HIN_BB~~??
KY~~??

Rank: 8Rank: 8


17382
409#
發表於 07-8-9 12:02 |只看該作者
你問下校長想點先



原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 11:59 發表

見到校長一於 到佢暈.

Rank: 8Rank: 8


17382
410#
發表於 07-8-9 12:04 |只看該作者
之前有打過yahoo一輪,不過係好小玩的

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 12:00 發表
我多數係YAHOO同SINA度打架喎.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
411#
發表於 07-8-9 12:05 |只看該作者
OIC, 咁就等9月份個大食會先再預你啦!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 12:01 發表
我唔得呀果日係飛去馬來西亞: : : :

Rank: 6Rank: 6


8953
412#
發表於 07-8-9 12:08 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 12:00 發表
還有D 跟本沒有
姐係點呀 直情無

要經書局訂, 因為連出版商都冇. 可能要開學後才會有貨啦.   好彩只是故事書咋.

Rank: 6Rank: 6


8953
413#
發表於 07-8-9 12:09 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-9 12:01 發表
我都係咁上下, 打得慢, 又唔識睇人家出咩要咩牌.

姐係我地係 水魚 嘍喎.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
414#
發表於 07-8-9 12:09 |只看該作者
我LEE個星期六都要返學校買書.:-|

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 12:08 發表

要經書局訂, 因為連出版商都冇. 可能要開學後才會有貨啦.   好彩只是故事書咋.

Rank: 6Rank: 6


8953
415#
發表於 07-8-9 12:10 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 12:02 發表
你問下校長想點先

係喎, 妳學空手道, 我想妳教我一兩招等使的.

Rank: 6Rank: 6


8953
416#
發表於 07-8-9 12:13 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 12:01 發表
我唔得呀果日係飛去馬來西亞: : : :

E?  妳去馬拉呀,  妳有冇用開Body shop 個d野 ? 個邊買平好多的.

Rank: 8Rank: 8


17382
417#
發表於 07-8-9 12:17 |只看該作者
你都明我走得幾急架啦
我自己都唔知:tongue:


原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 12:05 發表
OIC, 咁就等9月份個大食會先再預你啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
418#
發表於 07-8-9 12:18 |只看該作者
咁泰國有無D乜野又平又值得買架????

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 12:13 發表

E?  妳去馬拉呀,  妳有冇用開Body shop 個d野 ? 個邊買平好多的.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
419#
發表於 07-8-9 12:23 |只看該作者
有一間叫oriental princess 類似body shop, shampoo, shower gel 都幾好用
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 12:18 發表
咁泰國有無D乜野又平又值得買架????

Rank: 6Rank: 6


8953
420#
發表於 07-8-9 12:26 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 12:18 發表
咁泰國有無D乜野又平又值得買架????

巴巴 個d
之前d人買 boots 家下 好似冇咩了?  我好耐冇去啦. 有10年了.


係喎, 馬拉買小童鞋都唔錯的.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖