關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Re: 油塘小學家長站 - part 26
樓主: 雪文
go

Re: 油塘小學家長站 - part 26 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2376
401#
發表於 07-5-30 16:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

又近我媽咪屋企,一陣就返到啦
而家孖女補緊習,所以可以又閃一閃上bk    [quote]
iloveyoub4 寫道:
phoebelamlam


返到屋企tim呀     


其實係份part-time d 時間好似幾好,
可以照顧到小朋友   
真係very good

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
402#
發表於 07-5-30 16:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

點解無啦啦會變得咁清閒????[quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩

我呢排將會係咁樣渡過         


Rank: 8Rank: 8


17382
403#
發表於 07-5-30 16:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

phoebelamlam



是否去補習社補
幾錢一個月呢

我亞女上小一後我會睇佢攪唔攪得惦d功課先,
萬一真係唔得既話先搵人上門補習,
一係就返幼稚園叫老師幫手補


而家孖女補緊習,所以可以又閃一閃上bk

Rank: 8Rank: 8


17382
404#
發表於 07-5-30 16:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


不嬲都係1日做2-3個鐘野之嗎,
呢輪落曬貨o米1日做1個鐘野囉
我果行淡季時候係咁架


come爸嘩 寫道:
點解無啦啦會變得咁清閒????[quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩

我呢排將會係咁樣渡過         


Rank: 5Rank: 5


2376
405#
發表於 07-5-30 16:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

上門呀
一堂70元/個半鐘(1,3,5)
一個就一堂150/個半鐘(2,4,6)
因為最初我都唔想呀,但係孖女佢地太依賴我啦,
咩都要我講,佢地先做,我又衰心軟,下下題題講,
所以要搵人教佢lor~~~[quote]
iloveyoub4 寫道:
phoebelamlam



是否去補習社補
幾錢一個月呢

我亞女上小一後我會睇佢攪唔攪得惦d功課先,
萬一真係唔得既話先搵人上門補習,
一係就返幼稚園叫老師幫手補



Rank: 8Rank: 8


17382
406#
發表於 07-5-30 16:40 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

phoebelamlam


up

iloveyoub4 寫道:
phoebelamlam


今年9月幼稚園會派表比家長選第1輪,
你實唔夠分,
係呢個時候你就做份profile親身交比校長啦,
咁樣可以加深校長既記憶對第時叩門可能有d幫助=誠意


[quote]
phoebelamlam 寫道:
希望有呢個機會啦    [quote]
come爸嘩 寫道:
咁希望下年我女同你女做倒校友啦! :  : [quote]
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
407#
發表於 07-5-30 16:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

phoebelamlam


                        


每堂上幾耐呀


phoebelamlam 寫道:
上門呀
一堂70元/個半鐘(1,3,5)
一個就一堂150/個半鐘(2,4,6)
因為最初我都唔想呀,但係孖女佢地太依賴我啦,
咩都要我講,佢地先做,我又衰心軟,下下題題講,
所以要搵人教佢lor~~

Rank: 5Rank: 5


2376
408#
發表於 07-5-30 16:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

都係個半中呀

我而家都係幫補習姐姐打工呀 :cry:  :cry: [quote]
iloveyoub4 寫道:
phoebelamlam


                        


每堂上幾耐呀



Rank: 5Rank: 5


2376
409#
發表於 07-5-30 16:59 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

iloveyoub4

哦.......唔該曬呀
我估我得閒都會去問定佢地幾時收profile呀

Rank: 8Rank: 8


17382
410#
發表於 07-5-30 17:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

phoebelamlam


BK又   

$70  x12日=$840
$150 x12日=$1800

total:$2,640.00


        


你個姐姐好貴wor     
每次只係30分鐘

phoebelamlam 寫道:
都係個半中呀

我而家都係幫補習姐姐打工呀 :cry:  :cry: [quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
411#
發表於 07-5-30 17:03 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

Rank: 5Rank: 5


2376
412#
發表於 07-5-30 17:08 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

90分鐘唔係30分鐘   
可能我打得唔好呀[quote]
iloveyoub4 寫道:
phoebelamlam


BK又   

$70  x12日=$840
$150 x12日=$1800

total:$2,640.00


        


你個姐姐好貴wor     
每次只係30分鐘

Rank: 5Rank: 5


2376
413#
發表於 07-5-30 17:09 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

哦......
咁我點知邊個係校長呀    [quote]
iloveyoub4 寫道:
phoebelamlam


你問校務署佢地多數會答你唔收 or等出年6月先收等等,我就唔理啦,同亞女親身去搵校長親手交比校長(即10個月前交定)



Rank: 8Rank: 8


17382
414#
發表於 07-5-30 17:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

phoebelamlam


完來係我睇錯     

都偏貴呀,
但如果係教得好既話都ok啦,
請問係邊度搵姐姐架
上網or朋友介紹
我見網上有好多補習資料,
唔知得唔得囉

phoebelamlam 寫道:
90分鐘唔係30分鐘   
可能我打得唔好呀

Rank: 5Rank: 5


2376
415#
發表於 07-5-30 17:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

一個就平,一個就貴,(兩個都係朋友介紹)
不過就真係貴個位就好好多[quote]
iloveyoub4 寫道:
phoebelamlam


完來係我睇錯     

都偏貴呀,
但如果係教得好既話都ok啦,
請問係邊度搵姐姐架
上網or朋友介紹
我見網上有好多補習資料,
唔知得唔得囉


Rank: 8Rank: 8


17382
416#
發表於 07-5-30 17:18 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26



[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2376
417#
發表於 07-5-30 17:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

2~
呢個方法幾好喎[quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
418#
發表於 07-5-30 17:30 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

就放工啦     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
419#
發表於 07-5-30 17:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

phoebelamlam, 請你Del你的引文.  即 Love的說話.  唔該

Rank: 8Rank: 8


17382
420#
發表於 07-5-30 17:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26


DEL曬啦       
下次用pm


雪文 寫道:
phoebelamlam, 請你Del你的引文.  即 Love的說話.  唔該
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖