關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
381#
發表於 07-2-16 12:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng ,miholo
其實唔只係tko,可能香港空氣唔好都有關,不過真係好濕,alkyng你買錄油葉咁勁.   

我問咗馬e生新年時間
初一10:00am-4:00pm
初二休息
初三1:00pm-6:00pm
大吉利事,最好打電話問一問先睇.大吉大利       

Rank: 5Rank: 5


2641
382#
發表於 07-2-16 14:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

其實如果小朋友臨到假期前作病,我地好多時都會睇一次醫生先,萬一佢個病係假期時變差都即時有藥食嘛!而且新年流流,最好就唔須出入醫院診所之類啦

yeeli 寫道:
alkyng ,miholo
我問咗馬e生新年時間
初一10:00am-4:00pm
初二休息
初三1:00pm-6:00pm
大吉利事,最好打電話問一問先睇.大吉大利       

Rank: 5Rank: 5


2422
383#
發表於 07-2-16 19:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

thank you 呀! , 大吉利是有乜事都知去邊搵醫生, 當然我都唔想年初一搵醫生拜年    

今年真係好差, 成屋d人輪流病, 所以一定記得買綠油葉去下d衰氣
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1796
384#
發表於 07-2-16 23:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
我是去容鳳書睇專科的,第一次俾了最輕的類固醇但原全冇用,第二次換了隻中度類固醇才好轉。
大女今天整天都說頭暈,明天一早和她看醫生,老公話如果亞女新年未好番就唔出街。

Rank: 5Rank: 5


2641
385#
發表於 07-2-16 23:50 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我地今年嘅運程都好差,可說是從未試不過咁worst....
最先是舍弟Easter之後發現腦溢血,確診是brain cancer,醫生提議做high risk的手術去除壞細胞,可惜做了;結果還是再生出來,無想過半年就把他帯走了...六月的時候,剛剛消化了弟弟有病的事,又輪到老公撞車入了個多月院,在ICU足足個多星期先渡過危險期,現在肚皮那三十多針還讓他間中叫痛...然後,在弟弟十二月離去前,兩個很親的親人又相繼因老人病而離去,唉,不知是否人大了就必須要學會習慣面對傷痛,但這些打擊真的叫人很難過,今年的日子我常常問自己:這些日子何時會完呢?



Rank: 4


988
386#
發表於 07-2-17 00:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama

你真係一波未平一波又起,你唔好咁難過,我都感受到你既傷痛,我係信佛,你可能試下唸經,唸經令成個人都開心同積極好多,難過日子都會過去,記得要向前看,咁就無咁辛苦,雨後有彩虹.加油加油.

Rank: 4


988
387#
發表於 07-2-17 00:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

希望大家都唔好去揾e生.開開心心過年.     

Rank: 5Rank: 5


2422
388#
發表於 07-2-17 01:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama:

你要努力加油呀 , 做人總要面對一d唔如意的事, 或會在過程中產生一些事情令我們有所得着或領會, 依家最緊要就係照顧好自己身子, 咁就可以再照顧自己d小朋友, 睇住佢地長大成人 .

yeeli:

我都係信佛的, 是"創價學會"你認唔認呀? 我每日早晚都會唸經, 我本人覺得如果一個人有信仰的話, 每一日都會有希望
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
389#
發表於 07-2-17 01:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我全家族都係入信 "日蓮正宗"二十幾年,你知唔知創xx會同日蓮正宗既事.  

Rank: 5Rank: 5


2422
390#
發表於 07-2-17 01:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我地又會咁啱0既, 不過我就對呢個學會認識不深, 我媽咪就入信左十年左加, 而我都係上年年尾先正正式式去學下點諗經文, 依家寫晒d併音響到, 都算唸得幾快, 我多數年初一去一次學會咋 , 但平時又祈求好多野, 所以都覺得有罪惡感
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
391#
發表於 07-2-17 01:40 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

咁你個囝點解唔讀"創價幼稚園"0既, 聽日講都唔錯架, 咁你自己覺得呢個教點呀? 媽咪成日比d月刊我, 但我又衰唔係成日拎上手睇.

不過同呢個教都幾有緣, 我媽咪當年接觸呢個教時, 只係教左我唸一句經文, 我相信你都知係邊句, 其它野我全部都唔知的, 同年我去左日本旅行, 影左好多相返來, 直至年幾前再拎d相出黎睇, 發覺當年響日本影的其中一相, 我係企左響塊大石碑前, 碑上就係個句經文, 依家我將張相放左出黎, 時刻提自己比心機唸經 :
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
392#
發表於 07-2-17 01:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我好細個就跟我媽咪一齊唸經,宜家個個星期日都會返佛會,我地一家人會年年都過日本富士山大石寺參拜佛,我仔仔由一歲就跟我去日本拜佛.我地都係要早五痤晚三座,唱題.
要瞓,聽日傾goodnight.

Rank: 5Rank: 5


2422
393#
發表於 07-2-17 01:53 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

嘩...我點都唔及你地呀, 我估我影個張相就係你講的山林大石寺, 不過我就唔係好明"早五痤晚三座"點解?, 你講的佛會係唔係即是學會呀? 還是有另一處地方的, 你聽日先話我知啦, byebye, goodnight
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
394#
發表於 07-2-17 02:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

各位   今天我一下班便收到工人打電話給我說囡囡發燒和作嘔及出便便是水呀 ! 我同老公便立即找回貴醫生看........醫生說囡囡有副流感引起d腸胃炎重問我之前是否已流鼻水及咳? 我說有及醫生說一定在學校引起的, 他再三希望小女不要再上學待她上k1才反, 其實我也想過只是想在n1已習慣細菌不用到k1才請這麼多假 現在又...唉 可能都是放棄或選擇一些小活動給她
況且我們又申請不到津貼   
醫生幫囡囡打了針及放塞江退燒 因醫生放假到25/2

yeeli
原我想找馬'r但回家已6:30左右怕趕不及因他說7:00前到沒有booking的, 請問馬醫生不可以booking嗎  

Rank: 4


988
395#
發表於 07-2-17 12:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
馬e生係可以booking架,但full晒booking你要walk in就7:00pm前要到登記,有時都有夜診,不過好貴,但要打去問先,

其實其他國家係5歲先至返學架,5歲前抵抗力唔係咁好係會成日病架,返n1真係會多咗病,而且習慣細菌,老實講點會咁細個就習慣,一年有幾佰種感冒病毒,佢地係會變種,所以抵抗力唔好先會病. 你女女好d未,小心睇住佢有無高燒.

Rank: 5Rank: 5


2641
396#
發表於 07-2-17 17:25 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli, alkyng
謝謝,有心了!弟弟的離去實在太快 ,之前老公撞車入院時,佢仲安慰我,但我真不知自己到底在做什麼!明明醫生說這種病的存活只有半年至兩年,我竟然白痴到以為:他這麼後生,最少一定都可多活兩年,今天無暇探望他,那等明天,後天,大後天吧...結果 ,他死後我哭得死去活來,不比我媽媽少,最初我還是不明白自己為什麼這麼傷心,直到有一天,我聽到古巨基那首歌'愛得太遲'時,才猛然醒過來!那歌簡直是說中我的心刦裡 :
"有些心意 不可等某個日子
"忙忙忙其實自私...偏要推說等下一次,
"愛一個字,也需要及時,只差一秒,心聲都已變歷史
"世界有太多東西發生 - 不要等到天上俯瞰
原來我這麼傷心,是因為自己無珍惜過與他相處的日子,無代入過他苦不堪言的化療,無去分擔及體會他...雖然我無任何信仰,但我相信有的話,神都不會原諒我...



他在我總,,,,,,,  

Rank: 5Rank: 5


1490
397#
發表於 07-2-17 18:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli 寫道:
師奶

馮x有老師自x,唔係化,係咪真架???我聽過x潔華有老師自x,但係都係聽唔知真係假,希望唔係真啦.


係真架!東方有報導過。
唔知係咪咁樣明顯小左功課,我朋友仲話細女比大女好好多,功課冇咁多,今年細女讀3年級,佢D功課都冇家姐3年級嗰時咁辛苦,大女嗰時做功課閒閒地做到10點幾,家姐升中一了。有唔同的是大女入到精英班,細女入唔到。

Rank: 4


988
398#
發表於 07-2-18 00:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

各位靚媽,新年快樂,身體健康
                    
                              

Rank: 5Rank: 5


2422
399#
發表於 07-2-18 01:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

dear all,

祝各位 "新年快樂", "恭喜發財", 最緊要係"身體健康"!!!                 
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
400#
發表於 07-2-18 01:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo:

我都好明白你依家個心情, 呢幾日要好好照顧個囡, 比佢多d休息. 我個女今日去完太婆到做團年, 夜晚明顯都多左咳, 所以我都好驚之後個幾日要去搵醫生的話會好麻煩  
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖