關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
381#
發表於 06-10-18 18:38 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我兩個都無痛分娩,大仔因為有妊娠毒血即call入院生(之後住咗icu話有心臟衰歇+N咁多樣嘢,半年後又話return normal)

第2胎e生驚我似第1胎咁,所以未生得都入定e院做無痛分娩。

今胎e生話上一胎無事,今胎都應該冇事,要我自己生...

agneshwh 寫道:
一年前嘅今日,我經歴人生中第二次的最痛!(細女出生)不過,眨吓眼,今日又一歲啦!見到佢就-------開心晒!
嘜妳之前兩胞開刀嘅?


[quote]
2fungs 寫道:
冇咁快! 打算前2後8,5/11放。好驚早產呀!
尋日我朋友第一日放產假就穿水入院...  

我未曾試過生仔點痛法架...
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1178
382#
發表於 06-10-18 18:40 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

angshwh,
係未細女今日生日?
識行未?

Rank: 4


506
383#
發表於 06-10-18 20:12 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

OIC,希望妳今次順順利利啦!
細女在上星期日開始,可以連續行10步左右(之前只捉住人隻手行)。開始有D甩難嘅感覺,因唔駛成日抱嘛!

[quote]
2fungs 寫道:
我兩個都無痛分娩,大仔因為有妊娠毒血即call入院生(之後住咗icu話有心臟衰歇+N咁多樣嘢,半年後又話return normal)

第2胎e生驚我似第1胎咁,所以未生得都入定e院做無痛分娩。

今胎e生話上一胎無事,今胎都應該冇事,要我自己生...

Rank: 5Rank: 5


3218
384#
發表於 06-10-19 09:04 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

其實什麼叫做 "無痛分娩" ? d人話呃人,一定會痛.

Rank: 4


506
385#
發表於 06-10-19 11:40 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

"無痛分娩"是在腰部脊髓位置抽入一支針,再將麻醉藥注入,令到下半身麻醉。但麻醉效果就視乎很多因素,如麻醉科醫生落針的準確度等,成效見仁見智!


Kittymummy 寫道:
其實什麼叫做 "無痛分娩" ? d人話呃人,一定會痛.

Rank: 5Rank: 5


3218
386#
發表於 06-10-19 11:52 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

tks. 但我生亞女時,無醫生叫我用"無痛分娩" ? 吾駛咁痛.

Rank: 4


506
387#
發表於 06-10-19 12:54 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

通常,醫生唔會鼓勵用無痛分娩。因有一定嘅風險同副作用,而且會增加醫療成本。仲有,無痛分娩都係要自己用力push個bb出嚟!但因麻醉藥關係,通常個mummy都會冇力push。最後,大多數要vaccum。

Rank: 5Rank: 5


1178
388#
發表於 06-10-19 14:47 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

第一次生時就覺好似勁m痛咁,就係唔夠力所以吸出。
第二次生時就一d痛都冇,又唔比我試生,話驚我粗勞,由e生幫我吸出。


agneshwh 寫道:
通常,醫生唔會鼓勵用無痛分娩。因有一定嘅風險同副作用,而且會增加醫療成本。仲有,無痛分娩都係要自己用力push個bb出嚟!但因麻醉藥關係,通常個mummy都會冇力push。最後,大多數要vaccum。

Rank: 5Rank: 5


3218
389#
發表於 06-10-19 15:21 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我生亞女時痛到想死(陣痛和作動). 但生緊果陣時痛到一d"資"覺都冇.亞女好快出來. 我望住我個女出黎.

Rank: 5Rank: 5


1178
390#
發表於 06-10-19 15:41 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我睇都唔敢睇佢出嚟嗰下,咁恐佈~
係姑娘抱比我睇咋~

Kittymummy 寫道:
我生亞女時痛到想死(陣痛和作動). 但生緊果陣時痛到一d"資"覺都冇.亞女好快出來. 我望住我個女出黎.

Rank: 5Rank: 5


3218
391#
發表於 06-10-19 16:22 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

睇佢出嚟嗰下,吾恐佈.最核突係個胎盤...
你細仔遲d讀kindergarden平好多, 真係慳左吾少.我亞女由1.5 years old 返扥兒到畢業, 共14萬......

Rank: 4


506
392#
發表於 06-10-19 16:23 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

妳就好啦!睇到個女出嚟! 我好想睇,但兩個都睇唔到,因我深近視,生生吓時,副眼鏡已經唔知比姑娘除咗去邊?朦查查!

[quote]
Kittymummy 寫道:
我生亞女時痛到想死(陣痛和作動). 但生緊果陣時痛到一d"資"覺都冇.亞女好快出來. 我望住我個女出黎.

Rank: 5Rank: 5


3218
393#
發表於 06-10-19 17:01 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

你幾多度近視?點解吾去做激光? 我之前800幾度, 三年前在養和做,都ok. 不過夜晚睇野差d.但都吾駛用副眼鏡.

Rank: 5Rank: 5


1178
394#
發表於 06-10-19 17:30 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

點解夜晚會睇嘢差d?  
我都有500度近視~
養和做要$$? 我哥哥想做~

Kittymummy 寫道:
你幾多度近視?點解吾去做激光? 我之前800幾度, 三年前在養和做,都ok. 不過夜晚睇野差d.但都吾駛用副眼鏡.

Rank: 4


506
395#
發表於 06-10-19 17:31 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我一邊~700度,另一邊~750度。但激光到目前為止,仲未知有冇併發症。我之前睇過眼科醫生,佢話做咗激光嘅話,如果老咗有白內障就唔可以做手術,因眼內的lens已被激光射至變形。而我又唔知老咗會唔會白內障,所以唔敢做!係咪好驚死呢?


Kittymummy 寫道:
你幾多度近視?點解吾去做激光? 我之前800幾度, 三年前在養和做,都ok. 不過夜晚睇野差d.但都吾駛用副眼鏡.

Rank: 5Rank: 5


1178
396#
發表於 06-10-19 17:36 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

哩個經驗真係難忘,你真係好嘢~

[quote]
Kittymummy 寫道:
睇佢出嚟嗰下,吾恐佈.最核突係個胎盤...

Rank: 5Rank: 5


1178
397#
發表於 06-10-19 17:38 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我都唔敢計條數,見步行步算lu~

Kittymummy 寫道:
你細仔遲d讀kindergarden平好多, 真係慳左吾少.我亞女由1.5 years old 返扥兒到畢業, 共14萬......

Rank: 4


506
398#
發表於 06-10-19 17:49 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs/kittymummy:
知唔知明天中文評估温D嘜?今日派晒D昨業返嚟!係咪要全部温晒?

Rank: 5Rank: 5


3218
399#
發表於 06-10-19 17:55 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我都吾知牙.我之前係做第三代.依家應該好d.
$19500 (incl. 手術,檢查和藥).

Rank: 5Rank: 5


3218
400#
發表於 06-10-19 18:00 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吾係驚死, protect 自己啫. 但我怕太深 (over1000度)會容易視網膜脫落....老左先算.[quote]
agneshwh 寫道:
我一邊~700度,另一邊~750度。但激光到目前為止,仲未知有冇併發症。我之前睇過眼科醫生,佢話做咗激光嘅話,如果老咗有白內障就唔可以做手術,因眼內的lens已被激光射至變形。而我又唔知老咗會唔會白內障,所以唔敢做!係咪好驚死呢?


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖