關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
樓主: yinmami
go

9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


176
381#
發表於 06-10-25 01:13 |只看該作者

Re: 又有人暈左?

chuiathena 寫道:
努力啦! 你肩膀會越黎越大隻la !  我會找Mui Mui 架啦,駛吾駛帶D水果小食比佢,我老公都去可以攞多D嘢喎!


妹妹話我知佢鐘意同同學仔圍埋一齊食零食架   
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
382#
發表於 06-10-25 01:19 |只看該作者

Re: 又有人暈左?

明架la ! 記得比細B D相我地look look 呀

Rank: 3Rank: 3


176
383#
發表於 06-10-25 07:01 |只看該作者

Re: 又有人暈左?

chuiathena 寫道:
明架la ! 記得比細B D相我地look look 呀


呢度有張  

Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 2


81
384#
發表於 06-10-25 12:57 |只看該作者

Re: 問功課

勁可
chuiathena 寫道:

重有: 有冇人覺得內聯網嗰討論區冇咗好可惜!


勁可惜啊....有冇人知點解會關閉...唔想家長或學生公開投訴或讚賞??


49
385#
發表於 06-10-25 15:18 |只看該作者

Re: 問功課

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


421
386#
發表於 06-10-25 22:42 |只看該作者

Re: 問功課

BB 好標緻喎!同媽咪,家姐一樣白雪雪

Rank: 3Rank: 3


421
387#
發表於 06-10-31 19:01 |只看該作者

Re: 問功課

做乜依排咁靜架

Rank: 3Rank: 3


176
388#
發表於 06-10-31 23:04 |只看該作者

Re: 問功課

chuiathena 寫道:
做乜依排咁靜架


因為要湊 B 同成日掛住影相囉  

而家功課測驗多左,我諗好多 BK 媽咪都要用多 de 時間陪小朋友溫習,係貓頭鷹部隊仲可以趁小朋友訓左然後上來搭訕

Pepper 妹妹呢幾日唔洗上堂清閒左佢好似唔多慣,尋日仲悶悶不樂咁,於是我就帶佢去騎單車散心

http://galaxia.d2g.com/Wickie2

講開又講,大家覺得今年功課測驗係咪比往年多?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09


49
389#
發表於 06-11-1 14:46 |只看該作者

Re: 問功課

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


526
390#
發表於 06-11-2 13:42 |只看該作者

Re: 問功課

Hi, 各位,入lai 打個招呼sin, 我had chosen STWLMC in 1st round, e+ 等緊20/11 個result, 雖然冇mug chance......  :cry:
[img align=left]http://www.jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0045702.gif[/img]

Rank: 2


81
391#
發表於 06-11-2 14:39 |只看該作者

Re: 問功課

Mintpepper 寫道:
[quote]
chuiathena 寫道:
做乜依排咁靜架


因為要湊 B 同成日掛住影相囉  

而家功課測驗多左,我諗好多 BK 媽咪都要用多 de 時間陪小朋友溫習,係貓頭鷹部隊仲可以趁小朋友訓左然後上來搭訕

Pepper 妹妹呢幾日唔洗上堂清閒左佢好似唔多慣,尋日仲悶悶不樂咁,於是我就帶佢去騎單車散心

http://galaxia.d2g.com/Wickie2

講開又講,大家覺得今年功課測驗係咪比往年多?[/quote]

我認得哩架單車啦....我都成日同個仔去哩度玩 ,不過成日好驚佢片左出欄杆,...... :)

Rank: 2


81
392#
發表於 06-11-2 14:41 |只看該作者

Re: 問功課

bashful 寫道:
Hi, 各位,入lai 打個招呼sin, 我had chosen STWLMC in 1st round, e+ 等緊20/11 個result, 雖然冇mug chance......  :cry:


有幾分啊??

Rank: 4


526
393#
發表於 06-11-2 23:35 |只看該作者

Re: 問功課

15分, but = 5分law :cry:

路人丁 寫道:
有幾分啊??
[img align=left]http://www.jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0045702.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


176
394#
發表於 06-11-3 16:31 |只看該作者

Re: 問功課

我認得哩架單車啦....我都成日同個仔去哩度玩 ,不過成日好驚佢片左出欄杆,...... :)


You mean your son 片出欄杆 or my daughter 片出欄杆 ah ?  
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
395#
發表於 06-11-4 22:12 |只看該作者

Re: 問功課

恭喜我啦! 我親子水泡攞咗冠軍呀! Monkey 第一次有咁大隻獎杯咋! 終於入到預備組啦!好彩水運會嗰日佢無游到叫救命     

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
396#
發表於 06-11-5 17:04 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

chuiathena,恭喜晒! 好耐冇上黎,一開學就好忙,你地覺得學校Dquiz出成點?你地又考得好吾好呢?因為囡囡近呢次數學小評估好低分,好煩惱   

Rank: 3Rank: 3


421
397#
發表於 06-11-5 22:39 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我中文測驗温錯書所以成績吾理想其它都OK la. 你囡囡幾年级呀?
講到中文科 我測驗五課書我蠢到淨喺叫Monkey 背默,其它都冇理. 都算喺咁囉!

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
398#
發表於 06-11-7 13:02 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

囡囡p.3,數學比較差D,其他都ok ge!

Rank: 3Rank: 3


176
399#
發表於 06-11-8 23:23 |只看該作者

Re: 問功課

chuiathena 寫道:
恭喜我啦! 我親子水泡攞咗冠軍呀! Monkey 第一次有咁大隻獎杯咋! 終於入到預備組啦!好彩水運會嗰日佢無游到叫救命     


妹妹都有講 Monkey 仔贏冠軍好勁,恭喜晒呀   

祝 Monkey 仔下年唔攬水泡都繼續捧杯啦   
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
400#
發表於 06-11-9 19:35 |只看該作者

Re: 問功課

笑 C 我 la.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖