關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


159
381#
發表於 06-11-3 20:40 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CanKan,

平時都是印印姐姐湊返學,如果唔駛飛就有時會自己湊放學,間中會拉埋隻佬一齊去,甘阿囡就會超級開心啦!

你們有冇睇手冊呀?又有評估了,阿囡終於唔係全部粉紅色啦,禮貌嗰度有紅色啦!快啲睇下啦!

[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid218/pe82f42a6873e790798999eae2ee56e1c/ec3b66f9.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid218/pd960073d41b0e1afea8790620ad534da/ec3b5e37.jpg[/img]

Rank: 4


850
382#
發表於 06-11-4 09:13 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

係咩...等我今日見到阿女問佢拿黎睇下....

另cankan...深海魚港酒樓係咪摺左呀

Rank: 4


850
383#
發表於 06-11-4 09:19 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽
你女女點呀

Rank: 5Rank: 5


4411
384#
發表於 06-11-4 09:38 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
唉...唔好提喇, 阿女d鼻水翻兜, 個肺依然痰多, 不過就好似咳少左, 但咳果陣依然聽到好多痰聲, 好鬼煩既呢!    

Rank: 4


850
385#
發表於 06-11-4 10:06 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

你女女咳左幾耐呀....係咪同醫生d藥唔夾呀.........
係咪轉天氣所以甘呀.............

Rank: 5Rank: 5


4411
386#
發表於 06-11-4 10:18 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
佢開頭只係少少鼻水, 咁食左收鼻水葯, 其實已經好左好多架喇! 咁上星期六同佢去飲, 我舅父好人得滯, 就買左d明治既士多啤梨朱古力畀佢食, 佢一晚之內, 食左成十粒, 出事喇, 食完d痰就唻料喇, 一直到而家都清唔到, 超煩!

至於d鼻水, 可能同轉天氣有關, 亦可能畀同學仔惹番轉頭! 事關佢噚日返學果陣明明有戴口罩的, 放學果陣, 我見佢個口罩唔見左, 再望下佢個鼻, c咯, d鼻水又唻料, 救命呀! 真係無眼睇!

醫生畀左四日葯, 而家食左三日, 食埋今日睇下點先, so far其實佢個人好精神架, 除左食完葯之後, 無幾耐就要瞓覺, 其餘時間都係鬼打咁精神的, 所以我諗佢問題應該唔大的, 但如果真係食晒d西葯都清唔到, 我就會的佢去睇中醫, 灌佢飲苦茶架喇! 豈有此佢呀真係!

Rank: 4


850
387#
發表於 06-11-6 21:28 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

原來我個女好鐘意食苦瓜....反而到依家都唔係好食蝦...所以佢唔食蝦餃同燒米...你地個小寶有無咩特別唔食架..

Rank: 5Rank: 5


4411
388#
發表於 06-11-7 15:21 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

唉...我個女太多野唔食喇, 我只能夠話, 佢淨係鍾意食以下食物:

蔬菜: 菜芯, 菠菜, 蕃茄 (其他菜全部唔食, 瓜類全部唔食, 豆類全部唔食)
肉類: 雞肉, 魚肉 (豬牛羊全部唔食)
五穀類: 飯, 粉, 麵, 麵包
生果: 萍果, 橙, 香蕉, 梨, 奇異果, 火龍果, 士多啤梨 (提子唔食)
其他: 雞旦, 奶, 乳酪, 芝士, 果醬, 牛油

零食: 朱古力, 糖, 雪糕, 餅

Rank: 4


850
389#
發表於 06-11-7 17:54 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽...

我個女細d個時都唔食菜架..不過有次佢呵唔出...跟住又生非茲....跟住我地嚇鬼佢話佢唔食菜先係甘...之後佢就食啦...............hehe...     

Rank: 5Rank: 5


4411
390#
發表於 06-11-8 13:41 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
咁你個女都易搞d, 我果個, 真係好鬼揀飲擇食的, 好似見到d豆係綠色, 佢就已經唔肯放落口架喇, 仲要係畀個咬牙切齒既衰樣你睇, 跟住再同你講: 咦呀, 媽咪, 唔食呀, 好核突呀!

唔係嘛? 豆咋喎, 好核突???? 都唔知咩料子! 吹漲!  

Rank: 4


850
391#
發表於 06-11-8 13:44 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

哈哈...昨日我個女無帶書包返學呀...
事原姑媽拿住書包..我個女就甘上左校車....一個唔記得比..一個唔記得羅....haha...
我問亞女你幾時先知...佢話坐坐下 : e....個書包呢...跟住佢同審審講話唔記得羅個書包...審審話唔緊要....甘跟住我問佢...你係咪好緊張呀...返到學校無書包....然後亞女話係呀..不過李老師話唔緊要....

Rank: 4


850
392#
發表於 06-11-8 13:59 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

唉..我個女有時都會架...不過我就無咩夾硬要佢食...如果有樣野佢真係唔食..我通常會同佢講試一談先...跟住食完佢都係唔食我就又得佢lou...(起碼掘左佢食一談先)

Rank: 4


605
393#
發表於 06-11-8 14:01 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

你既行程實在緊湊,禁樣趕發,心理壓力都唔少野。而家忙完未呀?

cankan

Rank: 4


605
394#
發表於 06-11-8 14:10 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

wewetwet:

我都睇左亞女個評估啦!紀律果度係紅色,我重特登攞本手冊同亞女傾,解釋俾佢聽老師話佢紀律做得到同埋紅色係最好,叫佢繼續努力。

上星期老師派左張比賽既圖畫你地有冇交,我見手冊冇話到要幾時交,剩係見倒張畫後面話係11月9日前經學校交回,禁咪星期一晚同個女同埋老公係度攬左成粒幾鐘,跟住星期二朝早攞番學校交,點知老師話太遲,上星期已經收左。哎!下次遇著依 d情況,真係要問清楚老師幾時交至得,免得白費心機!


cankan

Rank: 4


605
395#
發表於 06-11-8 14:11 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

wewetwet:

我都睇左亞女個評估啦!紀律果度係紅色,我重特登攞本手冊同亞女傾,解釋俾佢聽老師話佢紀律做得到同埋紅色係最好,叫佢繼續努力。

上星期老師派左張比賽既圖畫你地有冇交,我見手冊冇話到要幾時交,剩係見倒張畫後面話係11月9日前經學校交回,禁咪星期一晚同個女同埋老公係度攬左成粒幾鐘,跟住星期二朝早攞番學校交,點知老師話太遲,上星期已經收左。哎!下次遇著依 d情況,真係要問清楚老師幾時交至得,免得白費心機!


cankan

Rank: 4


605
396#
發表於 06-11-8 14:17 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

wewetwet:

我都睇左亞女個評估啦!紀律果度係紅色,我重特登攞本手冊同亞女傾,解釋俾佢聽老師話佢紀律做得到同埋紅色係最好,叫佢繼續努力。

上星期老師派左張比賽既圖畫你地有冇交,我見手冊冇話到要幾時交,剩係見倒張畫後面話係11月9日前經學校交回,禁咪星期一晚同個女同埋老公係度攬左成粒幾鐘,跟住星期二朝早攞番學校交,點知老師話太遲,上星期已經收左。哎!下次遇著依 d情況,真係要問清楚老師幾時交至得,免得白費心機!


cankan

Rank: 4


605
397#
發表於 06-11-8 14:20 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

係呀!我同你初相識果間酒樓冇左啦!果個位置似乎冇麥邊間酒樓做得長喎!

cankan

Rank: 4


605
398#
發表於 06-11-8 14:23 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我覺得痰依家野,中藥好過西藥。

原來你業餘幫人打稿,怪得之你成日都可以洋洋數千字禁回覆我地啦!我有時都要諗諗個字點打,或者搵 d 同音字頂住先。

cankan

Rank: 4


605
399#
發表於 06-11-8 14:30 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我果女都係有好多野唔食,佢細個好鍾意食魚,但係而家最鍾意食肉餅同雞翼,佢食肉,唔食瓜、豆腐、蛋黃、蕃茄......,佢鍾意食麵飽、pizza....。

糖果、汽水、薯片等零食就梗係食啦,不過佢似乎唔鐘意食棉花糖。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
400#
發表於 06-11-8 15:01 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CanKan,
我都知除痰係中葯好過西葯, 但佢d鼻水今日都仲有dd咁多, 同埋星期一同佢覆過診, 醫生開左消炎葯, 要食足四日呀, 所以轉中醫之前, 一定要食晒d消炎葯先啊! 好慘!

我幫人打稿, 係響我入U前開始架, 大大話話, 都打左超過十年喇! 所以基本上呢, 我一放對手響個KEYBOARD度, 隻手就會自動波咁郁, 跟住D字就會自動蒲頭, 我個腦只係需要諗下打咩內容, 而唔需要諗個字點打架!  

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖