- 在線時間
- 1 小時
- 最後登錄
- 08-9-8
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-7-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 83
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 94
- UID
- 49984

|
Re: 聖方濟各家長今年入小一
Hi BowieChloemami,
我一家是公教家庭, 所以很想囡囡入讀天主教學校, 入讀SFCS是厚著面皮叩門的。 當初囡囡好唔鍾意SFCS, 問我點解要佢入讀, 係咪因為名校。 我同佢講SFCS不是名校(仿間所標籤的), 而是一間好學校。 至於點解揀呢間學校, 因為我覺得這是一所實而不華的學校。
開學後一個星期, 佢同我講原來d老師係好好人, 依家仲識到好多新朋友, 我想佢已經越來越喜歡這間學校呢...
翠堯爸
Bowiechloe 寫道:
hello Mielmiel, Catleelee & Jiuin,
我終睇哂咁多版的 forum, 好精彩!
了解到一個初入小一的生涯.
我囡囡在今年自行選了SFCS, 希望她能順利入到!
我亦都想了解下, 當初你們點解揀呢問學校, 而唔揀同區的其他女校, 真係想參考一下你們的經驗.
你們的小朋友, 學校生活愉快嗎, 功課係咪開始好吃力啦,
我亦都是一個在職母親, 公司亦不許可太早放工. 睇完你們的對話, 真係有 D 擔心自已能否都做到你們的付出.
真想了解一下, 你們小朋友喜歡 SFCS 嗎?
謝謝! |
|