關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 2


59
381#
發表於 06-10-13 12:49 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi mangoyum,

I'm in they office, no chinese writing.
Your daughter is in which class and what's her name?
I heard that next year (07-08) all kids will move to a new school building but still have half day session in the morning.  08-09 will then change to whole day.  Hope that on 21 Oct, the PTA meeting will have a clear announcement.

Lucianna

Rank: 1


18
382#
發表於 06-10-13 14:22 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi! Lucianna, 你女兒是不是SF的學生? 很高興認識您!

我女兒讀1B, 這班個中文老師好好、好認真。我在家亦順道跟我女兒學中文, 因有些中文字寫法有異於我童年寫法。07-08 是續步轉全日, 不是全校, 應該只有小一及小二學生, 你可打去學校查詢作實。上課仍然是在舊址, 因要裝修及翻新, 新校址可能要等2年以後(我估)。   
   [quote]
Lucianna 寫道:
Hi mangoyum,

I'm in they office, no chinese writing.
Your daughter is in which class and what's her name?
I heard that next year (07-08) all kids will move to a new school building but still have half day session in the morning.  08-09 will then change to whole day.  Hope that on 21 Oct, the PTA meeting will have a clear announcement.

Lucianna

Rank: 2


67
383#
發表於 06-10-13 14:57 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi mangoyum & Lucianna,

係呀! 我交form 時,老師話07-08小一係要番全日的.不過她没有說是新校舍,我諗會係舊上住先.

BLCL

Rank: 1


18
384#
發表於 06-10-13 15:26 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

不更要啦! 其實舊校址環境幾好! 個戶外球場好似望到維景……     
Bowiechloe 寫道:
Hi mangoyum & Lucianna,

係呀! 我交form 時,老師話07-08小一係要番全日的.不過她没有說是新校舍,我諗會係舊上住先.


698
385#
發表於 06-10-13 16:17 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


5065
386#
發表於 06-10-13 17:07 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Dear Minty,

我哋係嘉諾撒聖方濟各學校 St. Francis' Canossian School ,响灣仔堅尼地道。係津貼嘅全女校,唔洗學費呀!
Minty 寫道:
唔好意思,我想問下,你地間學校係唔係:
聖方濟各英文小學 St. Francis of Assisi's English Primary School

請問學費,雜費,書簿費,需幾多錢一個月呢?

謝謝。


3400
387#
發表於 06-10-13 17:19 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


617
388#
發表於 06-10-13 19:03 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

lamlam2000baby

佢有括呀, 但我和爸爸想是詞語的那一頁囉

Catleelee

Rank: 2


94
389#
發表於 06-10-13 20:18 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,m,

係呀,D詞語括咗之後仲會喺詞語簿寫一次的!

翠堯媽

lamlam2000baby 寫道:
Hi Catleellee:
     中文默書的詞語,老師是有叫她們在課文上用括號括著的,這是她們要應用的詞語,鉛筆是有括的,可能你的女兒沒有括住。                                                :

Rank: 6Rank: 6


5065
390#
發表於 06-10-13 20:22 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,j

今天功課:

數學: 作 p22,23,29,30,31; 入文件夾
英文: GP corr, do(p25); copy bk (2pages); study dict
中文: 作 p10-11; 簽改中默; 補 p52-53
常識: 詞5行; 工(一)

Rank: 2


59
391#
發表於 06-10-13 21:44 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi,
放心啦,近140年的學校會差得去边。記得我讀小學時,SFCS附近有幾間學校叫聖璐琦,同濟&ROYDEN HOUSE,而家都消失咗啦。我好鐘意返母校,以前未有小朋友時,都會借D意去KENNEDY RD行吓。個大女離開學校果两年,都不知幾失落,日日上SFCS個WEBSITE睇吓有乜嘢新消息。
希望你可以順利入到啦,1ST round 唔得,SFCS 放1ST choice博电腦攪珠。住响我樓下有個小朋友都係咁入咗今年嘅一年班,同我個細女一齊搭校車返學,小息又一齊玩。
Bowiechloe 寫道:
Hi  Lucianna,
Thank you very much  
希望我都能順利入到 SFCS 啦 (我得15喳)!
聽到你話兩代都係讀 SFCS,好犀利呀!我亦都覺得 D老師幾友善,在我交form時,佢地都好有禮貌及耐性去講解,因我missed 左帶D document,佢地都唔會比面色我及都好有禮貌.

我覺得你的選擇都好啱,揀一個可令佢有自信,愉快的學習環境比佢,好過強迫佢要同人比較,咁佢會好辛苦.係新環境,從新開始係好的,更可況,蘇淅都好好的.係呢到出來D學生,普通話及中文作文非常出色的.


698
392#
發表於 06-10-13 22:38 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


244
393#
發表於 06-10-14 01:08 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Catleelee

請問11月2日中默是否
單元二
詞語三
課文二

因為Michelle 寫如上. 但當拿出書時說
詞語二
課文三

真比佢氣死

Josephine

希望我的孩子茁壯成長

Rank: 4


617
394#
發表於 06-10-14 07:54 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

j

我哋未有通知在11月2日的默書範圍喎 點解妳哋咁快有呢 甚麼是詞語三呀

Rank: 2


94
395#
發表於 06-10-14 13:42 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi BowieChloemami,

我一家是公教家庭, 所以很想囡囡入讀天主教學校, 入讀SFCS是厚著面皮叩門的。 當初囡囡好唔鍾意SFCS, 問我點解要佢入讀, 係咪因為名校。 我同佢講SFCS不是名校(仿間所標籤的), 而是一間好學校。 至於點解揀呢間學校, 因為我覺得這是一所實而不華的學校。

開學後一個星期, 佢同我講原來d老師係好好人, 依家仲識到好多新朋友, 我想佢已經越來越喜歡這間學校呢...

翠堯


Bowiechloe 寫道:
hello Mielmiel, Catleelee & Jiuin,

我終睇哂咁多版的 forum, 好精彩!
了解到一個初入小一的生涯.
我囡囡在今年自行選了SFCS, 希望她能順利入到!
我亦都想了解下, 當初你們點解揀呢問學校, 而唔揀同區的其他女校, 真係想參考一下你們的經驗.

你們的小朋友, 學校生活愉快嗎, 功課係咪開始好吃力啦,
我亦都是一個在職母親, 公司亦不許可太早放工.  睇完你們的對話, 真係有 D 擔心自已能否都做到你們的付出.

真想了解一下, 你們小朋友喜歡 SFCS 嗎?

謝謝!  

Rank: 2


94
396#
發表於 06-10-14 13:58 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hi Lucianna,

Thank you for explanation.

翠堯

Lucianna 寫道:
Hi Jafermama,

Do you mean you had applied SFA for your son.  The school we are talking here is SFCS, situated in Kennedy Road, Wanchai.  It is a school for girls only.一


[quote]
JaferMaMa 寫道:
Hi Jiuin

I would to submit the P1 aplication form for this year for my son but have the following request want to ask/clarify.  Can you please kindly reply.

1. How many homework in a day?
2. How many time of dication for chinese and  
    english in a week.
3. What are the books for english and chinese using?
4.  Do they use the book one year in advance, that
     means p1 teach p2 study books.
5  How many students in a class.
6. Why you choose the school, can you share your
    experience.

Many thanks for your kind help.

Jafermama




[quote]
jiuin 寫道:
英文仲有一張 Reading Worksheet(2)要做,
但係手冊冇寫到呢!!

jiuin
[/quote][/quote]

Rank: 4


617
397#
發表於 06-10-14 14:24 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Jo

呀,妳今朝講嗰個中文評估是幾時做架, 我揾唔到呀

Rank: 3Rank: 3


244
398#
發表於 06-10-16 00:47 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Catleelee

應不是評估. 睇回手冊是寫作文.
但系好奇怪有分數. (好似平時做評估格式.)

Josephine
希望我的孩子茁壯成長

Rank: 4


617
399#
發表於 06-10-16 08:20 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

jo

我查返都好似係中作呀, 因為其它有分的都是默書和一次數測

Rank: 2


67
400#
發表於 06-10-16 11:57 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi Lucianna,

Thank you 您的鼓勵呀!
希望能順利過關啦,  :
祝你的女兒學習愉快, 希望將來有幾會做校友喇!
  
BLCL
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖