關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
381#
發表於 06-8-9 16:59 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

你可以同埋個女返公司呀?你老板咁好既。
我亞仔一定唔得,佢會亂咁走架!
而家日日都係跟婆婆囉,去足球班我Daddy 同佢去,
我媽咪又係教堂做義工既,佢都唔方便帶埋亞仔,
去探訪時佢又亂咁走真係唔知點算?!

呢幾日做完家務條腰又唔掂喇!醫生話叫老公做喇!
我都話好難囉....我而家唔用吸塵機囉,
吸完仲要做一餐,倒水又要洗番D parts!
而家我用掃把掃左睇到既垃圾,
之後用除塵紙拖把,快好多又無咁重要拉!!

Charitymami 寫道:
下星期姐姐開始放大假, 好彩阿囡D暑期活動差不多完結, 到時我都要帶女返工, 我公司冇 game 玩 ga. 真係返黎要做 office girl, 幫手遞下文件, copy & fax ar.  


17374
382#
發表於 06-8-9 17:18 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1662
383#
發表於 06-8-9 17:35 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

唉~~如果唔係要帶佢過黎hk島le邊, 我一定唔帶佢返工, 煩到死, 頭先回家仲同個細佬講, 原來媽咪返工好開心架, 又有機打     
前排呀仔音樂營唔見左個八達通套(內有ymca會員証/八達通), 點知琴日警察局call我, 話有人執左比左警察, 咁今日去上環拿回, 所以先帶佢返工咋   
le排d事都好感恩, 因為裝修以為要用好多錢, 點知用小左6成錢咁制, 本來要買過張八達通比個仔, 點知又有好心人, 連張ymca會員card都唔洗申請過      

Rank: 4

醒目開學勳章


765
384#
發表於 06-8-9 17:39 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

自己公司黎 ga.  :

我部吸塵机都要倒水, 鬼 c 咁重, 所以唔會掂佢  
用掃把攪掂, 但一定要拖地, 拖完地感覺乾淨D.



麟媽媽 寫道:
你可以同埋個女返公司呀?你老板咁好既。
我亞仔一定唔得,佢會亂咁走架!
而家日日都係跟婆婆囉,去足球班我Daddy 同佢去,
我媽咪又係教堂做義工既,佢都唔方便帶埋亞仔,
去探訪時佢又亂咁走真係唔知點算?!

呢幾日做完家務條腰又唔掂喇!醫生話叫老公做喇!
我都話好難囉....我而家唔用吸塵機囉,
吸完仲要做一餐,倒水又要洗番D parts!
而家我用掃把掃左睇到既垃圾,
之後用除塵紙拖把,快好多又無咁重要拉!!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
385#
發表於 06-8-9 17:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我都係Osim 囉,平日工人攪既。
除塵紙好用呀,痴左好多貓毛架!
地我都一定抹喇,一來亞仔成日坐地,
第二D 貓行完地又”lam”手腳,
食左烏糟野落肚又唔係咁好囉,
其實D 抹地劑咪話唔使過水既,
你地係咪都唔過水架?唔過我驚仲有係地咁樣….

Rank: 5Rank: 5


1625
386#
發表於 06-8-9 18:06 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我工人都係每日抺地 + 用除塵紙拖把
我自己用抹地劑就冇過水嘅, 不過我見個工人好似再用清水抺多次, 唔知有冇睇錯呢
麟媽媽 寫道:
我都係Osim 囉,平日工人攪既。
除塵紙好用呀,痴左好多貓毛架!
地我都一定抹喇,一來亞仔成日坐地,
第二D 貓行完地又”lam”手腳,
食左烏糟野落肚又唔係咁好囉,
其實D 抹地劑咪話唔使過水既,
你地係咪都唔過水架?唔過我驚仲有係地咁樣….

Rank: 5Rank: 5


1662
387#
發表於 06-8-9 20:51 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

講開吸塵機我用rainbow已經有7年喇, 部機好好用, 不過就好鬼嘈, 我工人日日吸完再拖地. 大仔細個果時成日咳架, 個sales食正我地怕仔咳, 所以咪買左, 想起部機都好鬼貴, 我冇記錯果時買要成16,xxx       , 但計起用到而家又ok架.   "死賣廣告"     我同佢地冇關係架, 我公司做 i.t. 架     


17374
388#
發表於 06-8-9 23:40 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
389#
發表於 06-8-10 10:11 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

呢個野無咩用,我有好多貓友都買左,
D 除塵紙都未用完個機已經壞左,
用除塵紙拖把都好易又快,好方便,
呢個自動野好似D 玩具車仔撞牆彈開,
係個地亂走一通,未必乾淨的,
買黎當玩具比兩隻貓追黎玩都唔錯既。


ha8mo 寫道:
最近街邊咪有D用個彈彈波推郁一個罩
然後罩底既除塵紙就晌地上吸塵
D推銷員話就咁放set野任佢彈就可以掃塵
你地信唔信佢真係WORK?
真係夠力吸塵?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
390#
發表於 06-8-10 10:18 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

你咁捨得買Rainbow 既?
我睇過都好想買呀!
但老公問我除左吸塵仲可以點用?
我咪話吸埋床褥好正喎!
跟住佢又問我床褥幾錢?
我咪話六千幾囉!
咁個衰公話不如買過張床褥喇,
話D 錢夠買3 張新架喎!幾乞人憎!
之後出左Osim 幾千蚊先至買咋!

Rank: 5Rank: 5


1662
391#
發表於 06-8-10 10:26 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

今次個台風又唔似上次咁勁喎!  


麟媽媽
其實部機最吸引之處就係吸床褥, 我工人每個月都會吸一次, 床褥唔係貴唔貴問題, 係有冇細菌問題, 每月吸一吸, 就可防止細菌滋生.     

Rank: 5Rank: 5


1936
392#
發表於 06-8-10 10:37 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽 寫道:

之後出左Osim 幾千蚊先至買咋!
請問你部機是否一樣可以吸床褥的?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
393#
發表於 06-8-10 10:40 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

係囉!亞仔三、四歲時氣管敏感都幾嚴重,我咪想買囉,
不過而家好左好多喇,尤其是定時踢波佢心肺強左好多。
肥仔媽咪,Osim 都有一個床褥用既拍把架,但無Rainbow 咁強力,我地都定時吸吓喇,水面浮住一層米黃既泡沫,好鬼核突架!

Rank: 5Rank: 5


1936
394#
發表於 06-8-10 10:56 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽 寫道:
Easy媽咪,

係囉!亞仔三、四歲時氣管敏感都幾嚴重,我咪想買囉,
不過而家好左好多喇,尤其是定時踢波佢心肺強左好多。
肥仔媽咪,Osim 都有一個床褥用既拍把架,但無Rainbow 咁強力,我地都定時吸吓喇,水面浮住一層米黃既泡沫,好鬼核突架!
有次都有Rainbow sales打來約做demo, 不過嗰部機真係太貴唔捨得買所以推咗, 我話我張係新床褥嚟唔駛試, 但個sales話瞓咗兩星期都可以吸出嚟睇到啲污垢, 我就半信半疑, 你咁講我相信都有可能!

Rank: 5Rank: 5


1625
395#
發表於 06-8-10 11:16 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我細佬都試過比人上門做 demo, 佢話真係 work ....
肥仔媽咪 寫道:
[quote]
麟媽媽 寫道:
Easy媽咪,

係囉!亞仔三、四歲時氣管敏感都幾嚴重,我咪想買囉,
不過而家好左好多喇,尤其是定時踢波佢心肺強左好多。
肥仔媽咪,Osim 都有一個床褥用既拍把架,但無Rainbow 咁強力,我地都定時吸吓喇,水面浮住一層米黃既泡沫,好鬼核突架!
有次都有Rainbow sales打來約做demo, 不過嗰部機真係太貴唔捨得買所以推咗, 我話我張係新床褥嚟唔駛試, 但個sales話瞓咗兩星期都可以吸出嚟睇到啲污垢, 我就半信半疑, 你咁講我相信都有可能![/quote]

Rank: 5Rank: 5


1936
396#
發表於 06-8-10 11:22 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb 寫道:
我細佬都試過比人上門做 demo, 佢話真係 work ....
咁我都相信係有用既, 如果屋企小朋友有鼻敏感就買得值, 否則太貴了, 所以如果Osim部機都得就考慮下.

Rank: 5Rank: 5


1662
397#
發表於 06-8-10 11:27 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb & 肥仔媽
咪就係個sales做到le d效果, 嘩...果時真係唔知張床褥咁多野     

Rank: 5Rank: 5


2147
398#
發表於 06-8-10 12:27 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

之前我細妹都問人借部omis吸塵機返

Rank: 5Rank: 5


2147
399#
發表於 06-8-10 13:04 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

噚日同阿囡去牙科保健, 姑娘都話佢刷牙都ok, 仲出佐四隻大牙, 但其中一隻蛀佐, 佢地已經幫阿囡補牙兼且仲搽佐層jelly

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
400#
發表於 06-8-12 10:56 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

仲有唔到3 星期暑假又放完喇!
而家暑假亞仔D 活動都係9am 既,
等佢習慣早D 起身,9月六點多D 便要起身喇!
佢係暑期班度有人教佢「鋤大弟」,
佢近排愛上左喎!晚晚捉住我同老公陪佢玩!
亞仔要玩又唔輸得,我老公琴晚3 炒亞仔,
佢仲衰到用個excel 做記錄,亞仔有兩「弟」又唔出,
佢愈諗愈唔開心叫daddy 唔好計呢舖,之後哇哇喊囉!
我話唔開心咪玩了…佢又即刻收聲”E”起棚牙,
話我唔喊喇!!唔該快D 派牌!比佢激死。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖