關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 4


854
381#
發表於 06-9-25 13:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[quote]
hermanpapa 寫道:
安慰一下她便冇事,世事有失便有得,每個人都有不同的長處。亞仔話要做領袖生云,最重要有目標![quote]
kwok330 寫道:
唉....大人都難受....何況小孩...[quote]




我都安慰左我女la, 不過吾喜歡miss ho 當面對住我女講傘 同時佢未做過你又點知佢升任吾到la... 做老師應該明白佢講每一句說話好易影響到小朋友當時一刻心情 :cry:

kwok, 小小挫折希望能夠振興我女la   

Rank: 3Rank: 3


242
382#
發表於 06-9-25 14:05 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

個隻何小燕, 不接受任何意見, 批評, 無愛心, 對大人係甘, 何況小朋友,    
學校只有最受歡迎老師選舉, 可惜無最黑人憎老師選舉, 如有我一定大カ推廣佢係最佳人選           

Rank: 3Rank: 3


242
383#
發表於 06-9-25 14:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

亞 kwok


多謝你打比個隻何....主任, 你說話好有point好有說服力,個隻何...主任完全無得返擊,   
一個無禮貌, 5會用心去寧聽別人說話的人,跟本無資格做老師         

Rank: 5Rank: 5


1934
384#
發表於 06-9-25 14:17 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

亞 kwok, angel, ivy:

多謝你地為我們出力...thank you   

Rank: 5Rank: 5


2977
385#
發表於 06-9-25 21:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

永謙媽媽,Good Luck!  

Rank: 5Rank: 5


2977
386#
發表於 06-9-25 21:23 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽,別太勞氣,最重要解決事情!現在一天光哂!
小虎豬媽媽 寫道:
亞 kwok


多謝你打比個隻何....主任, 你說話好有point好有說服力,個隻何...主任完全無得返擊,   
一個無禮貌, 5會用心去寧聽別人說話的人,跟本無資格做老師         

Rank: 1


6
387#
發表於 06-9-25 21:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

【一個無禮貌, 5會用心去寧聽別人說話的人,跟本無資格做老師】
好似呢間學校o既主任好恐怖...我都唔知報唔報呢間好...

Rank: 4


854
388#
發表於 06-9-25 21:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽 寫道:
亞 kwok


多謝你打比個隻何....主任, 你說話好有point好有說服力,個隻何...主任完全無得返擊,   
一個無禮貌, 5會用心去寧聽別人說話的人,跟本無資格做老師         


睇黎你d 火要用消防喉先整得息

Rank: 4


854
389#
發表於 06-9-25 21:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

may1212 寫道:
【一個無禮貌, 5會用心去寧聽別人說話的人,跟本無資格做老師】
好似呢間學校o既主任好恐怖...我都唔知報唔報呢間好...


每間學校都有值得尊重及有愛心的老師, 你自己決定吧 !

Rank: 1


6
390#
發表於 06-9-25 22:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

呢個何主任是否教小一

Rank: 3Rank: 3


242
391#
發表於 06-9-25 22:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa

多謝關心,事情已解決, 學校除何小燕主任外, 其他老師都好好,我個女今年p2有讀寫障礙,記得p1頭兩個月所有老師都覺得我個女不合作, 專注力又弱,覺得佢係一個不聽話的小朋友,但班主任主動至電給我了解小女有讀寫障礙後, 就和其他老師商量採用讚賞和鼓勵的方法去推動小朋友的學習興趣,小女測驗通常只有十幾二十分, 後來有40多至50 分, 雖然還是不合格, 但老師至電安慰我說對小女來說已是十分之大的進步,我非常感謝老師對小女的包容   
不過5知點解何....去年是老師只教音樂但今年5知為什麼會變主任,   奇怪奇怪

Rank: 3Rank: 3


242
392#
發表於 06-9-25 22:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我所認識p1-p2的老師個個都好有愛心, 個何...新到, 去年至入這間學校教書

Rank: 2


96
393#
發表於 06-9-26 07:08 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位:

          現有校車車程請教:

          - 若早上在Sau Mau Ping 康寧道上車需要幾點上車?
          - 而下午放學後在Wong Tai Sin 鳳德下車又需要幾
               點下車 (包括參與課外活動or not)?
          - 若以上情形又能否可以呢??


pearl mum

Rank: 3Rank: 3


242
394#
發表於 06-9-26 13:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

聖公會油塘基顯小學校車服務由冠忠遊覽車有限公司提供,今年將有14架校車提供服務,每架校車上均有一名隨車褓姆。

凡乘坐冠忠學童巴士的學生,如需參加星期一至五課後(下午3時15分後)之課外活動,可改乘下午5時開出之學童巴士返家。若需要此服務者,請向班主任索取有關申請表格。

接送時間只供參考,實際時間要視乎交通情況而定。

於考試及特別上課日期間,接送時間將有更改,校車司機或褓姆將另行通知學生。

校車公司會視乎人數及交通情況取消或增加站數。

如有意見或提議,歡迎與校車公司聯絡人聯絡,或致電該公司(25781178) 查詢。

Rank: 5Rank: 5


2977
395#
發表於 06-9-26 21:29 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今日apple話基顯今年第一日收表仲多過油天   
唔係呀嘛!死啦!基顯名氣大了,會否谷死d小朋友?   

Rank: 5Rank: 5


2977
396#
發表於 06-9-26 21:32 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

祝Herman仔明天6歲生日快樂!

Rank: 4


854
397#
發表於 06-9-26 22:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa 寫道:
今日apple話基顯今年第一日收表仲多過油天   
唔係呀嘛!死啦!基顯名氣大了,會否谷死d小朋友?   


第一天都係一個數字遊戲來的   

祝你囝囝生日快樂, 身體健康, 學業進步  

Rank: 4


845
398#
發表於 06-9-26 22:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

其實何主任上年是教一年級英文.我小兒就很喜歡她.往年在小一坐談會時校長尋経說過話今年(即上年)很榮幸能請到她.我亦見過她教小朋友上課.我覺得好好.好NICE.



純粹個人意見
小虎豬媽媽 寫道:
hermanpapa

多謝關心,事情已解決, 學校除何小燕主任外, 其他老師都好好,我個女今年p2有讀寫障礙,記得p1頭兩個月所有老師都覺得我個女不合作, 專注力又弱,覺得佢係一個不聽話的小朋友,但班主任主動至電給我了解小女有讀寫障礙後, 就和其他老師商量採用讚賞和鼓勵的方法去推動小朋友的學習興趣,小女測驗通常只有十幾二十分, 後來有40多至50 分, 雖然還是不合格, 但老師至電安慰我說對小女來說已是十分之大的進步,我非常感謝老師對小女的包容   
不過5知點解何....去年是老師只教音樂但今年5知為什麼會變主任,   奇怪奇怪

Rank: 5Rank: 5


2977
399#
發表於 06-9-26 22:14 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy,

Thank!乜又換相,好密下喎!

您細女真的好cute!

ivytang02 寫道:
[quote]
hermanpapa 寫道:
今日apple話基顯今年第一日收表仲多過油天   
唔係呀嘛!死啦!基顯名氣大了,會否谷死d小朋友?   


第一天都係一個數字遊戲來的   

祝你囝囝生日快樂, 身體健康, 學業進步   [/quote]

Rank: 4


854
400#
發表於 06-9-26 22:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽 寫道:
我所認識p1-p2的老師個個都好有愛心, 個何...新到, 去年至入這間學校教書


今晚收到呀miss ho 來電la, 佢專程問我了解下校車最新進展 我都一五一十都同佢講左一次, 大家可以放心, 學校e+會第一時間搵miss ho去坐哂15架校車,每架都去試坐一次到現場同d家長交流一下意見, 看看有甚麼問題, e學校都接到吾少家長投訴校長亦知道了, 出年再開會, 看看有無須要換校車公司....

要交待一下miss ho係我女舊年班主任, 所以佢知我mobile 架 佢又講已安排我女做副車長喎, 因為之前吾選佢係怕佢"林"喎       我又睇吾出我女有咩邊"林" la     不過我女尋日已經好開心報喜la, 佢好樂力照顧一年班同學上車
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖