關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
381#
發表於 06-9-14 07:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

架 ?

Rank: 4


554
382#
發表於 06-9-14 11:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

Hello! 我個仔本手冊寫架....所以唔會有錯架~~

你個仔是1b班呀....那我今天去1b班做家長義工望下先.

我天天帶小兒上學的, 非常開心, 可以一路傾幾句一路教下英文, 幾好架!!!!

我地未派CD呀!

wow..你就好啦...BK上已有4個同班同學, 問野都方便.

你個仔叫咩名呀?
露 絲 :-)

Rank: 4


588
383#
發表於 06-9-14 12:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
384#
發表於 06-9-14 12:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hello Matthew_媽咪

今朝你問我關於"班號設計", 而家我唸唸吓係咪應該係張佢地班號 "1B" 呢個字 設計成圖畫及油上顏色
尋日個女返到屋企扭計要去大埔睇個細妹, 我話落大雨唔去
佢就 CRY 到拆天咁滯, 搞到我亂晒龍.
個工人唔係到, 鬼死咁多野做, 又要返工, 如果佢今個星期日唔返黎, 真係死比佢睇呢.   
^_^

Rank: 4


588
385#
發表於 06-9-14 12:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
386#
發表於 06-9-14 12:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

'視藝科工作紙 - 田徑項目' 旗仔是比你返屋企畫及剪咗兩個三角形, 跟住22/9交返學校.

我個仔既班主任好nice, 我好喜歡架. 我個仔係1D..曽老師.

hello  露絲
張旗仔好似係 9月19日運動會用個喎, mud 你地可以咁遲先交嘅   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
387#
發表於 06-9-14 12:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

梗係好啦, 我都 pm 比你吖

  

你仲未去食 lunch 咩, 我收 1:00 返去接個女
又見到你個仔仔嘞.
^_^

Rank: 4


588
388#
發表於 06-9-14 12:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
389#
發表於 06-9-14 12:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲

甘妳下個禮拜去唔去運動會呀 ?

Rank: 4


554
390#
發表於 06-9-14 14:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma ,

我都覺得怪怪地, 不過d字係先生/愛心天使寫架, 所以我都係照放落個school bag到先...
yoballma 寫道:
[quote]
hello  露絲
張旗仔好似係 9月19日運動會用個喎, mud 你地可以咁遲先交嘅   
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
391#
發表於 06-9-14 16:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma & Matthew_媽咪,

我想請問你

Rank: 4


554
392#
發表於 06-9-14 17:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

20/9 會去看細仔, 19/9 唔去啦...大仔要送飯(讀保良局莊啟程小學)....     
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

甘妳下個禮拜去唔去運動會呀 ?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
393#
發表於 06-9-14 17:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我幫你同miss講咗你個仔"肚all, 怕唔識叫去toilet"架啦, 她知架啦~~~
不過她以為肚痛wow..
take good care of your son呀!!!
露 絲 :-)

Rank: 4


588
394#
發表於 06-9-14 17:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
395#
發表於 06-9-14 17:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
396#
發表於 06-9-14 18:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我覺得唔識合細仔, 馬循有心靈教育, 所以好直得一試.

大哥個間唔係唔好, 不過係 E 一方面弱D, 好多小朋友越大越有問題.  佢地而家開始緊小朋友輔導的問題WOW~~~重視咗囉.
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
397#
發表於 06-9-14 18:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hello各位媽咪,
你們都會去運動會,很可惜我唔能夠參與,未能與你們見面

今天的功課「色紙」阿女話在紙上隨意畫一些物品及填色,然後按物品的數量寫上數字,但要在10以內

Rank: 3Rank: 3


106
398#
發表於 06-9-15 10:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi 各位媽咪,

請問馬循平日課外活動or補課後,及星期六課外活動,有冇校車接送o架?d功課多唔多o架?谷得勁唔勁o架?   

Rank: 3Rank: 3


304
399#
發表於 06-9-15 12:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hello Matthew 媽咪

我已經 pm 咗個 tel no. 比你啦, 請收

唉, 我下星期可能去唔到睇個女運動會啦, 因我另一個同事唔做, 星期一係佢 last day, 星期二佢就唔返工, 我又啱啱攞完咁多假, 唔好意思再攞.   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
400#
發表於 06-9-15 13:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

cml123 寫道:
各位好丫.
我小兒將會07年讀小一,而我也是住馬鞍山的.
想問問一些資料,不知大家可否幫忙.
"馬循"課程深嗎?小一中文會否用普通話教授?
是活動教學嗎?有沒有外籍英文老師?
課外活動多不多?因我上網睇介紹好像他們的活動比較靜,
太多問題了.麻煩了你們,thank!
因馬循會是我心水選擇,謝!



hello cm123
小一  至 小三 都係用 普通話上中文堂架
^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖