關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
381#
發表於 08-5-21 16:16 |只看該作者
你個fd又去做??
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 16:13 發表
我有個fd仲攪笑, n年前去一間公司做, 做左幾日炒佢, 咁1-2年佢又搵工, 又搵返果間公司, 同樣請佢幾日又炒佢, 都唔知係咪玩野!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
382#
發表於 08-5-21 16:16 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 16:13 發表
come, 有冇睇到我話亞仔tomorrow 好似要返school singing????

有, 咁我今晚攞定張卡先啦!!

Rank: 8Rank: 8


17269
383#
發表於 08-5-21 16:16 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 15:53 發表
come, 6/6 hair cut 收到, 我知係邊, 到時自己去la

雪雪知道嗎???

Rank: 8Rank: 8


17269
384#
發表於 08-5-21 16:18 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 16:12 發表
bk 慢到

佢自從upgrade 之後,都冇乜好過。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
385#
發表於 08-5-21 16:19 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 16:13 發表

以hoganma 大笑姑婆的性格,我相信都係,仲要係笑到‘卡卡’聲個隻。

Rank: 8Rank: 8


17269
386#
發表於 08-5-21 16:19 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 16:16 發表
你個fd又去做??

hoganma

問得好!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
387#
發表於 08-5-21 16:20 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 16:16 發表
你個fd又去做??

佢果時無野做都要照做, 同埋請佢果人唔係同一個人黎!!!

間cheap野係官塘黎架, 我地聽完都係度笑, but我fd好嬲好嬲!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
388#
發表於 08-5-21 16:22 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 16:16 發表

雪雪知道嗎???

應該唔知, 佢上黎時再通知啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
389#
發表於 08-5-21 16:23 |只看該作者
你個FD又會再走去做GE????
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 16:13 發表
我有個fd仲攪笑, n年前去一間公司做, 做左幾日炒佢, 咁1-2年佢又搵工, 又搵返果間公司, 同樣請佢幾日又炒佢, 都唔知係咪玩野!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
390#
發表於 08-5-21 16:23 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 16:20 發表

佢果時無野做都要照做, 同埋請佢果人唔係同一個人黎!!!

間cheap野係官塘黎架, 我地聽完都係度笑, but我fd好嬲好嬲!!!

come come:

你又係既!扮吓野都要嘛!

Rank: 8Rank: 8


17269
391#
發表於 08-5-21 16:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 16:22 發表

應該唔知, 佢上黎時再通知啦.

呢個咁important的task交俾你喇! (我驚我唔記得呀!)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
392#
發表於 08-5-21 16:25 |只看該作者
間公司應該有record ga bor, 佢又會再請俾佢地炒咗ge人, but 真係好好笑
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 16:20 發表

佢果時無野做都要照做, 同埋請佢果人唔係同一個人黎!!!

間cheap野係官塘黎架, 我地聽完都係度笑, but我fd好嬲好嬲!!!

[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-5-21 16:29 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
393#
發表於 08-5-21 16:28 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 16:23 發表

come come:

你又係既!扮吓野都要嘛!

佢第2次見完工時有同我講話係間"野"度做過, 我有講話: 比我再去見工時認得間公司我根本唔會再入去見工, 咁佢話橫掂黎到門口咯照入去囉~~~

Rank: 8Rank: 8


17269
394#
發表於 08-5-21 16:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 16:28 發表

佢第2次見完工時有同我講話係間"野"度做過, 我有講話: 比我再去見工時認得間公司我根本唔會再入去見工, 咁佢話橫掂黎到門口咯照入去囉~~~ ...

你個friend都真係幾攪笑。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
395#
發表於 08-5-21 16:30 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 16:25 發表
間公司應該有record ga bor, 佢又會再請俾佢地炒咗ge人, but 真係好好笑

我都覺得好好笑, 比我一定唔再去做, "火羅"爆!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
396#
發表於 08-5-21 16:34 |只看該作者
come, 我都一定唔會.

炒佢ge人係咪同1個and 有冇講why要炒佢.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
397#
發表於 08-5-21 16:35 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-21 16:30 發表

你個friend都真係幾攪笑。

佢就係咩假guxx入去專門店買真guxxx果個啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
398#
發表於 08-5-21 16:36 |只看該作者
cc: 我fd個case~~唔記得太detail啦, 總知就好好笑囉!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
399#
發表於 08-5-21 16:38 |只看該作者
6/6我唔得呀, 我仔考試前.  同埋個日展覽拆場, 我會好late先可以走.



原文章由 lky2008 於 08-5-21 16:16 發表

雪雪知道嗎???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
400#
發表於 08-5-21 16:39 |只看該作者
昨晚開始唔太開心, 我哋學校由 18/6開始幾乎全部返半日. 頂.............咁早放假, 人哋返工的, 去那里找人同我睇仔.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖