關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 2


77
381#
發表於 08-9-24 22:52 |只看該作者
我的小朋友也參加了體操班, 另外,一星期一堂普通話太小了, 如果每天有半小時普通話堂就好了

Rank: 5Rank: 5


1730
382#
發表於 08-9-25 20:11 |只看該作者
明天開生日會,我個b都有份,佢今日同我講,老師叫佢可以帶d嘢食返去同小朋友一齊分享,都幾好呀,可以教小朋友與其他人分享自己鍾意o既食物,我問佢想帶d mud嘢,佢即刻話strawberry,佢最鍾意食o既水果,係街市無得買,好彩係百佳買到啫 不過佢仲有d痰,唔知怕唔怕咳呢?

Rank: 4


816
383#
發表於 08-9-25 21:00 |只看該作者

回覆 # 的文章

Hi Edvychan,

祝你阿b生日快樂!,你阿b咩班呀,生日要唔要買蛋糕呀,其實都幾好呀,可以帶d食物返去同小朋友一齊食,又可以學到一齊分享!佢地明天一定好開心呀,有咁多野食

Rank: 3Rank: 3


211
384#
發表於 08-9-25 22:54 |只看該作者
hi 收到我pm嗎?




原帖由 mccmcc 於 08-9-23 20:14 發表
Hi,

係啦,我覺得老師應該定時打比家長講吓小朋友情況,如只係問小朋友係唔知進度去到邊,佢地鍾意就答吓你,唔鍾意唔講,我地又要返工,我睇張進度紙,其實好似已經教咗好多野,但佢地又唔知學成點呢!國語堂真係少d!:quest ...

Rank: 4


816
385#
發表於 08-9-25 23:57 |只看該作者

回覆 # 的文章

Hi ivylee313,

我收唔到你pm呀,你再send 多次呀,你又收唔收到我pm呀!

Rank: 4


961
386#
發表於 08-9-26 08:49 |只看該作者
我昨晚幫仔仔買樂天熊仔餅, 一心比佢帶返學同同學仔一齊分享..點知熊仔餅都有問題, 要我今早立即去超級市場買糖糖比佢帶..

Rank: 5Rank: 5


1425
387#
發表於 08-9-26 09:30 |只看該作者
Edvychan/henrykwok,
祝妳地既囝囝九月生日快樂呀~生日既同學仔今日係咪著便服返學呀?

henrykwok,
係囉~ 樂天熊仔餅都有問題... 匡匡成日食架~
上個禮拜仲帶返學做茶點~
家曦平時有無食? 唉! 而家都唔知仲有d有問題...




Rank: 5Rank: 5


1730
388#
發表於 08-9-26 11:29 |只看該作者
Hi mccmcc,

多謝你先,我個B讀N1B,佢其實早幾日過咗生日la,我地都有係Mc當當同佢搞咗個party,我無蛋糕呀,因為唔知點比佢帶返學,而家淨係買咗士多啤梨同士多啤梨綿花糖比佢咋,希望佢地今日係學校玩得開心D la

原帖由 mccmcc 於 08-9-25 21:00 發表
Hi Edvychan,

祝你阿b生日快樂!,你阿b咩班呀,生日要唔要買蛋糕呀,其實都幾好呀,可以帶d食物返去同小朋友一齊食,又可以學到一齊分享!佢地明天一定好開心呀,有咁多野食 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
389#
發表於 08-9-26 11:34 |只看該作者
hi henrykwok,

係喎,你囝囝都係0509 o架喎,希望佢地大一歲,越嚟越乖,健健康康la

而家食嘢真係好頭痛,真係樣樣都話有問題,有時連d出名牌子都食得唔放心,真係唔知仲有mud嘢食物仲有事

原帖由 henrykwok 於 08-9-26 08:49 發表
我昨晚幫仔仔買樂天熊仔餅, 一心比佢帶返學同同學仔一齊分享..點知熊仔餅都有問題, 要我今早立即去超級市場買糖糖比佢帶..

Rank: 5Rank: 5


1730
390#
發表於 08-9-26 11:36 |只看該作者
hi hongmimi,

多謝,係呀,佢地今日係著便服o架,佢知道生日會唔洗著校服,今朝一起身就問我今日係咪著街街衫呀?勁興奮個樣

原帖由 hongmimi 於 08-9-26 09:30 發表
Edvychan/henrykwok,
祝妳地既囝囝九月生日快樂呀~生日既同學仔今日係咪著便服返學呀?

henrykwok,
係囉~ 樂天熊仔餅都有問題...mouth:" /> 匡匡成日食架~
上個禮拜仲帶返學做茶點~ 家曦平時有無食? 唉! 而家都 ...

Rank: 4


961
391#
發表於 08-9-26 11:39 |只看該作者
多謝晒..我印象中匡匡下個月生日, 我都預祝匡匡"生日快樂"..

Edvychan,
祝"生日快樂", "越大越錫媽媽爸爸"

家曦未又係好喜歡食熊仔餅..昨晚買返來時,囝囝就知道話
囝囝: 係唔係比我明天帶返學?
我: 係呀, 你又知..
囝囝: 因為呢, 老師話叫我明天帶食物返去, 要和同學仔分享囉..

等到今日, 我就同講, 餅餅有事唔食得, 所以只可以帶糖糖咋..
仔仔有些唔開心..

有時好難買零食比佢, 因為好驚有問題..



原帖由 hongmimi 於 08-9-26 09:30 發表
Edvychan/henrykwok,
祝妳地既囝囝九月生日快樂呀~生日既同學仔今日係咪著便服返學呀?

henrykwok,
係囉~ 樂天熊仔餅都有問題...mouth:" />mouth:" />mouth:" /> 匡匡成日食架~
上個禮拜仲帶返學做茶點~ 家曦平時有無食? 唉! 而家都 ...

[ 本帖最後由 henrykwok 於 08-9-26 11:46 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1139
392#
發表於 08-9-26 15:33 |只看該作者
mccmcc,
你好呀.. 你又上黎一齊傾呀...   其實咁耐老師都好少打電話黎架.  所以我會定時打去問下老師佢上課情況點..   我又冇問過鈞渝佢個外藉老師叫咩名喎.. 等我今晚返去問下佢先...  普通話一個星期一堂我都覺得太少...  所以遲d如果學校都係維持一個星期一堂既話, 我諗住平日下午再搵 course俾佢讀..    N1C班係邊個校舍上堂架?  鈞渝N1D1 係14號校舍

Edvychan,
臻臻生日快樂...   佢返黎有冇話生日會係點架? 希望佢玩得開開心心啦...    鈞渝10月生日要11月尾先有生日會. 真係等到頸到長....  話佢聽今日有生日會... 佢以為自己有份呀..  所以我要話返佢聽今日係8月同9月既小朋友生日.. 下次先到佢囉.. 叫佢記住唱歌俾生日既小朋友聽...

係啦.. 進度真係唔知佢點.. 問佢又答都唔答淨係識唱歌...  而家唯有照住佢進度表幫佢溫下囉...   

Henrykwok,
我都祝家曦生日快樂....    問下囝囝生日會玩左咩上黎報下料...   佢地一定好開心...  咁多人一齊同佢地慶祝生日...   

估唔到樂天熊仔餅都有事..  攪到家曦失望添....  不過都好彩尋晚講左.. 如果唔係帶左返去幾唔好意思...  家下可能買野食要買d日本製造既會安心d....   

[ 本帖最後由 pcdogxx 於 08-9-26 15:36 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1730
393#
發表於 08-9-27 17:04 |只看該作者
昨日生日會放學返嚟,之後......
我問個b有mud嘢玩?佢話無喎(好似無mud特別咁)
我問佢係咪食咗好多嘢?佢話係呀,有魚蛋,蛋糕
咁我問佢有無士多啤梨呀?佢話無喎
咁我問佢你帶返去果合士多啤梨呢?佢話唔知喎.....奇怪

其實,佢放學之前,佢班主任miss so打個電話比我,佢話因為而家奶類食品有可能有問題,所以學校會check咗小朋友帶返嚟d食物無問題先會派比小朋友食,佢話士多啤梨就無問題,但我果日比佢果包sanrio hello kitty 士多啤梨綿花糖,miss so話可能含有奶類,所以原封不動比佢帶返屋企,咁點解個b無食過士多啤梨o既呢,我都覺得奇怪...

Rank: 2


77
394#
發表於 08-9-27 20:10 |只看該作者
我個b都冇話好好玩, 只是話有cake食, 比我想像中失望 !

Rank: 4


816
395#
發表於 08-9-28 00:11 |只看該作者
Hi pcdogxx,

我仔仔N1C係8-10號校舍上堂,我有問到仔仔係生日會有咩食,佢話蛋糕,魚蛋,燒賣,腸仔,重有玩集體遊戲wor.

ivylee313,

不如你再send去我個e-mail add :
[email protected]

Rank: 5Rank: 5


1139
396#
發表於 08-9-28 09:03 |只看該作者
Edvychan,
但係我見阿女份禮物包有盒肚臍餅喎...  寫明含全脂奶粉..  仲要都係lotte牌....  不過好似唔係中國製...   咁呢d又可以俾既?   真係有d唔明..

冇理由唔見左架喎..  會唔會太多野食, 佢食左唔記得呀?

問阿女有冇玩遊戲佢又係話冇.. 不過平時佢d表達能力都麻麻地..  所以都唔可以為準....

下次問下老師佢地生日會係做乜既先..

mccmcc,
你仔仔都好叻喎... 可以話返晒佢果日食過d乜同玩左咩...    我問阿女, 佢淨係話食左蛋糕, 腸仔咋...

Rank: 3Rank: 3


212
397#
發表於 08-9-28 12:22 |只看該作者

所有冬夏季校服, 只售:HK$300

各位mama﹕平售以下冬夏季校服,  尤以 *的物品, 有9 成新, 合k1男生穿, 如有興趣, 請pm.

男生


物品
出售件數

校褸*
1

恤衫*
2

長衭*
2

體育運動服
1

灰色羊毛外套*
1

針織T
1

褓吠
1

夏季校服*
3
(有一套95%新, 只穿著十數天)
夏季運動服
2

Rank: 5Rank: 5


1332
398#
發表於 08-9-29 14:19 |只看該作者
原帖由 mccmcc 於 08-9-28 00:11 發表

我仔仔N1C係8-10號校舍上堂,我有問到仔仔係生日會有咩食,佢話蛋糕,魚蛋,燒賣,腸仔,重有玩集體遊戲wor.



Hi mccmcc,

My son (Adrian) also study in N1C , nice to meet u .

Rank: 3Rank: 3


212
399#
發表於 08-9-29 21:42 |只看該作者
各位mama﹕平售以下冬夏季校服,  尤以 *的物品, 有9 成新, 合k1男生穿, 如有興趣, 請pm.

男生


物品
出售件數

校褸*
1

恤衫*
2

長衭*
2

體育運動服
1

灰色羊毛外套*
1

針織T
1

褓吠
1

夏季校服*
3
(有一套95%新, 只穿著十數天)
夏季運動服
2

Rank: 4


816
400#
發表於 08-9-29 22:29 |只看該作者

回覆 # 的文章

Hi Krystal,

nice to meet u,好開心呀,又多一位N1C同學仔,大家多d傾吓學校情況呀,keep in touch !:D
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖