關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
381#
發表於 08-2-14 09:07 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-14 08:52 發表
嘩...好靚呀.... 我又想食呀...

多多:

我琴晚攪左2-3個鐘(最麻煩打蛋白同cream,打左好耐。個ccholate 牌又係整左好耐。),焗好,試過好OK架,點知自己手多雪硬左。:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17269
382#
發表於 08-2-14 09:08 |只看該作者
你地D開工利是好唔錯喎!我老細》冇呀 !隔來team俾左$20.

Rank: 6Rank: 6


8125
383#
發表於 08-2-14 09:15 |只看該作者
係呢...想問下你地, 係未有人用開 olay 隻多元7項功能隻 cream 呀?? o 唔 o 呀?? 琴日差d係萬0買左, 見佢又無特價, 又唔知掂唔掂 - 唔買!! 點知走去 L'Occitane 就出事啦....主要係想買臘菊 cream, 點知貪 rose 套 gift, 咁就唔見左$800

Rank: 6Rank: 6


8125
384#
發表於 08-2-14 09:18 |只看該作者
早幾日同老公傾開x照事件; 我其實係想知道作為1個男人, 對x照既心態係點 je 有以下對話產生 :

我 : 如果你係d女主角既 another half, 你會支持佢, 定還是真係接受唔到呢?? :loveliness: :loveliness:

佬 : 下?? 乜你以前都攪過d咁野呀??

頂.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
385#
發表於 08-2-14 09:31 |只看該作者
KY: 你個cake好靚呀

你明天係咪同埋女女一齊出來dinner呀? 我下午打去book位架啦!!!(各位照舊大盛, yan接minnie出來)

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-14 09:34 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
386#
發表於 08-2-14 09:32 |只看該作者
Good Morning!!!

你老公都好風趣bor
原文章由 多利是 於 08-2-14 09:18 發表
早幾日同老公傾開x照事件; 我其實係想知道作為1個男人, 對x照既心態係點 je 有以下對話產生 :

我 : 如果你係d女主角既 another half, 你會支持佢, 定還是真係接受唔到呢?? :loveliness: :loveliness:

佬 : ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
387#
發表於 08-2-14 09:33 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-14 09:15 發表
係呢...想問下你地, 係未有人用開 olay 隻多元7項功能隻 cream 呀?? o 唔 o 呀?? 琴日差d係萬0買左, 見佢又無特價, 又唔知掂唔掂 - 唔買!! 點知走去 L'Occitane 就出事啦....主要係想買臘菊 cream, 點知貪 rose 套 g ...

多: 你係咪在apm買呀?? olay果隻我無用過, 今年新年買左一set olay比姑奶, 唔知佢開左黎用未?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
388#
發表於 08-2-14 09:38 |只看該作者
情人節快樂

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
389#
發表於 08-2-14 09:39 |只看該作者
你個蛋糕好正ar
原文章由 lky2008 於 08-2-14 08:49 發表
早晨!

琴晚整左個蛋糕贺“人日”。補祝各位靚媽生日快樂兼情人節快樂。
http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/13022008003.jpg?t=1202949864
呀女話個朱古力mango cake都OK,係硬左D,(我焗好係OK架,好 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
390#
發表於 08-2-14 09:40 |只看該作者
我以前用過olay d product 都幾好用gar

come, 知唔知biotherm幾時開始無9折, 我想買支防晒
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 09:33 發表

多: 你係咪在apm買呀?? olay果隻我無用過, 今年新年買左一set olay比姑奶, 唔知佢開左黎用未?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
391#
發表於 08-2-14 09:43 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-14 09:40 發表
我以前用過olay d product 都幾好用gar

come, 知唔知biotherm幾時開始無9折, 我想買支防晒

HOGANMA: 你要21/2之前去買, 22/2開始無九折, 我今日放工都去買定支保濕+洗面.:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17269
392#
發表於 08-2-14 09:43 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 09:31 發表
KY: 你個cake好靚呀

你明天係咪同埋女女一齊出來dinner呀? 我下午打去book位架啦!!!(各位照舊大盛, yan接minnie出來)

唔喇!原來聽晚有事呀!不過22號可出。

Rank: 8Rank: 8


17269
393#
發表於 08-2-14 09:44 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 09:38 發表
情人節快樂

cc:
好掛住你呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
394#
發表於 08-2-14 09:46 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-14 09:15 發表
係呢...想問下你地, 係未有人用開 olay 隻多元7項功能隻 cream 呀?? o 唔 o 呀?? 琴日差d係萬0買左, 見佢又無特價, 又唔知掂唔掂 - 唔買!! 點知走去 L'Occitane 就出事啦....主要係想買臘菊 cream, 點知貪 rose 套 g ...

多多:

妳講OLAY隻total effect呀?好OK架!唔好買UV個隻,會笠D。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
395#
發表於 08-2-14 09:47 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 09:43 發表

唔喇!原來聽晚有事呀!不過22號可出。

ky: 咁我地22號先交收啦!!


cc: 原來你今日先返工

Rank: 8Rank: 8


17269
396#
發表於 08-2-14 09:47 |只看該作者
come come:

你個LV 米蘭有呀?仲平1000,都買得過。不過love 離開左,會唔會第2個地方有呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
397#
發表於 08-2-14 09:49 |只看該作者
Thank you!!!

我而家都無用佢d product, 不過想買有隻調色防晒, 抺左面色都好d
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 09:43 發表

HOGANMA: 你要21/2之前去買, 22/2開始無九折, 我今日放工都去買定支保濕+洗面.:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
398#
發表於 08-2-14 09:51 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 09:47 發表
come come:

你個LV 米蘭有呀?仲平1000,都買得過。不過love 離開左,會唔會第2個地方有呀?

ky: 係呀, 米蘭有好多貨. 之前諗住唔買架, 不過新年期間我老公有斬獲, 剛剛好夠買一個neverfull, 所以急call love, 點知佢已經走左, 所以算啦, 下次睇下多多個同事幾時去幫我買囉!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
399#
發表於 08-2-14 09:52 |只看該作者
各位我而家去bank, 一陣返黎先傾.

Rank: 8Rank: 8


17269
400#
發表於 08-2-14 09:53 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-14 09:49 發表
Thank you!!!

我而家都無用佢d product, 不過想買有隻調色防晒, 抺左面色都好d

如biotherm冇discount,我唔會用lu,可能的起心肝轉clinique.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖