關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
381#
發表於 08-1-23 10:10 |只看該作者
唔駛再掃牛油ga, 我係我買開果間baking products shop 度買ga.  may be 你揾日同我一齊去look look.
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:02 發表

cy,

咁係咪擺係個tray 到,再掃牛油,再放cookies粉團焗呀?咁個塊布係邊樹買呢?
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
382#
發表於 08-1-23 10:11 |只看該作者
今日雪真係無上黎喎??? 唔知佢發生乜事呢???

Rank: 5Rank: 5


2967
383#
發表於 08-1-23 10:11 |只看該作者
花c 9, 原本我話同佢睇, 點知佢同學約佢一齊lor.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 09:59 發表

你亞女想睇邊套戲呀????
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
384#
發表於 08-1-23 10:12 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 10:10 發表
唔駛再掃牛油ga, 我係我買開果間baking products shop 度買ga.  may be 你揾日同我一齊去look look.

好呀!你可唔可以PM間shop的details俾我呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
385#
發表於 08-1-23 10:13 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 10:11 發表
花c 9, 原本我話同佢睇, 點知佢同學約佢一齊lor.

你亞女想幾時去睇???? 去邊度睇????

Rank: 5Rank: 5


2967
386#
發表於 08-1-23 10:13 |只看該作者
e+ 好難ga la, 佢要去邊, 我就送到去門口and同d家長 change tel no. lor. 佢d同學好多時都自己出街ga.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:10 發表

yes, 我四年級時只可同同學落樓下公園玩架咋 or 去人地屋企!!!
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
387#
發表於 08-1-23 10:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:10 發表

yes, 我四年級時只可同同學落樓下公園玩架咋 or 去人地屋企!!!

吓!我4年級仲係1夠飯,唔會自己落街架。

Rank: 5Rank: 5


4210
388#
發表於 08-1-23 10:14 |只看該作者
love/hoganma,

尋日返屋企我都試左去黑邊個方法, 好 work呀, 唔該哂
今日叫左工人整埋個kitchen.....

Rank: 6Rank: 6


6601
389#
發表於 08-1-23 10:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:11 發表
今日雪真係無上黎喎??? 唔知佢發生乜事呢???

係啦!好擔心佢。

Rank: 5Rank: 5


2967
390#
發表於 08-1-23 10:15 |只看該作者
this sat, apm, 我到時同佢一齊睇, 不過唔一齊坐lor.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:13 發表

你亞女想幾時去睇???? 去邊度睇????
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
391#
發表於 08-1-23 10:16 |只看該作者
唔知架, 你講埋比我知啦

原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:08 發表

唔急, 我比張收據同住戶証我家姐, 叫佢返工時比你, 先比$$佢啦!
(到時你知唔知去邊度叫人開爐架????你要講埋借膠櫈同枱仔喎)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
392#
發表於 08-1-23 10:17 |只看該作者
cy: 你女的同學又幾

ky: 我細個時住屋村, 係屋企個窗望落樓下就係公園啦, 我媽成日係屋企"叫"落黎call我上樓架!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
393#
發表於 08-1-23 10:17 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 10:14 發表
love/hoganma,

尋日返屋企我都試左去黑邊個方法, 好 work呀, 唔該哂
今日叫左工人整埋個kitchen.....

jerry媽:

記得去緊黑邊時,唔好企係隔鄰呀!因D bleaching water 好臭同有毒數,吸得多會唔舒服。同埋唔好經常咁用呀!因D防水膠邊會好易漂甩架!

Rank: 5Rank: 5


2967
394#
發表於 08-1-23 10:17 |只看該作者
ky, look look
http://www.twinsco.com/
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
395#
發表於 08-1-23 10:18 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 10:15 發表
this sat, apm, 我到時同佢一齊睇, 不過唔一齊坐lor.

乜你攪到好似玩跟蹤?

Rank: 5Rank: 5


2967
396#
發表於 08-1-23 10:18 |只看該作者
我試過打俾佢冇人聽:-| :-| :-|
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:14 發表

係啦!好擔心佢。
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
397#
發表於 08-1-23 10:19 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 10:15 發表
this sat, apm, 我到時同佢一齊睇, 不過唔一齊坐lor.

咁你比佢試一次, 下次唔好咁快應承佢.

Rank: 6Rank: 6


6601
398#
發表於 08-1-23 10:19 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:17 發表
ky: 我細個時住屋村, 係屋企個窗望落樓下就係公園啦, 我媽成日係屋企"叫"落黎call我上樓架!!!

我屋企樓下冇park架!加埋我呀媽都唔會俾我1個落街(even樓下士多)

Rank: 6Rank: 6


6601
399#
發表於 08-1-23 10:21 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 10:18 發表
我試過打俾佢冇人聽:-| :-| :-|

可能行開左呢!晏D再

Rank: 5Rank: 5


2967
400#
發表於 08-1-23 10:21 |只看該作者
唔係, 佢都知ga. 佢同學買ticket, 我仲叫佢幫我買埋.
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:18 發表

乜你攪到好似玩跟蹤?
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖