關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
381#
發表於 08-1-16 22:25 |只看該作者
我之前試過, 後尾用左一支敏感牙膏又好似好番, 到e+都吾駛再用 lu。

come- 流牙血去洗牙la, 可能有牙石。

原文章由 雪文 於 08-1-16 17:30 發表
唔知呀, 等我今晚問吓佢, 你等住要返嗎 ??

CY, 我可以試cake

有無人有敏感牙齒呀 ???  (今晚再上來睇), 我睇怕要買敏感牙膏啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
382#
發表於 08-1-17 08:55 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-16 17:49 發表
dear all,

我揾到人25日湊仔, 我可以join dinner la

好開心呀!

Rank: 5Rank: 5


2967
383#
發表於 08-1-17 09:05 |只看該作者
good morning

杜牙根

你個bun bun 好似同亞女好close wor, 佢都喊埋一
原文章由 katiekma 於 08-1-16 22:17 發表
亞女昨晚話牙痛, 咁我咪叫亞 bun 同佢去牙医 check下, 點知医生話去之前補過大牙的地方甩左又再跓深左,要做bb杜牙根。重即刻做。bun bun 話佢之前都好叻, 後尾做到最後真系好痛, 的眼淚系咁流。後尾補完一起身就攬住b ...

[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-17 09:06 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
384#
發表於 08-1-17 09:06 |只看該作者
ky
你禽日see doctor 冇事ma
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
385#
發表於 08-1-17 09:07 |只看該作者
早晨!

琴日睇左醫生,醫生 check左話入面有個水囊,所以損左出血。其實個水囊去年已有(又係出血先發現),個醫生話唔駛理喎!不過都取左D cell去驗。

另,更正番,我有考A-level,不過冇心機讀,每科都係讀1-2個鐘去考,雖4科合格,但唔靚囉,so 冇入大學。

呀女考第10係acceptable,不過對於我來說,個result真係麻麻,我以前由kindergarten到F.7年年都係top 5(除了1次),加埋D分數真係 所以都唔多開心。不過冇唔合格都算啦!我係學校買左2本comics俾佢當gift,佢開心,不過而家更加唔認真呢!琴晚先俾我

Rank: 6Rank: 6


6601
386#
發表於 08-1-17 09:08 |只看該作者
係喎!工人要係新年放4日假,真係要諗諗點先得!可能呢排叫佢放多1-2日。

Rank: 6Rank: 6


8125
387#
發表於 08-1-17 09:12 |只看該作者


可唔可以今日拎蜜糖呀?? 我今日可以搭mtr, & 我聽日有雀打...唔去mtr 順路d

Rank: 5Rank: 5


2967
388#
發表於 08-1-17 09:13 |只看該作者
ky, 冇事就好lu.

我小學果時都好叻ga, 完全自動波, 成日都攞到gift (成績頭幾名先有). 不過上到中學就.........
我亞女咪一樣, 懶到c, 禽晚又試係度玩, 我話你唔溫書就瞓la, 果時only8:30 jar, 佢話唔溫, 佢chose , 你話邊有人咁lazy ga
原文章由 KY2004 於 08-1-17 09:07 發表
早晨!

琴日睇左醫生,醫生 check左話入面有個水囊,所以損左出血。其實個水囊去年已有(又係出血先發現),個醫生話唔駛理喎!不過都取左D cell去驗。

另,更正番,我有考A-level,不過冇心機讀,每科都係讀1-2個鐘去考,雖4科合格,但唔靚 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
389#
發表於 08-1-17 09:14 |只看該作者
咁不如我都今日拎, 好ma
原文章由 多利是 於 08-1-17 09:12 發表


可唔可以今日拎蜜糖呀?? 我今日可以搭mtr, & 我聽日有雀打...唔去mtr 順路d
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
390#
發表於 08-1-17 09:22 |只看該作者
早上各位 :

我終於等到教統局寄來的小一入學申請表啦
但今次的統一中心在秀茂坪的堅樂小學
我想問我在官塘上去,有沒人知道有咩車上去,在哪搭車?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
391#
發表於 08-1-17 09:28 |只看該作者
Good Morning!!!

官塘mcdonald後面有架小巴上秀茂坪, 應該經gar
原文章由 yan02 於 08-1-17 09:22 發表
早上各位 :

我終於等到教統局寄來的小一入學申請表啦
但今次的統一中心在秀茂坪的堅樂小學
我想問我在官塘上去,有沒人知道有咩車上去,在哪搭車? ...

Rank: 5Rank: 5


2967
392#
發表於 08-1-17 09:28 |只看該作者
嘩, 我隻佬禽晚好勁呀!




:


  

雪, 你肯定係度笑ga, but 唔好諗錯.

我係想話部nds short 咗, 佢成部機拆開整返好jar
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
393#
發表於 08-1-17 09:29 |只看該作者
cy

今日拎埋比你, 即係要拎7斤蜜糖行去mtr    我行去mtr, 最近的都要10mins if 可以, 我25/1帶比你啦, 我想分開, 唔洗1次過拎咁多..雪今日拎5斤, 25/1拎你及fun=3斤

原文章由 cyclmama 於 08-1-17 09:14 AM 發表
咁不如我都今日拎, 好ma

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
394#
發表於 08-1-17 09:29 |只看該作者
無事就好la
原文章由 KY2004 於 08-1-17 09:07 發表
早晨!

琴日睇左醫生,醫生 check左話入面有個水囊,所以損左出血。其實個水囊去年已有(又係出血先發現),個醫生話唔駛理喎!不過都取左D cell去驗。

另,更正番,我有考A-level,不過冇心機讀,每科都係讀1-2個鐘去考,雖4科合格,但唔靚 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
395#
發表於 08-1-17 09:30 |只看該作者
多多, 剛想同你講, 明天Jerryma代我交收手錶同2-3斤honey可以嗎 ??  其余的honey同錢, 25/1我再俾你. 咁方唔方便 ??  因唔知你公司去打雀地方近唔近.


原文章由 多利是 於 08-1-17 09:12 發表


可唔可以今日拎蜜糖呀?? 我今日可以搭mtr, & 我聽日有雀打...唔去mtr 順路d

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
396#
發表於 08-1-17 09:31 |只看該作者
CY, 你真係明解我啦, 知道我係到笑緊



原文章由 cyclmama 於 08-1-17 09:28 發表
嘩, 我隻佬禽晚好勁呀!




:


  

雪, 你肯定係度笑ga, but 唔好諗錯.

我係想話部nds short 咗, 佢成部機拆開整返好jar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
397#
發表於 08-1-17 09:31 |只看該作者
個套家計會<<德德嘉嘉>>嬴, 聽晚攞埋比你, 介唔介意ar
原文章由 katiekma 於 08-1-16 22:25 發表
我之前試過, 後尾用左一支敏感牙膏又好似好番, 到e+都吾駛再用 lu。

come- 流牙血去洗牙la, 可能有牙石。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
398#
發表於 08-1-17 09:35 |只看該作者
KY, 無事就好啦, 年年要驗年呀.

其實你有無考A-level都唔緊要, 我都覺你英文好勁加啦, 其它科無所謂啦, 而家你靠英文揾食嘛.

昨日我仔都俾我罸咗出門口抄書, 因昨日佢早上11點半返到屋企, 我留咗4張中文測驗紙俾佢做, 到我返到屋企6點半, 佢先做咗一張咁大把, 氣到我CC吓.

今次考試真係靠佢自己啦, 我都無同佢温到, 罸完食飯沖涼叫佢快D瞓.

原文章由 KY2004 於 08-1-17 09:07 發表
早晨!

琴日睇左醫生,醫生 check左話入面有個水囊,所以損左出血。其實個水囊去年已有(又係出血先發現),個醫生話唔駛理喎!不過都取左D cell去驗。

另,更正番,我有考A-level,不過冇心機讀,每科都係讀1-2個鐘去考,雖4科合格,但唔靚 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
399#
發表於 08-1-17 09:37 |只看該作者
katiema,唔該晒, 等我今晚都去買返支.

原文章由 katiekma 於 08-1-16 22:25 發表
我之前試過, 後尾用左一支敏感牙膏又好似好番, 到e+都吾駛再用 lu。

come- 流牙血去洗牙la, 可能有牙石。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
400#
發表於 08-1-17 09:41 |只看該作者
katiema,亞囡社牙根做咗幾錢呀 ??  你听到佢咁痛, 實好心酸啦.  第二次應該無咁痛的, 因放咗葯會好D.

原文章由 katiekma 於 08-1-16 22:17 發表
亞女昨晚話牙痛, 咁我咪叫亞 bun 同佢去牙医 check下, 點知医生話去之前補過大牙的地方甩左又再跓深左,要做bb杜牙根。重即刻做。bun bun 話佢之前都好叻, 後尾做到最後真系好痛, 的眼淚系咁流。後尾補完一起身就攬住b ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖