關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
381#
發表於 08-1-10 11:03 |只看該作者
KY,
http://s99.photobucket.com

要先登記 id 後, 再 upload 相上去.
之後指住張相, 右 click - 內容 - 將整個網址 copy 上來再按頂頭 icon 之 '插入圖片' 貼上就可以 post 上來.
** 但先緊記要將張相縮細 d (kb)
原文章由 KY2004 於 08-1-10 10:59 發表

hoganma, come come, 多多:

係咪有個web可post photo?我唔識post 上來!個袋冇單喇,但係我X'mas陪個friend去Sogo Gucci買架,原價$3,690,都冇用過,而家1500-1800都賣啦,佢話拎去米蘭,可能幾百都冇呀!。

佢啱啱買左個Chanel ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
382#
發表於 08-1-10 11:03 |只看該作者
多, 一時感觸, 我無嘢啦. 多謝大家

原文章由 多利是 於 08-1-10 10:58 發表


係呀..你唔好咁唸, 亦唔好唔開心..多d為自己打算下有so...

另, 你佬都算係咁啦..唸下佢d好野...令自己開心d啦

Rank: 5Rank: 5


2967
383#
發表於 08-1-10 11:05 |只看該作者
love, 佩服!佩服! 亞女今日要背書but 佢禽晚好求其lor, 等我下次都試lee 招, 帶佢落街溫, 睇佢c 唔 c:evil::evil:
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 10:52 發表
係呀,但佢等哥哥來到時先做,邊做得晒呀:evil: :evil:
所以我e+唔理咁多總之一返到去見未做晒功課就唔返屋企
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
384#
發表於 08-1-10 11:08 |只看該作者
咁我零願請工人, 用都少少$$, 好過睇佢地面色, 受佢地氣

原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 10:59 發表
短時間都應該唔得, 因婆婆要幫手湊文文對仔囡嘛:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
385#
發表於 08-1-10 11:10 |只看該作者
你, 多, 肥脾, yanma, 我 = 五個同病相憐, 有時呻吓好啦. :cry:

原文章由 cyclmama 於 08-1-10 11:02 發表
雪, 算la, 我咪一樣, 男家果邊都冇當我自己人la, 自己亞爸亞媽由細到大都冇理我tim la, 你有聽我講過ga.

Rank: 6Rank: 6


6601
386#
發表於 08-1-10 11:10 |只看該作者
Gucci bag:

Rank: 5Rank: 5


2967
387#
發表於 08-1-10 11:11 |只看該作者
我都冇ga, 你地都聽過我講我老豆d 衰嘢ga la, 佢唔煩麻我都偷笑la:tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:01 發表

你有比家用唔算絕啦, 我朋友一毛子家用都唔比自己亞爸媽架!
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
388#
發表於 08-1-10 11:12 |只看該作者
唔比又唔得, 始終養到我咁大個, 唔比對唔住自己良心
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:01 發表

你有比家用唔算絕啦, 我朋友一毛子家用都唔比自己亞爸媽架!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
389#
發表於 08-1-10 11:12 |只看該作者
文文,
唔好唔開心, 諗 d 開心野笑番吓,又或者食餐好味道的食物:
剛我收到一封 e-mail, 已轉給你分享, 你 check yahoo e-mail.
原文章由 雪文 於 08-1-10 10:53 發表
感懹身世, 我而家流眼淚.

Love,好講D  salt wet嘢來笑吓啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
390#
發表於 08-1-10 11:13 |只看該作者
剛才和老細討論一個字的串法, 我幾尷尬吓, 個字係bosom,佢用于 bosom of the family, 佢寫成bossom,  之後我攞字典俾佢睇, 但呢個字首意係.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
391#
發表於 08-1-10 11:13 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 11:02 發表
雪, 算la, 我咪一樣, 男家果邊都冇當我自己人la, 自己亞爸亞媽由細到大都冇理我tim la, 你有聽我講過ga.

cy: 咁你搵人睇仔女果度點呀?????????

Rank: 5Rank: 5


2967
392#
發表於 08-1-10 11:13 |只看該作者
所以我咪揾緊工人lor
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 11:08 發表
咁我零願請工人, 用都少少$$, 好過睇佢地面色, 受佢地氣
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
393#
發表於 08-1-10 11:15 |只看該作者
如果我老豆好似你老豆咁, 我真係比條毛佢
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 11:11 發表
我都冇ga, 你地都聽過我講我老豆d 衰嘢ga la, 佢唔煩麻我都偷笑la:tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
394#
發表於 08-1-10 11:15 |只看該作者
係lor, 得閒就聽吓我發up phone wor
原文章由 雪文 於 08-1-10 11:10 發表
你, 多, 肥脾, yanma, 我 = 五個同病相憐, 有時呻吓好啦. :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
395#
發表於 08-1-10 11:16 |只看該作者
我都係咁話.  父母之恩始終好大, 我都好珍惜大家有生之年相處的時間, 特別我父母年紀大咗.

原文章由 hoganmama 於 08-1-10 11:12 發表
唔比又唔得, 始終養到我咁大個, 唔比對唔住自己良心

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
396#
發表於 08-1-10 11:16 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 11:12 發表
唔比又唔得, 始終養到我咁大個, 唔比對唔住自己良心

佢話自己嫁左已經有頭家, 唔比都唔過份. 我聽佢講佢亞媽有開聲問佢攞, 不過佢係都唔比.

Rank: 5Rank: 5


4210
397#
發表於 08-1-10 11:18 |只看該作者
呻完就要笑下啦 (我無D咁既經歷, 都唔知點安慰你:-| :-| ) ("初", "leung"口水講過)

原文章由 雪文 於 08-1-10 11:10 發表
你, 多, 肥脾, yanma, 我 = 五個同病相憐, 有時呻吓好啦. :cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
398#
發表於 08-1-10 11:18 |只看該作者
最快要 3-4個月, 你攪左未?   仔仔仲未揀到合心意的姐姐相片?
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 11:13 發表
所以我咪揾緊工人lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
399#
發表於 08-1-10 11:19 |只看該作者
agree, 我都會咁做

原文章由 hoganmama 於 08-1-10 11:15 發表
如果我老豆好似你老豆咁, 我真係比條毛佢

Rank: 6Rank: 6


6601
400#
發表於 08-1-10 11:20 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-10 11:16 發表
我都係咁話.  父母之恩始終好大, 我都好珍惜大家有生之年相處的時間, 特別我父母年紀大咗.

雪雪:

呢句真呀!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖