關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
381#
發表於 07-12-14 14:44 |只看該作者
becky check pm pls

Rank: 8Rank: 8


17382
382#
發表於 07-12-14 14:45 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 14:22 發表

我自00定01年有加, 到今年都無加過啦, 黎緊出年亦都100%無唔會加

Rank: 8Rank: 8


17382
383#
發表於 07-12-14 14:45 |只看該作者
comecome你你你


原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 14:25 發表

穿埋國王的新衣啊 !!!

Rank: 8Rank: 8


17382
384#
發表於 07-12-14 14:47 |只看該作者
返5 day


原文章由 cyclmama 於 07-12-14 14:27 發表
我返5 day ga jar. 聽日返唔返都得. 如果唔攰, 都可能返gei

Rank: 6Rank: 6


8953
385#
發表於 07-12-14 14:48 |只看該作者
come:
昨日我問隻公, 居屋水喉係唔係銅喉, 佢話係喎...... 不過入屋個段唔知係唔係.... 佢又話好似係....

Rank: 6Rank: 6


8125
386#
發表於 07-12-14 14:48 |只看該作者
你問我..就of course 唔會多... 5個人, 要睇其他人like 唔 like囉~

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 02:36 PM 發表
多多:
想問下, 個次 大wx 食飯 個湯係幾多人的份量 ? 如果5人訂會多左d嗎 ?:loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
387#
發表於 07-12-14 14:48 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 14:45 發表
comecome你你你

cy話要偷襲, 所以身無x掛會方便好多嘅.....

Rank: 8Rank: 8


17382
388#
發表於 07-12-14 14:49 |只看該作者
休息一日先囉,人都dun呀




原文章由 hoganmama 於 07-12-14 14:36 發表
我今日唔放ar,今晚都唔溫習la,休息一天ma,放工去吉吉島&toyrus買禮物

come

我去左肚臍,好多人,我見到ky講個金色,but金色餃子款唔靚,如我個款金色就幾靚,我無問到有無baby blue,因好多好多人 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
389#
發表於 07-12-14 14:49 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-14 14:48 發表
你問我..就of course 唔會多... 5個人, 要睇其他人like 唔 like囉~

o甘好味, 唔會唔like的, 上次係10人份量 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
390#
發表於 07-12-14 14:49 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 14:48 發表
come:
昨日我問隻公, 居屋水喉係唔係銅喉, 佢話係喎...... 不過入屋個段唔知係唔係.... 佢又話好似係....

我都唔知???? 你屋食水有變黃嗎?????

Rank: 6Rank: 6


8125
391#
發表於 07-12-14 14:50 |只看該作者
咁呀係...咁會易慶d..同埋快捷d

原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 02:48 PM 發表

cy話要偷襲, 所以身無x掛會方便好多嘅.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
392#
發表於 07-12-14 14:51 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 14:49 發表
休息一日先囉,人都dun呀

love: 你介紹修腳果間要加價啦, 由120+到150.

Rank: 6Rank: 6


8125
393#
發表於 07-12-14 14:51 |只看該作者
上次個個叫做細的, 我地8個人每人飲左1碗-2碗, 咁你唸唸因一因啦   飲唔晒, 打包留返比我都得架..我唔拒架

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 02:49 PM 發表

o甘好味, 唔會唔like的, 上次係10人份量 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
394#
發表於 07-12-14 14:54 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 14:48 發表

cy話要偷襲, 所以身無x掛會方便好多嘅.....


等佢沖涼時偷走晒佢d衫. :) :)  對方身xxx仲好得多. :) :)

Rank: 6Rank: 6


8953
395#
發表於 07-12-14 14:55 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 14:49 發表

我都唔知???? 你屋食水有變黃嗎?????

好彩冇.....

Rank: 6Rank: 6


8953
396#
發表於 07-12-14 14:56 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-14 14:51 發表
上次個個叫做細的, 我地8個人每人飲左1碗-2碗, 咁你唸唸因一因啦   飲唔晒, 打包留返比我都得架..我唔拒架

oh, 收到, 我帶個湯胡去.

Rank: 6Rank: 6


8953
397#
發表於 07-12-14 14:58 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 12:29 發表
我同佢拉鋸緊果15分鐘就係忍忍忍,我一句都無話佢由得佢嘈、哭、叫  我只係平淡+堅定地回應:你咁既態度我係唔會教的     佢想沖擊我底線之MA   

我 ...

我又o甘睇...
妳一早諗定用呢個方法對付佢了嘛. (唔好意思, 我用左對付呢個字) 所以妳一定要忍...................
佢就要睇妳的做法再諗妳會接受佢咩做法, 再做出來. 所以轉數超快啊.  

突然諗到d野... 妳將呢d記下來, 留返個女大個左俾佢睇.
反正妳都打左字上網, copy出來留底.

love: 睇到嗎 ?
我同妳偷緊師.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
398#
發表於 07-12-14 14:58 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 14:55 發表

好彩冇.....

龍媽: 你屋企果頭大風嗎???

Rank: 8Rank: 8


17382
399#
發表於 07-12-14 14:59 |只看該作者
係呀,我行左呢一步就無得返轉頭啦,一返轉頭會仲大鑊呀
係呀,就係好似你咁講啦佢就要睇我的做法再諗我會接受佢咩做法, 再做出來. 所以轉數超快啊 我要時時刻刻諗佢下一步想點,同佢講野又要好小心架

講d野比你聽呀,果時亞囡仲係讀梗k3,有一晚我同亞囡,我妹及表姐一共4個人食晚飯,一路食都無咩野的,我囡就同表姐玩/傾計啦,我妹食飯時夾左舊’送’比我囡食,咁都好正常姐係咪,我囡竟然問:做咩夾送比我呀?係咁食過架??!! 我妹o左咀再搭佢:邊有食過呀!!我囡再問:真係無食過?

佢太多野諗啦   





原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 14:40 發表

我又o甘睇...
妳一早諗定用呢個方法對付佢了嘛. (唔好意思, 我用左對付呢個字) 所以妳一定要忍...................
佢就要睇妳的做法再諗妳會接受佢咩做法, 再做出來. 所以轉數超快啊.

突然諗到d野... 妳將 ...

Rank: 6Rank: 6


8125
400#
發表於 07-12-14 15:03 |只看該作者
E...咁咪好好玩?? 不過小心凍親

呢招我就用唔著啦, 佢沖涼會拎埋d衫入廁所架

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 02:54 PM 發表


等佢沖涼時偷走晒佢d衫. :) :)  對方身xxx仲好得多. :) :)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖