關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
381#
發表於 07-11-20 09:34 |只看該作者
話返俾我媽听.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 21:49 硐表
各位家有老人家 or 工人的要注意: 星期六下午, 我媽同亞女係藍田, 有人按鐘叫: 1xx4室送米來呀, 咁我女就同婆婆講. 當時我
媽都係廳睇緊電視, 佢行去門口度望下, 個男人話: 1xx4你地訂左米呀, 送貨....我媽心水清話: ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
382#
發表於 07-11-20 09:39 |只看該作者
:cry: :cry: :cry: :cry:
CY, 我屋企都同你差唔多, 唔使內疚.


原文章由 cyclmama 於 07-11-20 09:32 硐表
今次到我發現我都唔識做人亞媽.
禽晚返到屋企,亞女又唔温書,我問佢點解,佢話唔記得咗,有muk理由唔記得,佢根本唔想溫,我同佢講下個禮拜考試,再唔溫,就冇時間,佢即刻入房溫,我入到去間房,亂七八糟,套校服成'住'菜,週圍 ...

[ 本文章最後由 雪文 於 07-11-20 09:42 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
383#
發表於 07-11-20 09:51 |只看該作者
尋日我都有比maths補充亞女做下, 因佢最差的是數學, 發覺我女好得意, 我同"亞媽"身份叫佢做功課/默書...等等, 佢好似唔多願意, 但我同遊戲方式(我是x老師, 佢係x同學, 另外又有幾個隱形同學), 佢又好快做好, 又會取黎同我講: x老師, 我做好功課啦, 但係亞xx同學未做好, 仲係度玩呀!
睇黎我都要用lee個方式同佢溫書+睇功課先得啦.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-20 09:58 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
384#
發表於 07-11-20 09:51 |只看該作者
我尋日同我仔做功課做左1個鐘多d, 就鬧 + 哦足1個鐘, 事源又係佢d字, 佢有份英文堂課做到不知所謂, 我慶到想打佢, 個份英文其實唔駛交, 係派番比我地溫習, 但我要佢全部擦晒再做過

我不停問佢點解要咁做, 點解要激媽咪, 我之後先後悔無影低份英文比佢老豆睇

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
385#
發表於 07-11-20 09:52 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-20 09:39 硐表
:cry: :cry: :cry: :cry:
CY, 我屋企都同你差唔多, 唔使內疚.

me three la....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
386#
發表於 07-11-20 09:52 |只看該作者
小朋友係咁, 要用遊戲方式佢地先投入ma
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 09:51 硐表
尋日我都有比maths補充亞女做下, 因佢最差的是數學, 發覺我女好得意, 我同"亞媽"身份叫佢做功課/默書...等等, 佢好似唔多願意, 但我同遊戲方式(我是x老師, 佢係x同學, 另外又有幾個隱形同學), 佢又好快做好, 又會取 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
387#
發表於 07-11-20 09:53 |只看該作者
收到我會提提d老人家 thanks  


原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 21:49 硐表
各位家有老人家 or 工人的要注意: 星期六下午, 我媽同亞女係藍田, 有人按鐘叫: 1xx4室送米來呀, 咁我女就同婆婆講. 當時我
媽都係廳睇緊電視, 佢行去門口度望下, 個男人話: 1xx4你地訂左米呀, 送貨....我媽心水清話: ...

Rank: 8Rank: 8


17382
388#
發表於 07-11-20 09:56 |只看該作者
幾好幾好


原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 09:51 硐表
尋日我都有比maths補充亞女做下, 因佢最差的是數學, 發覺我女好得意, 我同"亞媽"身份叫佢做功課/默書...等等, 佢好似唔多願意, 但我同遊戲方式(我是x老師, 佢係x同學, 另外又有幾個隱形同學), 佢又好快做好, 又會取 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
389#
發表於 07-11-20 09:56 |只看該作者
趁有時間講講我仔的小食事件, 我仔剛開始那日無帶小食, 個小朋友一小息就沖過來抄我仔書包, 我仔話無帶.  咁佢話要我仔以後一定要帶, 唔係就"ji"佢.  咁我仔話你"ji"我就舉手話俾老師听.  個男仔開始倒數, 倒數完就ji我仔, 我仔真係舉手   佢就放棄了.

咁自此無事, 我仔話佢都唔食小食, 無所謂.  但昨日佢同我講, 話個男仔話今日開始佢自己會帶零食返學校, 咁我仔話佢都要帶返, 咁我都俾佢帶咗.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
390#
發表於 07-11-20 09:59 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-20 09:56 硐表
趁有時間講講我仔的小食事件, 我仔剛開始那日無帶小食, 個小朋友一小息就沖過來抄我仔書包, 我仔話無帶.  咁佢話要我仔以後一定要帶, 唔係就"ji"佢.  咁我仔話你"ji"我就舉手話俾老師听.  個男仔開始倒數, 倒數完就j ...

個同學仔做乜咁架, 抄人書包

Rank: 8Rank: 8


17382
391#
發表於 07-11-20 10:01 |只看該作者
係咁快手既 我尋日加起上來用左2.5小時左右先做好曬 都唔知做咩鬼野尋日成10樣功課其中有5樣係上次測驗及默書的改正 我一見到已頭暈,攪曬功課先默書 亞囡最後成11點幾先有得訓 媽媽要返工無計:cry: :cry: 如果我唔洗返工就好啦唔會日日攪到咁晚了:cry: :cry:  




原文章由 hoganmama 於 07-11-20 09:51 硐表
我尋日同我仔做功課做左1個鐘多d, 就鬧 + 哦足1個鐘, 事源又係佢d字, 佢有份英文堂課做到不知所謂, 我慶到想打佢, 個份英文其實唔駛交, 係派番比我地溫習, 但我要佢全部擦晒再做過

我不停問佢點解要咁 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
392#
發表於 07-11-20 10:03 |只看該作者
good,我有時都咁同D仔女玩.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 09:51 硐表
尋日我都有比maths補充亞女做下, 因佢最差的是數學, 發覺我女好得意, 我同"亞媽"身份叫佢做功課/默書...等等, 佢好似唔多願意, 但我同遊戲方式(我是x老師, 佢係x同學, 另外又有幾個隱形同學), 佢又好快做好, 又會取 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
393#
發表於 07-11-20 10:05 |只看該作者
個男同學都幾過份wor, “抄”人書包
原文章由 雪文 於 07-11-20 09:56 硐表
趁有時間講講我仔的小食事件, 我仔剛開始那日無帶小食, 個小朋友一小息就沖過來抄我仔書包, 我仔話無帶.  咁佢話要我仔以後一定要帶, 唔係就"ji"佢.  咁我仔話你"ji"我就舉手話俾老師听.  個男仔開始倒數, 倒數完就j ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
394#
發表於 07-11-20 10:08 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 10:01 硐表
係咁快手既 我尋日加起上來用左2.5小時左右先做好曬 都唔知做咩鬼野尋日成10樣功課其中有5樣係上次測驗及默書的改正 我一見到已頭暈,攪曬功課先默書 亞囡最後成11點 ...

我地lee度個個都係咁啦, 唔好 .

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
395#
發表於 07-11-20 10:08 |只看該作者
尋日無咩功課做, 如果唔係個份堂課, 根本3個字已做完, 係個份垃圾用左我1個鐘頭, 仲激到我無胃口食飯添ar, 我無影低咋, 我下次影低比你地睇, 你地就會覺得佢d字真係好x核突gar la

測驗默書改正, 上次派時已改左lor wor, 同埋今次派番係比佢地溫習gar la
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 10:01 硐表
係咁快手既 我尋日加起上來用左2.5小時左右先做好曬 都唔知做咩鬼野尋日成10樣功課其中有5樣係上次測驗及默書的改正 我一見到已頭暈,攪曬功課先默書 亞囡最後成11點 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
396#
發表於 07-11-20 10:10 |只看該作者
我女尋日放學返到屋企先發現水樽唔見左!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
397#
發表於 07-11-20 10:11 |只看該作者
米就係, 每天都好勞氣 (叫仔仔做功課) 已經習慣晒
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 10:08 硐表

我地lee度個個都係咁啦, 唔好 .

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
398#
發表於 07-11-20 10:14 |只看該作者
留在坐位櫃筒?  有冇至電校務處找找?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 10:10 硐表
我女尋日放學返到屋企先發現水樽唔見左!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
399#
發表於 07-11-20 10:15 |只看該作者
我最最最勞氣係亞仔d字, 如果佢d字寫番正常d, 做功課我就唔會鬧佢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
400#
發表於 07-11-20 10:17 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 10:14 硐表
留在坐位櫃筒?  有冇至電校務處找找?

亞女話今日返去課室度搵下, 個水樽有貼名的, 如有同學執倒會比返佢呱?!?!?:-|
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖