關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
381#
發表於 07-11-9 15:09 |只看該作者
多多保重
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 15:08 硐表

好好多啦. 不過都要帶口罩開工. 把聲仲未得...:-|
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
382#
發表於 07-11-9 15:10 |只看該作者
你班友仔又玩野
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 15:04 硐表


平時係屋企唔洗咩 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
383#
發表於 07-11-9 15:11 |只看該作者
funfun,約amy無問題.  佢會到.

我同becky, phoebe要去買腊腸, 可能 later到.

lanlan, 保重, 早日好返呀.   你今晚來嗎 ??


Becky話有十二個人, 有咁多人咩.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 14:56 硐表
文文 or yan02,

你地記得約埋 AMY 呀. thanks!

Rank: 6Rank: 6


8953
384#
發表於 07-11-9 15:13 |只看該作者
係了, 講返d正經野先... 可能妳地都知的.

溫馨提示:

1. 留意小朋友寫字的坐姿
2. 拿筆的手勢
3. 如果係同班/同校, 家長傾計後最好留d空間俾小朋友.

Rank: 6Rank: 6


8953
385#
發表於 07-11-9 15:14 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-9 15:11 硐表
funfun,約amy無問題.  佢會到.

我同becky, phoebe要去買腊腸, 可能 later到.

lanlan, 保重, 早日好返呀.   你今晚來嗎 ??


Becky話有十二個人, 有咁多人咩.

雪雪, 今晚我不來了. 未好返呀.  唔好傳染.

Rank: 6Rank: 6


8953
386#
發表於 07-11-9 15:15 |只看該作者
又要去做野先....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
387#
發表於 07-11-9 15:15 |只看該作者
this point dont un
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 15:13 硐表
3. 如果係同班/同校, 家長傾計後最好留d空間俾小朋友.
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
388#
發表於 07-11-9 15:19 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 15:15 硐表
this point dont un  

我估: 如雪文聽倒funfun話: fun仔話雪文仔係學校xxxx, 雪文返屋企唔好同仔講: fun仔話你係學校xxxx喎, 係咪呀???~~之類呱!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
389#
發表於 07-11-9 15:21 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 15:09 硐表
睇住5仔跌穿140, 幾心涼呀~~~~

, 如果我有貨, 會 你!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
390#
發表於 07-11-9 15:22 |只看該作者
updated  15:21
9/11  6:30pm '好味王' 打邊爐, 名單如下:
(book 左 12位)--洗唔洗改番 10位 (原先預埋 jerryma&HIN_bb)


come
funbaby
文文
hoganma
fan02
phoebe
AMY
cy
katiema
novem

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
391#
發表於 07-11-9 15:22 |只看該作者
OIC

我平時都唔會咁, 我會引蛇出動  引亞仔自己講
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 15:19 硐表

我估: 如雪文聽倒funfun話: fun仔話雪文仔係學校xxxx, 雪文返屋企唔好同仔講: fun仔話你係學校xxxx喎, 係咪呀???~~之類呱!

Rank: 5Rank: 5


2967
392#
發表於 07-11-9 15:25 |只看該作者
即係只可以mami 互傳消息,但係唔好俾亞仔知, 係咪咁呀
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 15:19 硐表

我估: 如雪文聽倒funfun話: fun仔話雪文仔係學校xxxx, 雪文返屋企唔好同仔講: fun仔話你係學校xxxx喎, 係咪呀???~~之類呱!
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
393#
發表於 07-11-9 15:26 |只看該作者
fun: 唔打啦, 去到先同d人講話10人都得啦呱?!?!?!?

你知道自己幾點到未呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
394#
發表於 07-11-9 15:27 |只看該作者
我估佢應該係想咁講:

E+想XX,要趁亞仔訓左先得.....咁呱

原文章由 cyclmama 於 07-11-9 15:03 硐表
做muk去旅行,要趁亞仔訓左先得

Rank: 5Rank: 5


2967
395#
發表於 07-11-9 15:28 |只看該作者
咁你有冇引錯大仔條蛇
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 15:22 硐表
OIC

我平時都唔會咁, 我會引蛇出動  引亞仔自己講
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
396#
發表於 07-11-9 15:28 |只看該作者
我想問你地的小朋友會不會要你同他夾份講大話

話說昨天我女放假在家,我返工時同他講,"你今天要乖,不好成日吵細佬睡覺,如果表現好,我返來比糖她吃 "昨天他又真係表現得幾好,
成日沒打過電話比我,甘我返去,阿姨己同我報告一切啦.原來他昨天在隔離屋吃左3塊餅乾,所以當我話比糖或餅他吃時,很自動話,我不吃啦,我心想,幾乖哦,都算老實呀,到8點幾我落商場買野,她 跟埋去,經過雪糕店,我女同我講 :媽咪,你話如果我表現乖就有雪糕吃"我話你想吃呀,后來我真係買比他吃,點知吃完他同我講,媽咪你返去沒同爸爸講,我吃雪糕呀,我話點解,他話,總之就沒講啦,我話,睇情形啦,爸爸問就講啦,不問就不講,或者他怕爸爸罵囉,唉,現在的小朋友真係人細鬼大,就來不識點教啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
397#
發表於 07-11-9 15:28 |只看該作者
我同文文係咁 gar, pm 或通電  

原文章由 cyclmama 於 07-11-9 15:25 硐表
即係只可以mami 互傳消息,但係唔好俾亞仔知, 係咪咁呀

Rank: 8Rank: 8


17382
398#
發表於 07-11-9 15:28 |只看該作者
THANKS,呢3樣我有做

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 15:13 硐表
係了, 講返d正經野先... 可能妳地都知的.

溫馨提示:

1. 留意小朋友寫字的坐姿
2. 拿筆的手勢
3. 如果係同班/同校, 家長傾計後最好留d空間俾小朋友.
...

Rank: 8Rank: 8


17382
399#
發表於 07-11-9 15:31 |只看該作者
我估係我地大人(家長)同其他同學媽咪傾完計收到FUNG(如邊個比人罰邊個比老師 )我地知道都當無聽過唔洗同自己個小朋友講番呱

原文章由 hoganmama 於 07-11-9 15:15 硐表
this point dont un  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
400#
發表於 07-11-9 15:31 |只看該作者
我可以 6:30pm 或之前到.
文文佢地幾個要行到去裕民中心果邊先有 '榮華' wor....
會唔會遲 d 先到?

原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 15:26 硐表
fun: 唔打啦, 去到先同d人講話10人都得啦呱?!?!?!?

你知道自己幾點到未呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖