關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
381#
發表於 07-10-29 17:37 |只看該作者
唔好比較,用平常心睇啦 你有2個寶貝wor 係咪


原文章由 irenec11 於 07-10-29 17:20 硐表
有少少都好,我得個睇,D$俾C6用哂,仲要欠BANK , 我好想快D luck 身

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
382#
發表於 07-10-29 17:37 |只看該作者
準備收工, 明早要去灣仔會展交文件, 會晏 d 才入來喇

Rank: 8Rank: 8


17382
383#
發表於 07-10-29 17:38 |只看該作者
我都準備閃啦

原文章由 funbabyhk 於 07-10-29 17:37 硐表
準備收工, 明早要去灣仔會展交文件, 會晏 d 才入來喇

Rank: 5Rank: 5


2065
384#
發表於 07-10-29 18:48 |只看該作者
唉!我e + 先至有時間上來, 你地又走曬 la

Rank: 5Rank: 5


2065
385#
發表於 07-10-29 18:51 |只看該作者
上午班比曬自已友, 我朋友有都是這樣嬲得濟冇讀佢, 走左去讀加遖。
原文章由 phoebecyl 於 07-10-29 16:07 硐表
唉...我d排62號..或者因為我仔由頭到尾都唔出聲只係走時派禮物他才肯講句thanks所以只肯收他下午班啦,其實我重諗住應該唔收他架啦。我都先交左留位費..becky有個同事話識人幫我睇下可唔可以轉到上午如果轉唔到我應該 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
386#
發表於 07-10-29 19:04 |只看該作者
irenec11

睇完你的 post, 我都知你好吾開心。 多的上來傾下講下, 吾好屈响個心到, 我地個個都支持你架。

原文章由 irenec11 於 07-10-29 16:03 硐表
唔緊要la,起碼你e+知道個問題,慢慢改la

Rank: 5Rank: 5


2065
387#
發表於 07-10-29 19:10 |只看該作者
我又未試過 wor, 我真系要認真檢討下我個身形。

原文章由 hoganmama 於 07-10-29 14:44 硐表
我以前成日都遇到呢d人gar la, 又話我高又話我腳長, 拍牛仔褲廣告好岩wor, 都chi chi 地

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
388#
發表於 07-10-29 21:42 |只看該作者
irene,温咗書知道你好唔開心:cry: :cry:   
希望你而家心情可以平靜同冷靜少少, 我好明白你的心情, 因我都咁樣痛過.   有時間同你傾計, 你唔開心上來講啦, 我哋個個好樂意听你傾訴加.  希望你今晚可以睡個好覺, 唔好影響工作, 你唔可以無咗份工加.

原文章由 irenec11 於 07-10-28 03:28 硐表
啱啱同c6吵大鍋,我忍唔住講咗"分手",佢竟然答你想點就點,我個一刻好驚,唔知點算,其實到呢+我仲好驚,我好怕頭家真係會散,咁多年嚟,我為咗對寶貝,當然我真係好愛佢,一直都係到忍,但係佢好似一直都唔明我對佢gei附出,經 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
389#
發表於 07-10-29 21:44 |只看該作者
各位小悅今日見醫生做咗測試, 醫生話佢正常呀, 好開心.

個測試好詳細, 做咗差唔多成個鐘, 醫生又好好人.  

多謝大家鼓勵我去.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
390#
發表於 07-10-29 21:46 |只看該作者
我N年前都有人問過我, 咁係唔係應該開心呀

原文章由 katiekma 於 07-10-29 19:10 硐表
我又未試過 wor, 我真系要認真檢討下我個身形。

Rank: 8Rank: 8


17382
391#
發表於 07-10-30 08:40 |只看該作者
放心曬啦亞媽咪 多d同小悅寫下字


原文章由 雪文 於 07-10-29 21:44 硐表
各位小悅今日見醫生做咗測試, 醫生話佢正常呀, 好開心.

個測試好詳細, 做咗差唔多成個鐘, 醫生又好好人.  

多謝大家鼓勵我去.

Rank: 8Rank: 8


17382
392#
發表於 07-10-30 08:40 |只看該作者
好難答wor


原文章由 雪文 於 07-10-29 21:46 硐表
我N年前都有人問過我, 咁係唔係應該開心呀

Rank: 5Rank: 5


2065
393#
發表於 07-10-30 08:49 |只看該作者
咁就好la

love, 乜咁早   Good Morning

原文章由 雪文 於 07-10-29 21:44 硐表
各位小悅今日見醫生做咗測試, 醫生話佢正常呀, 好開心.

個測試好詳細, 做咗差唔多成個鐘, 醫生又好好人.  

多謝大家鼓勵我去.

Rank: 8Rank: 8


17382
394#
發表於 07-10-30 08:54 |只看該作者
morning
你又咁早呀:loveliness: :loveliness:
我轉左補習老師啦,係男的,上左幾堂,超超超超超good呀
佢仲教左好多野比我,多謝呢位亞sir






原文章由 katiekma 於 07-10-30 08:49 硐表

love, 乜咁早   Good Morning

Rank: 4


679
395#
發表於 07-10-30 09:03 |只看該作者
Good morning. 多謝各位關心 :cry:

瞓咗一晚,成個人輕鬆哂,已經好好多.

亞女禽日派咗中文默書,啱啱合格:cry: ,不過我都冇炳佢.亞仔就鬼c咁醒,即刻叫我幫佢串字,今朝搭mtr時,仲提我要幫佢溫書

Rank: 5Rank: 5


2065
396#
發表於 07-10-30 09:05 |只看該作者
咁快找到 la, 响邊樹找。亞女吾系幾鐘意而家個補習ee, 佢話要哥哥或姐姐 (要靚) , 激死。

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 08:54 硐表
morning
你又咁早呀:loveliness: :loveliness:
我轉左補習老師啦,係男的,上左幾堂,超超超超超good呀
佢仲教左好多野比我,多謝呢位亞sir






...

Rank: 8Rank: 8


17382
397#
發表於 07-10-30 09:07 |只看該作者
係啦決定左點行就向前行 加油呀

你亞仔真醒呀知驚


原文章由 irenec11 於 07-10-30 09:03 硐表
Good morning. 多謝各位關心 :cry:

瞓咗一晚,成個人輕鬆哂,已經好好多.

亞女禽日派咗中文默書,啱啱合格:cry: ,不過我都冇炳佢.亞仔就鬼c咁醒,即刻叫我幫佢串字,今朝搭mtr時,仲提我要幫佢溫書 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
398#
發表於 07-10-30 09:08 |只看該作者
morning!!!

雪文: 小悅評估果度~~~真係好啦!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
399#
發表於 07-10-30 09:13 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 09:07 硐表
係啦決定左點行就向前行 加油呀

你亞仔真醒呀知驚


Good morning.. All  大家都咁早…..!
文文姐, 咁米好law…..  公起公起 !! 放心細啦.......!!

Rank: 5Rank: 5


3212
400#
發表於 07-10-30 09:14 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-10-30 09:05 硐表
咁快找到 la, 响邊樹找。亞女吾系幾鐘意而家個補習ee, 佢話要哥哥或姐姐 (要靚) , 激死。



Katiekma , 好久不見你啦, 係呢度
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖