註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 15:09 硐表 係好肉痛架, 不過輸$5/6百可以玩到一晚都抵架 (出去飲野, 2個人都要5百啦)
返回頂部
伯爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:08 硐表 有呀, 一星期一堂做運動. 家下撲緊蝶啦.
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 14:39 硐表 想問下... come, 雪雪 : 妳地學校小二 普通話 教晒聲母沒呀 ?
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:12 硐表 我曾經有段時間, 逢星期五打, 打天光再返工. 交左唔少學費, 由唔識數番, 到負轆可以win些少. :evil:
男爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 15:13 硐表 亞仔都係轉左用普通話, 不過而家仲學緊聲母, 而家佢連默書都係普通話, 攪到佢低分左好多.... (我諗住自己都學普通話, 可以幫下亞仔溫下書)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:17 硐表 唔駛瞓????? 勁呀!!!
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:18 硐表 想問下妳地d仔女, 6y+~7y+ 著緊幾多號鞋 ? 我女7y+,佢腳大, 家下要著34 大小小加雙鞋墊.
原文章由 雪文 於 07-10-15 15:12 硐表 各位我返來啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:12 硐表 你老公最叻"靠嚇"
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 15:22 硐表 去左邊樹呀衰鬼!!??
原文章由 雪文 於 07-10-15 15:25 硐表 comecome, 蘭蘭 : 如果你囡明年上小三, 返學的白冷衫唔啱, 留返俾我小悅呀, 唔該 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:15 硐表 出去飲野係咪=落bar 飲酒??? lee樣我又唔"好", 一來自己唔識飲, 又覺得啤酒好難飲......but n年前都有去湊下熱鬧囉!!! 2人去飲野要成5XX架???? 我真係唔知訂啦! ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:28 硐表 sorry, 我女返學冷衫係紅色架, 比唔倒你女了.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 15:28 硐表 same with you 我一飲就醉架啦
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:34 硐表 咦, 我仲以為你係啤酒桶來添!!!!!