關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
381#
發表於 07-10-15 15:15 |只看該作者
出去飲野係咪=落bar 飲酒??? lee樣我又唔"好", 一來自己唔識飲, 又覺得啤酒好難飲......but n年前都有去湊下熱鬧囉!!!
2人去飲野要成5XX架???? 我真係唔知啦!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 15:09 硐表
係好肉痛架, 不過輸$5/6百可以玩到一晚都抵架 (出去飲野, 2個人都要5百啦)

Rank: 8Rank: 8


17382
382#
發表於 07-10-15 15:15 |只看該作者
叻囡叻囡

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:08 硐表

有呀, 一星期一堂做運動.   家下撲緊蝶啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
383#
發表於 07-10-15 15:16 |只看該作者
蘭蘭, 我要返去睇睇    我無理我仔普通話


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 14:39 硐表
想問下...
come, 雪雪 :  妳地學校小二 普通話 教晒聲母沒呀 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
384#
發表於 07-10-15 15:17 |只看該作者
唔駛瞓????? 勁呀!!!

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:12 硐表

我曾經有段時間, 逢星期五打, 打天光再返工.   交左唔少學費, 由唔識數番, 到負轆可以win些少. :evil:

Rank: 6Rank: 6


8953
385#
發表於 07-10-15 15:18 |只看該作者
想問下妳地d仔女, 6y+~7y+ 著緊幾多號鞋 ?
我女7y+,佢腳大, 家下要著34 大小小加雙鞋墊.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
386#
發表於 07-10-15 15:19 |只看該作者
一下子就轉, 小朋友難d適應喎!!!!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 15:13 硐表
亞仔都係轉左用普通話, 不過而家仲學緊聲母, 而家佢連默書都係普通話, 攪到佢低分左好多.... (我諗住自己都學普通話, 可以幫下亞仔溫下書)

Rank: 8Rank: 8


17382
387#
發表於 07-10-15 15:19 |只看該作者
好抵 ....對於我來講覺得好貴


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 15:09 硐表
係好肉痛架, 不過輸$5/6百可以玩到一晚都抵架 (出去飲野, 2個人都要5百啦)

Rank: 6Rank: 6


8953
388#
發表於 07-10-15 15:19 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:17 硐表
唔駛瞓????? 勁呀!!!

壓力大, 訓唔著.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
389#
發表於 07-10-15 15:21 |只看該作者
我女好似穿31定32架!!!
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:18 硐表
想問下妳地d仔女, 6y+~7y+ 著緊幾多號鞋 ?
我女7y+,佢腳大, 家下要著34 大小小加雙鞋墊.

Rank: 8Rank: 8


17382
390#
發表於 07-10-15 15:22 |只看該作者
去左邊樹呀衰鬼!!??


原文章由 雪文 於 07-10-15 15:12 硐表
各位我返來啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
391#
發表於 07-10-15 15:25 |只看該作者
我囡5yrs 29碼
我仔 7.10yrs 32碼

係呀, 我想同你哋講  :

comecome, 蘭蘭 : 
如果你囡明年上小三, 返學的白冷衫唔啱, 留返俾我小悅呀, 唔該

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:18 硐表
想問下妳地d仔女, 6y+~7y+ 著緊幾多號鞋 ?
我女7y+,佢腳大, 家下要著34 大小小加雙鞋墊.

Rank: 8Rank: 8


17382
392#
發表於 07-10-15 15:26 |只看該作者
睇你唔出wor
講個秘密比你地知:其實我係魚腩來架,所以我唔會同人打牌架 因為我實loss的


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:12 硐表

我曾經有段時間, 逢星期五打, 打天光再返工.   交左唔少學費, 由唔識數番, 到負轆可以win些少. :evil:

Rank: 8Rank: 8


17382
393#
發表於 07-10-15 15:27 |只看該作者
係啦 c6c6:tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:12 硐表
你老公最叻"靠嚇"

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
394#
發表於 07-10-15 15:27 |只看該作者
陪馬拉客一家人飲茶, 嘩, 佢哋都好擦得.  三大三細食咗 $650.-
好彩公數簽卡


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 15:22 硐表
去左邊樹呀衰鬼!!??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
395#
發表於 07-10-15 15:28 |只看該作者
sorry, 我女返學冷衫係紅色架, 比唔倒你女了.
原文章由 雪文 於 07-10-15 15:25 硐表
comecome, 蘭蘭 : 
如果你囡明年上小三, 返學的白冷衫唔啱, 留返俾我小悅呀, 唔該

...

Rank: 8Rank: 8


17382
396#
發表於 07-10-15 15:28 |只看該作者
same with you
我一飲就醉架啦


原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:15 硐表
出去飲野係咪=落bar 飲酒??? lee樣我又唔"好", 一來自己唔識飲, 又覺得啤酒好難飲......but n年前都有去湊下熱鬧囉!!!
2人去飲野要成5XX架???? 我真係唔知訂啦!
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
397#
發表於 07-10-15 15:32 |只看該作者
紅色, 咁特別加

原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:28 硐表
sorry, 我女返學冷衫係紅色架, 比唔倒你女了.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
398#
發表於 07-10-15 15:34 |只看該作者
咦, 我仲以為你係啤酒桶來添!!!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 15:28 硐表
same with you
我一飲就醉架啦

Rank: 6Rank: 6


8953
399#
發表於 07-10-15 15:34 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-15 15:25 硐表

comecome, 蘭蘭 : 
如果你囡明年上小三, 返學的白冷衫唔啱, 留返俾我小悅呀, 唔該

...

我地都唔係白色喎. 自購, 灰. 留唔到呀.
白色唔好留啦, 第二年都轉左色, 女仔唔中意的呀.

Rank: 6Rank: 6


8953
400#
發表於 07-10-15 15:35 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:34 硐表
咦, 我仲以為你係啤酒桶來添!!!!!

真係唔似. 睇落打得都飲得.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖