關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
381#
發表於 07-10-2 15:00 |只看該作者
某程度上係要有d威嚴既


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-2 13:58 硐表
簡單咁講下, 今朝見老師講左咩﹕

我比左太多自由度亞仔, 老師建議我以後無得揀, 只有1個選擇, 唔可以同亞仔"太過朋友", 要有做媽媽既態度 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
382#
發表於 07-10-2 15:01 |只看該作者
hkbn要2xx(唔太記得)/月, 簽24個月免2個月月費, 加送500
cash coupon(不過要100wellcome, 100 百佳, 100宜家...
無得一間500:tongue: :tongue: :tongue: )所以減減埋埋先為返約$170!!!
原文章由 雪文 於 07-10-2 14:57 硐表
hkbn好啦, 平D嘛.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
383#
發表於 07-10-2 15:18 |只看該作者
咁PCCW算啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 15:01 硐表
hkbn要2xx(唔太記得)/月, 簽24個月免2個月月費, 加送500
cash coupon(不過要100wellcome, 100 百佳, 100宜家...
無得一間500:tongue: :tongue: :tongue: )所以減減埋埋先為返約$170!!!
...

Rank: 8Rank: 8


17382
384#
發表於 07-10-2 15:19 |只看該作者


原文章由 雪文 於 07-10-2 14:52 硐表
我唔OK呀, 我俾現金你好啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
385#
發表於 07-10-2 15:19 |只看該作者
我都覺得係, 不能太寬鬆
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 15:00 硐表
某程度上係要有d威嚴既

Rank: 8Rank: 8


17382
386#
發表於 07-10-2 15:20 |只看該作者
否,又唔係周圍有的 我無中銀匯豐及恆生的

原文章由 funbabyhk 於 07-10-2 14:54 硐表
上商 ---係咪中銀集團?  ( '否' 的話, 好似有點困難 wor )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
387#
發表於 07-10-2 15:37 |只看該作者
我都係咁諗!!!

bk又做乜呀, 好慢呀....................
原文章由 雪文 於 07-10-2 15:18 硐表
咁PCCW算啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
388#
發表於 07-10-2 15:38 |只看該作者
各位尋日見到我囡D百厭野啦,你地仲會唔會話佢乖呢
雪交:我囡咁樣...你覺得佢社交正常嗎

Rank: 8Rank: 8


17382
389#
發表於 07-10-2 15:40 |只看該作者
我尋日見你成日都 你老公WOR

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 15:19 硐表
我都覺得係, 不能太寬鬆

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
390#
發表於 07-10-2 15:40 |只看該作者
我要出街喇, 88

Rank: 8Rank: 8


17382
391#
發表於 07-10-2 15:43 |只看該作者
出完街就放工

原文章由 funbabyhk 於 07-10-2 15:40 硐表
我要出街喇, 88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
392#
發表於 07-10-2 15:43 |只看該作者
尋晚我老公返到黎問我: 又話燒野食嘅? 我: 燒下午呀, 佢個表情立即   , 仲好意思問我有無野留返比佢食! 我: 有呀, 仲有一包炭未開, 留返比你......:)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
393#
發表於 07-10-2 15:43 |只看該作者
Love, 其實都無咩, 只是佢性格要強D, 鍾意話事做大家姐.
佢同我囡相處無問題呀


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 15:38 硐表
各位尋日見到我囡D百厭野啦,你地仲會唔會話佢乖呢
雪交:我囡咁樣...你覺得佢社交正常嗎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
394#
發表於 07-10-2 15:46 |只看該作者
仲有好多丸仔係我屋企

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 15:43 硐表
尋晚我老公返到黎問我: 又話燒野食嘅? 我: 燒下午呀, 佢個表情立即   , 仲好意思問我有無野留返比佢食! 我: 有呀, 仲有一包炭未開, 留返比你......:) ...

Rank: 8Rank: 8


17382
395#
發表於 07-10-2 15:49 |只看該作者
笑C我

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 15:43 硐表
尋晚我老公返到黎問我: 又話燒野食嘅? 我: 燒下午呀, 佢個表情立即   , 仲好意思問我有無野留返比佢食! 我: 有呀, 仲有一包炭未開, 留返比你......:) ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
396#
發表於 07-10-2 15:50 |只看該作者
我同佢前世撈亂骨頭gar ma, 一講野即鬧交gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 15:40 硐表
我尋日見你成日都 你老公WOR

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
397#
發表於 07-10-2 15:51 |只看該作者
我就會驚佢如果一直都係咁樣的話, 會無乜真心朋友囉!!!
(會唔會太擔心左呢?)
原文章由 雪文 於 07-10-2 15:43 硐表
Love, 其實都無咩, 只是佢性格要強D, 鍾意話事做大家姐.
佢同我囡相處無問題呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
398#
發表於 07-10-2 15:53 |只看該作者
佢成日話個仔咩咩咩, 我叫過佢唔好成日係條街度大叫個仔, 喝佢, 佢又話我咩咩咩, 都費時彩佢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
399#
發表於 07-10-2 15:53 |只看該作者
但係我尋日淨係見倒得你一個人唱單簧咋喎....
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 15:50 硐表
我同佢前世撈亂骨頭gar ma, 一講野即鬧交gar

Rank: 8Rank: 8


17382
400#
發表於 07-10-2 15:55 |只看該作者
同你囡就無問題的因為佢知你亞囡細,佢要就下佢:D
尋日同HOGNA差D打交咁濟 佢2個又嘈交WOR,唔知做咩事後來我囡竟然同HOGNA一齊BBQ,之後我囡仲坐定係度燒腸比HOGNA食 真係比佢2個笑死  

原文章由 雪文 於 07-10-2 15:43 硐表
Love, 其實都無咩, 只是佢性格要強D, 鍾意話事做大家姐.
佢同我囡相處無問題呀
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖