註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 11:35 發表 咁岩呀我都係好得閒wor
返回頂部
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 11:37 發表 聽書局講返來, 好像因是有家長說價錢問題. 真係難明. 家下書買左一大部份, 小二書包更加重. come: 之前妳女用拖個d書包, 好用嗎 ? 要背時, 會不會更重 ? 我女 哦我買呀.
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 11:33 發表 我囡學校幫我地訂書的 當然自己買都得,但我都係比學校訂費事煩 開左學先派書既
原文章由 雪文 於 07-8-9 11:31 發表 我都感到小學係要寫多好多字. 俾佢寫多D 都係好. come,你囡學校有無發回試卷,下次可以借我睇嗎.
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 11:42 發表 小學同常都係學校訂的麻, 最差都提供一間書局可以統籌啦. 今次真係激到我啦.
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 11:41 發表 我睇返書單都發覺小二的書係多左, 唔怪之得貴小一2XX元啦. 我女個拖喼書包未用, 一定比無轆個重少少, 而家我女係屋企日拉夜拉, 當正自己好似空姐咁.
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 11:43 發表 我女有D科目有收返, 有D就無, 我下次取比你睇.:-|
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 11:44 發表 都仲有時間去搵,不過就煩d咁啦 你係唔係出mongkok買的
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 11:44 發表 叫HIN_BB幫你買埋囉?!
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 11:49 發表 空姐 我都睇睇先. 雖然只有上下車同到學校個小小路, 太重都係好唔方便. 妳買幾銀 ? 我女要買KITTY.ops:" />
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 11:40 發表 今日老闆上左大陸, 我都: :
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 11:51 發表 咁我覺得又唔算重好多(比無轆). 我係大眾買, 正價259.-, 我係會員有九折. 我女買MELODY.
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 11:51 發表 我女買MELODY. (漏左講, 我家姐話官塘廣場有間書局買210.咋)
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 11:50 發表 佢都沒買齊. 大家都係都周圍搵.
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 11:55 發表 龍舌蘭: 睇睇
原文章由 雪文 於 07-8-9 11:52 發表 喂, 咁揾個网上麻將來打幾局囉