關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3537
381#
發表於 07-6-23 19:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

sorry ra,

18/8 我未必可以.....因未必在港......
但你地睇下邊日多Mami Join 既就堜邊日啦!
今次join 吾到你地,仲有大把機會,下次玩過   

預祝各位玩得開心d   
rowenaanson 寫道:
9s,


我地多數book 18/8,你ok嗎?
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 5Rank: 5


3382
382#
發表於 07-6-23 20:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

9s,


暫時未book實日子,你話齋,今次唔得咪下次羅,18/8喺咪外遊呀!


nice1314 寫道:
sorry ra,

18/8 我未必可以.....因未必在港......
但你地睇下邊日多Mami Join 既就堜邊日啦!
今次join 吾到你地,仲有大把機會,下次玩過   

預祝各位玩得開心d    [quote]
rowenaanson 寫道:
9s,


我地多數book 18/8,你ok嗎?
[/quote]
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


3537
383#
發表於 07-6-23 20:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra,

係呀!今次如無意外應該去馬來西亞或者沙巴.....
我好懶,吾中意跟團,只想灘透下,所以我次次出門都
係自由行
  
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 5Rank: 5


3537
384#
發表於 07-6-23 21:01 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

[size=x-large]Dear 1F 班同學仔,

星期一牙檢係咪剩係吾洗帶數學書咋?   
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 5Rank: 5


3382
385#
發表於 07-6-23 21:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

9s,


跟團同自由行各有各好啦。我27/7會去日本係跟團,多數係樂園同温泉,我貪有安排埋自己唔駛唸咁多. 。如果自由行咁多地方,我實頭痛。  希望你都儘情relax       


nice1314 寫道:
ra,

係呀!今次如無意外應該去馬來西亞或者沙巴.....
我好懶,吾中意跟團,只想灘透下,所以我次次出門都
係自由行
  
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
386#
發表於 07-6-23 22:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

9s,

我仔冇話唔洗帶書喎.....都係帶啦, 唔好臨尾香
nice1314 寫道:
[size=x-large]Dear 1F 班同學仔,

星期一牙檢係咪剩係吾洗帶數學書咋?   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
387#
發表於 07-6-23 22:59 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Hi ra,

我地幾時決定日期呀?
rowenaanson 寫道:
9s,


我地多數book 18/8,你ok嗎?

Rank: 5Rank: 5


3382
388#
發表於 07-6-23 23:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp.

你話呢?如果決定咗,我聽日落訂先。



cheungmp 寫道:
Hi ra,

我地幾時決定日期呀?
[quote]
rowenaanson 寫道:
9s,


我地多數book 18/8,你ok嗎?
[/quote]
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
389#
發表於 07-6-23 23:21 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra,

計人數都係18/8多d, 有18大17小, 不如就訂18/8啦

9s,

你confirm 左機位如果黎到就通知我地啦, 隨時歡迎

Rank: 5Rank: 5


3382
390#
發表於 07-6-23 23:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,



好啦,我們就決定18/8燒烤晚會,會訂兩个大炉,希望訂係大涼庭旁边,方便大家聚会。我明天去旺角訂,ok.





gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
391#
發表於 07-6-23 23:55 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra,

辛苦你啦     
rowenaanson 寫道:
mp,



好啦,我們就決定18/8燒烤晚會,會訂兩个大炉,希望訂係大涼庭旁边,方便大家聚会。我明天去旺角訂,ok.

Rank: 5Rank: 5


3382
392#
發表於 07-6-23 23:59 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,


唔駛客氣,記住話比各mama知,重可繼續報名,直至最後一秒鐘。
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


3382
393#
發表於 07-6-24 00:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,


好了,goodnight   
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
394#
發表於 07-6-24 00:02 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

[size=large]各位靚媽, 我地定左BBQ日子係18/8啦....不過仍然接受報名~~

[size=large]地点係旺角界限街警察體育遊樂會.(MTR:太子站)
時間:6 pm to 10 pm


[size=large]詳情:
-那裹有大草地、有公園比小朋友玩,有打保齡,有泳池,有打機, 當然要收費,但不貴,可供多人參與。
-但要幫佢地訂食物,都係啲基本食物,如豬扒、牛扒,腸仔,丸丸咁,我多數会自己帶啲,同埋每个炉最少訂十份($55–份),加開爐費用同炭$150元,我会預20人一个炉,因小朋友都会去公園玩多。
-BBQ 係要自己用燒烤义燒架!


星期六:
8月18曰
mp - 2 Adults + 1 Child
ra - 2 Adults & 2 Child
ttmm - 2 Adults & 2 Kids
kc - 1 Audlts & 1 Child
Hb - 1 Adult & 1 kid
Cyrusmom - 1 Adult & 1 Child
HS - 2 Adult & 1 Child
sac.wen - 1 Adult & 1 Child
maychoi - 2 Adults + 1 Child (可能要遲些到, 因有其他班5:30p.m. 完)
osmm - 2 Adult & 1 Child
hhkk - 2 Adult & 2 Child


[size=x-large]特別鳴謝ra嘅建議, site visit, book 場, arrangement .....等等..等等...           

Rank: 5Rank: 5


4515
395#
發表於 07-6-24 13:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

早晨呀mp,

多謝哂你同ra呀...真係辛苦哂喇....

點解你而家on-line ge??唔駛帶E仔去學野咩??

Rank: 5Rank: 5


4515
396#
發表於 07-6-24 13:23 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

你跟美X華呀...雖然我地唔同旅行社..但..我地都有d機會搭埋同一班機喎..我去5日,你去幾多日呀??分分鐘同機去同機返喎 ....佢地d行程其實都差唔多..所以真係有機會會撞到架 :wink:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
397#
發表於 07-6-24 18:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

我都係去5日....等 confirm 左機 no. 再話你知睇吓我地有冇緣相見啦...   

Huisys 寫道:
mp,

你跟美X華呀...雖然我地唔同旅行社..但..我地都有d機會搭埋同一班機喎..我去5日,你去幾多日呀??分分鐘同機去同機返喎 ....佢地d行程其實都差唔多..所以真係有機會會撞到架 :wink:

Rank: 5Rank: 5


4355
398#
發表於 07-6-24 21:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

試用版.....同......用緊版....
有乜唔同 ?????!!!!!
我分唔到....   

kec

Rank: 6Rank: 6


8185
399#
發表於 07-6-24 21:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

你係試用版post嘅嘢,出唔到去用緊版!
哩個係最大分別
其次,裡邊啲fourms 唔update...
死未!
Cassey 寫道:
試用版.....同......用緊版....
有乜唔同 ?????!!!!!
我分唔到....   

kec

Rank: 5Rank: 5


4355
400#
發表於 07-6-24 21:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra & mp,

好期待今次燒烤聚會....   
唔該哂今次之任何安排....   

kec
‹ 上一主題|下一主題