關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 優才2008-09小一入學簡介會
樓主: beesbees
go

優才2008-09小一入學簡介會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


379
21#
發表於 07-6-9 01:38 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

各位,

明天簡介會見.

**在調景嶺地鐵站中間個出口,OK便利店旁扶手電梯上商場,往健明村方向行,可避開80%日曬雨淋.

**巴士總站入口附近也有另一扶手電梯上商場.

約3-4mins路程便到.

Rank: 3Rank: 3


229
22#
發表於 07-6-9 01:43 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

今日交左小一學費,係$2400 x 11個月

Rank: 3Rank: 3


261
23#
發表於 07-6-9 09:45 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

叮..叮..叮..終於來臨啦,(期待已久的08-09小一簡介會)
各位今午見!

Rank: 3Rank: 3


261
24#
發表於 07-6-9 21:58 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

今午一家三口一起出席了簡介會,今年的介紹比上年更精要,陳校長很有魄力,對教育的理想及視野很闊,曹校長給人很和藹可親的感覺;老師們很用心演繹出他們及學生上課時的情境.令人想起陳校長的註作,GT校園的生活,引證了陳校長各書中所述的理想及理念!其實有理想已很不錯,能像他們同心的走向目標實踐夢想與理念更難得,更甚者是其夢想及理念所涉及的範疇實在十分廣闊,這見証了校方的努力!!!佩服!佩服!其中mk及tso的家長分享令人很有共鳴!唯一美中不足是下雨,不能和囡囡一起到操場,但她很喜歡三樓的跳飛機!自己一個跳了一輪   

Rank: 5Rank: 5


2421
25#
發表於 07-6-9 23:45 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

我今日無帶阿女去, 唔知係咪早交 form 就可以安排倒上午 interview?  我個女下午表現麻麻.

Rank: 3Rank: 3


379
26#
發表於 07-6-13 01:31 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

芷鍛,

簡介會當日見到一個孖辮女孩一直在畫畫,會不會是你女兒呢?

Rank: 3Rank: 3


379
27#
發表於 07-6-13 01:36 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

軍兄,

我都想上午in! In完去行街, 唔駛心掛掛.

軍魁星 寫道:
我今日無帶阿女去, 唔知係咪早交 form 就可以安排倒上午 interview?  我個女下午表現麻麻.

Rank: 3Rank: 3


261
28#
發表於 07-6-14 00:45 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

beesbees
我們坐第一行,我個囡起初有畫畫,但尾段出了去同幾個同學仔一起玩追逐,不知是否你看到的一個! 你們呢?是否也坐第一行?
beesbees 寫道:
芷鍛,

簡介會當日見到一個孖辮女孩一直在畫畫,會不會是你女兒呢?

Rank: 3Rank: 3


261
29#
發表於 07-6-14 01:00 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

軍魁星:

第一場簡介會,你們也坐第一行嗎?散會時我看見三人行過直覺覺得他們是你們,小男孩很smart!你囡囡考了k2第二次試了嗎?我們應快要考了,但未收到學校通告,有朋友頗為重視兒子此次考試!

Rank: 5Rank: 5


2421
30#
發表於 07-6-14 07:29 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

係呀, 我地座係第一行最右手邊, 帶左個仔去(小一), 因為早上去完童軍無返屋企.  你d直覺有無錯?

呢次K2試重要嗎? 7月14日interview, 成績應該未出bor.

Rank: 3Rank: 3


261
31#
發表於 07-6-14 13:56 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

軍魁星:

99.9%中啦!我們與你們坐同一行最左(中間位).

我都唔知,但周遭的環境令人緊張!簡介會那天有位家長問校長說末有成績表喎?校長答:可以交住form先.

我打算後天交....好驚個女到時唔在狀態,表現會差好遠...
希望佢到時唔好眼瞓....因為她仍有午睡習慣

Rank: 5Rank: 5


2421
32#
發表於 07-6-14 16:31 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

我阿女都有午睡習慣, 應睡唔俾佢睡就天皇都無面俾.  唔知係咪早交表就會安排倒早上 interview?

Rank: 3Rank: 3


379
33#
發表於 07-6-14 22:44 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

芷鍛,

那我搞錯了, 因為我兩點後才到, 剩番後面的位.

當日家長分享時我很有共鳴, 特別是 '病都要返學' ...


[quote]
芷鍛 寫道:
beesbees
我們坐第一行,我個囡起初有畫畫,但尾段出了去同幾個同學仔一起玩追逐,不知是否你看到的一個! 你們呢?是否也坐第一行?[quote]

Rank: 5Rank: 5


2421
34#
發表於 07-6-14 23:57 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

我阿仔都係病都要返學咖.

Rank: 3Rank: 3


229
35#
發表於 07-6-16 00:12 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

囡囡今晚問:明日會否見到陳校長?
外子答當然會,我問囡囡為什麼想見到陳校長?
囡囡回答說: 我好喜歡陳校長!

Rank: 5Rank: 5


2421
36#
發表於 07-6-16 10:19 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

陳校長有時來旺角校舍時會派出奇蛋, 我個仔一見倒出奇蛋就會唸起陳校長.  

Rank: 3Rank: 3


229
37#
發表於 07-6-16 21:43 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

今天終於去了將軍澳校舍,拍了近七十張照片

陳校長沒有出席簡介會,馮副校長和李教授主持大局

另外分享下,看見兩個由學生"加工"的可愛垃圾桶:



Rank: 5Rank: 5


2421
38#
發表於 07-6-24 15:18 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

我無留意有呢兩個垃圾桶bor.  記唔記得係邊度咖?

阿女撞正7月14日上午幼稚園散學禮, 有獎摞, 如果interview又係上午就會撞期, 如果下午就通常都會表現無咁好, 如果叫佢唔好去散學禮佢仲唔高興, 佢鍾意摞獎, 分豬肉獎都唔放過, 呢次真係頭痛.

Rank: 3Rank: 3


229
39#
發表於 07-6-24 23:35 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

軍魁星 寫道:
我無留意有呢兩個垃圾桶bor.  記唔記得係邊度咖?

阿女撞正7月14日上午幼稚園散學禮, 有獎摞, 如果interview又係上午就會撞期, 如果下午就通常都會表現無咁好, 如果叫佢唔好去散學禮佢仲唔高興, 佢鍾意摞獎, 分豬肉獎都唔放過, 呢次真係頭痛.

有展示學校運動服那兒,在邊緣連接籃球場那裡

哎呀,又會撞到咁正,但係又非去不可...如果係上晝,應該可以同老師解釋,睇下可唔可以改第二日in(有埋幼稚園通告support會好d)   下午就希望唔好太晏in,咁軍女會精神d.

Rank: 5Rank: 5


2421
40#
發表於 07-6-24 23:59 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

我未交表, 打算交表時注明希望下午 interview. 不過要指定幾點就好似唔係咁好.  唯有之前果晚早d訓啦.

其實下午都要返芭蕾舞, 採排表演, 佢又係好想去.  我地唸緊好唔好第二輪才apply.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖