關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 求學的目的
樓主: caras
go

求學的目的 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


7066
21#
發表於 07-5-14 15:25 |只看該作者

Re: 求學的目的

eviepa,不用灰心,吾等另類家長係BK好難遇到知音,不過我依家遇到你 我大女中二,當時背負"白白浪費女兒天資"之惡名,單靠我自已的努力,總算揾到一間非主流英中比女女,超少功課!睇住佢日日開心返放學,可以優閒寫日記、主動彈琴,假期三五知已逍遙遊!不用為排山倒海ge功課廢勁,可享美好少女時光,可享滿足親子關係!只要有堅定ge信念,另類家長一定有滿足回報!當年睇死我ge人,今日跌晒眼鏡!

Rank: 6Rank: 6


7066
22#
發表於 07-5-14 15:32 |只看該作者

Re: 求學的目的

jamieconnie 寫道:
終於有另類家長啦,其實我只不過係個k1生mama咋,已經打聽有咩學校係fee啲,無咁辛苦,希望佢可以有愉快的童年學習生活,我就找到間心目中可以既學校,不過佢就係由去年得一班p1,到今年有2班p1,但身邊既朋友就話我低能,第日要殺校,上中學你就知死,攪到我都唔知應該點決擇,你們比我一點意見好嗎

唔水 !同途有我!我已有成功例子(大女中二、仔仔小四),我細女剛剛小一,間學校又係only兩班共55人,我唔怕殺校,唔怕主流家長笑我弱智,只怕喜樂童年白白消逝!

Rank: 3Rank: 3


250
23#
發表於 07-5-14 15:49 |只看該作者

Re: 求學的目的

個人觀察:
學校用愉快輕鬆學習取向,未必能使孩子培養出學習動機,也未必快樂。
傳統操練式學校,也有學習愉快的孩子。

關鍵在於施教者技巧高低和家長"人"的問題。

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


488
24#
發表於 07-5-14 16:56 |只看該作者

Re: 求學的目的

就係咁啦,馬上有唔同既意見,我唔反對decision既見解,但傳統既操練係咪只會教出只識考試唔識思考既學生呢,我而家重慘過幫自己找學校,彷如在十字路上,不知應往那方走,真係有明燈就好啦,快來引路呀唔該!
[url=http://www.yahoo.com][img]

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


488
25#
發表於 07-5-14 17:01 |只看該作者

Re: 求學的目的

701003,

你係咪住元朗,想問下你個細女讀邊間學校呀,等我參考下,
[url=http://www.yahoo.com][img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12911
26#
發表於 07-5-14 19:35 |只看該作者

Re: 求學的目的

decision 寫道:
個人觀察:
學校用愉快輕鬆學習取向,未必能使孩子培養出學習動機,也未必快樂。
傳統操練式學校,也有學習愉快的孩子。

關鍵在於施教者技巧高低和家長"人"的問題。



「學校用愉快輕鬆學習取向,未必能使孩子培養出學習動機」,這當然是錯不了的,到今天為止,根本尚未發現任何一種教育方法可以有百分百把握培養出學習動機,所以這只是「阿媽係女人」的statement。

「學校用愉快輕鬆學習取向,.....也未必快樂。」後半部用了「未必」去形容,嚴格來說也都錯不了。但全句的文意似乎是要指出學生快樂與否,與學校是否採用愉快輕鬆學習取向完全無關,一切只決定於教師與家長而矣,抹殺了某些學校中,學生平均較為快樂的事實,這點我不能同意。

eviepa

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12911
27#
發表於 07-5-14 19:57 |只看該作者

Re: 求學的目的

701003 寫道:
eviepa,不用灰心,吾等另類家長係BK好難遇到知音,不過我依家遇到你 我大女中二,當時背負"白白浪費女兒天資"之惡名,單靠我自已的努力,總算揾到一間非主流英中比女女,超少功課!睇住佢日日開心返放學,可以優閒寫日記、主動彈琴,假期三五知已逍遙遊!不用為排山倒海ge功課廢勁,可享美好少女時光,可享滿足親子關係!只要有堅定ge信念,另類家長一定有滿足回報!當年睇死我ge人,今日跌晒眼鏡!


701003,

嘩!羨慕死人呀。我個女自細就已經用非傳統既方法去訓練,唔知第二時我又可唔可以

Rank: 5Rank: 5


3693
28#
發表於 07-5-14 20:23 |只看該作者

Re: 求學的目的

趙頌敏  實習教育心理學家

學習動機 = 「成功學習的重要性」 (what success means)

Rank: 5Rank: 5


1138
29#
發表於 07-5-14 20:34 |只看該作者

Re: 求學的目的

701003:

我也正在找極少功課的學校, 請問你細女是那所學校?

謝謝!
昊昊媽

Rank: 6Rank: 6


7066
30#
發表於 07-5-14 23:21 |只看該作者

Re: 求學的目的

   真係知音難求!我三個小朋友自細都無乜上興趣班,大女K3開始學琴,但無考過級,學咗8年琴,因為大女仲意,可借音符舒解煩腦!讀書呢個詞我唔常用,我用開"學習"呢個詞,學習是終生的事!將學到的實踐練習!要培養學習ge興趣,熱愛學習就自然產生推動力!我同意有些科目要靠背、記,尤其語文科!
細女仲意學珠算,貪個算盤好玩!學跆拳,游泳,可以周身yuk!仔仔好靜,仲意睇書,所以無迫佢學興趣班!我細女係天水圍返小一,選校原因係~~佢like校門外花圃開遍怕醜草!當然仲有普通話教中文、小班、英文big books,間學校係新新哋,無口碑支持,例牌俾人話我細女"升中學就知死",但我無打算升爭崩頭名校!所以無有怕!
昊昊媽,功課係要有,但唔使多!我住元朗,怕且你唔會叫你寶貝入黎讀小一掛

Rank: 5Rank: 5


1138
31#
發表於 07-5-15 10:19 |只看該作者

Re: 求學的目的

701003:

為什麼不會? 小班, 功課少, 不是名校,用普通話教...不就是我想找的嗎? 我兒今年升小一, 所以你引起了我很大的興趣. (加上我住得不遠)
昊昊媽

Rank: 5Rank: 5


4747
32#
發表於 07-5-15 10:37 |只看該作者

Re: 求學的目的

昊昊媽,

In Yuen Long, there are some schools with smaller class.  As I know, 激活英文小學 in 嘉湖山莊 has 2 classes with only about 30 students in total per grade.  As stated by the school, it is:
以活動形式進行教學;提供英語及普通話為主的溝通環境...  seems quite good.


1196
33#
發表於 07-5-15 10:43 |只看該作者

Re: 求學的目的

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


46
34#
發表於 07-5-15 12:00 |只看該作者

Re: 求學的目的

老實講,的仔女在當前的教育制度下,真的一點都唔開心.
每天要應付不停的默書,測驗壓力唔大至奇.做位媽咪我有時想必個仔輕鬆吓都不可以.我基本上不是要求高分數的,因我個小朋友有少少尃注力不急中個哋,但不是很嚴重,不需要看醫生同跟進,老師都不會把他划到有問題的個種,所以問題就出來了.應付每周的黙書,天天同他溫,時問用得不少,但成績不理想,既沒有時間休息,又造成厭倦情緒,一聽到溫書,就唔高興,無心溫,成績當然不好.成績唔好,會吡先生投訴,叫家長多給補習,這樣循環下去,可想己知會如何? 小朋友唔開心,把學習當做是一份苦差,壓力跟住就會來, 但壓力最大的是父母,一要應付學校,二要關注小朋友的情緒發展,搞唔好,有麼易又多一個要跳樓自殺吤?

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


488
35#
發表於 07-5-15 17:45 |只看該作者

Re: 求學的目的

聽到咁多另類mama的見解,真係要立定決心不與其他正規mama同流合污先得 ,自得其樂   
[url=http://www.yahoo.com][img]

Rank: 3Rank: 3


252
36#
發表於 07-5-15 18:31 |只看該作者

Re: 求學的目的


香港東區有無d小學係有愛心, 又少功課架? 可否介紹一下?

謝謝!
新學期, 新希望......... : >

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12911
37#
發表於 07-5-15 20:44 |只看該作者

Re: 求學的目的

HauMa 寫道:
老實講,的仔女在當前的教育制度下,真的一點都唔開心.
每天要應付不停的默書,測驗壓力唔大至奇.做位媽咪我有時想必個仔輕鬆吓都不可以.我基本上不是要求高分數的,因我個小朋友有少少尃注力不急中個哋,但不是很嚴重,不需要看醫生同跟進,老師都不會把他划到有問題的個種,所以問題就出來了.應付每周的黙書,天天同他溫,時問用得不少,但成績不理想,既沒有時間休息,又造成厭倦情緒,一聽到溫書,就唔高興,無心溫,成績當然不好.成績唔好,會吡先生投訴,叫家長多給補習,這樣循環下去,可想己知會如何? 小朋友唔開心,把學習當做是一份苦差,壓力跟住就會來, 但壓力最大的是父母,一要應付學校,二要關注小朋友的情緒發展,搞唔好,有麼易又多一個要跳樓自殺吤?


HauMa,

妳的兒子有專注力不足的毛病,為何不向學校說明?如果妳和校方商量的話,老師們很可能會對他作出特別處理,就算分數不高也不會找妳和兒子的麻煩,讓他可以在一個較為寬鬆的環境中成長,日後成就多半會較高。

eviepa

Rank: 5Rank: 5


1138
38#
發表於 07-5-15 21:10 |只看該作者

Re: 求學的目的

謝謝wymom & ckwliu的熱心. 其實我一早留意了自然學校, 學費是$3500, 更不用說激活了. 或者我要求多了點, 有資助學校提議嗎?

謝謝 !!!
昊昊媽

Rank: 5Rank: 5


3693
39#
發表於 07-5-15 21:57 |只看該作者

Re: 求學的目的

copied:

「鳥飛, 魚游, 兒童遊戲」 (Landreth, G.L.1994) , 原本是天下間最正常不過的事,但今天,家長們每每都會說 : 「為了你的將來,不要浪費時間,玩耍,大可不必了。」

而更令人感歎的,甚至部份教育工作者也相信[學業] 就是兒童學習的指標,甚至是「唯一」的指標 。

於是,「自然成長的活動」變成了現代兒童稀有的時間,取而代之的便是沒完沒了的家課 、 溫習 、 再溫習。

小童群益會(1990)就兒童壓力問題曾作深入的研究,結果顯示本港兒童的部份壓力是來自學習的,其中包括


1196
40#
發表於 07-5-15 22:34 |只看該作者

Re: 求學的目的

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖