關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇小朋友讀緊既家長呀,我想問下你地意見 ...
樓主: chunkiuBma
go

有冇小朋友讀緊既家長呀,我想問下你地意見 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1969
21#
發表於 07-5-14 10:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友讀緊<陳瑞祺喇沙小學>既家長呀,我想問下你地意見

露斯瑪莉

你同莎朗係咪行家?我見你D post 多數係叫人想揾補習就pm 你 ge!

如果係咪分享吓你的資料啦!

露斯瑪莉 寫道:
我想問﹐閣下的資料是何途徑得悉?
因為我比較擔心﹐只憑補習社中一小撮學生就以遍蓋全會有誤導成份!

Rank: 5Rank: 5


1545
22#
發表於 07-5-14 12:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友讀緊<陳瑞祺喇沙小學>既家長呀,我想問下你地意見

wensi,

你個小朋友係咪今年讀小一呀,你到時分享下吖

另外有一個問題想問下你架,我而家幫個囝搵梗幼兒園/幼稚園,你係過來人想你俾啲意見,我想搵土瓜灣區,比較鍾意聖三一中心,你有冇意見呀,或者有冇其他好既提議呢?

Rank: 5Rank: 5


1969
23#
發表於 07-5-14 13:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友讀緊<陳瑞祺喇沙小學>既家長呀,我想問下你地意見

聖三一中心全日個間定半日個間?半日個間有收我仔仔,我無讀。考試當天D玩具好dirty 黑色ge!我5like law!我仔仔讀培道,貪佢有小學一定收,當年又未有宗教份  

chunkiuBma 寫道:
wensi,

另外有一個問題想問下你架,我而家幫個囝搵梗幼兒園/幼稚園,你係過來人想你俾啲意見,我想搵土瓜灣區,比較鍾意聖三一中心,你有冇意見呀,或者有冇其他好既提議呢?

Rank: 5Rank: 5


1545
24#
發表於 07-5-14 13:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友讀緊<陳瑞祺喇沙小學>既家長呀,我想問下你地意見

wensi,

我講既係全日果間,係球場隔離果間,都係有小學,有冇意見呢

Rank: 5Rank: 5


1969
25#
發表於 07-5-14 14:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友讀緊<陳瑞祺喇沙小學>既家長呀,我想問下你地意見

chunkiuBma
我講既係全日果間,係球場隔離果間,都係有小學,有冇意見呢................我只知5平好似要成三千八and好似放4點,收5收學卷?有無人湊?你重生5生?自己考盧lee D 問題。如果入陳瑞祺喇沙小學讀那一間都差不多. 考其他勁私小,就5讀lee D 幼稚園law

Rank: 5Rank: 5


1545
26#
發表於 07-5-14 14:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友讀緊<陳瑞祺喇沙小學>既家長呀,我想問下你地意見

wensi,

學費係貴,不過佢有學卷,佢地係放6點,我可以放工自己湊,就係諗住入陳瑞祺喇沙小學先至會讀呢間,想個囝唔好太大壓過佢既幼稚園生活

Rank: 5Rank: 5


1969
27#
發表於 07-5-14 16:19 |只看該作者

Re: 有冇小朋友讀緊<陳瑞祺喇沙小學>既家長呀,我想問下你地意見

chunkiuBma

學費係貴,不過佢有學卷,佢地係放6點,我可以放工自己湊,就係諗住入陳瑞祺喇沙小學先至會讀呢間,想個囝唔好太大壓過佢既幼稚園生活................咁ok la!返埋教會十拿九穩   

Rank: 5Rank: 5


1563
28#
發表於 07-6-12 22:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友讀緊<陳瑞祺喇沙小學>既家長呀,我想問下你地意見

請問陳瑞祺喇沙小學的功課多唔多?另一年有幾多次 exam 及 test 的?這所小學的校風好唔好的?在34網內這所小學是 band 幾呢?

Rank: 3Rank: 3


295
29#
發表於 07-6-12 22:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友讀緊<陳瑞祺喇沙小學>既家長呀,我想問下你地意見

del

Rank: 3Rank: 3


295
30#
發表於 07-6-12 22:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友讀緊<陳瑞祺喇沙小學>既家長呀,我想問下你地意見

我覺得睇下你好唔好彩,我個仔今年第一輪十五分入唔到,但我都見到有七個十五分入

Rank: 5Rank: 5


1563
31#
發表於 07-6-13 15:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友讀緊<陳瑞祺喇沙小學>既家長呀,我想問下你地意見

Rank: 5Rank: 5


1563
32#
發表於 07-6-13 15:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友讀緊<陳瑞祺喇沙小學>既家長呀,我想問下你地意見

kathysuen,

您真幸運呀﹗
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖