關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 點先算對學琴有興趣?
樓主: Honeymum
go

點先算對學琴有興趣? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


262
21#
發表於 07-4-25 19:32 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

samer,
係,無錯,的確佢地lee一群係pick up得快D (學琴)
but~~佢地有時都會唔練琴。
我遲D再打,because我而家趕住去學cello~~
返黎再傾,有遲到laaaaaaa
喜歡鋼琴、彈琴及教琴的我~~只想看著我的學生開開心心快快樂樂的成長~~
該用戶已被刪除

22#
發表於 07-4-25 20:03 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


262
23#
發表於 07-4-25 21:44 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

H&L:
其實可以學,可以唔學
因為西樂同中樂其實唔同
中樂睇簡譜但西樂睇"豆豉譜"
建議可直接學中樂,再加學樂理,咁會好D
最緊要係小朋友鐘意
喜歡鋼琴、彈琴及教琴的我~~只想看著我的學生開開心心快快樂樂的成長~~
該用戶已被刪除

24#
發表於 07-4-25 22:19 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


262
25#
發表於 07-4-25 22:30 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

中西樂一樣的
我記得我有朋友學古爭的
我讀緊書時,見佢攞住本樂理做
同西樂個本一樣,但係中文lor~~
其實識樂器o既人簡譜&"豆豉譜"都會識睇
不如大家叫我cathy  la~~
thx
喜歡鋼琴、彈琴及教琴的我~~只想看著我的學生開開心心快快樂樂的成長~~

Rank: 5Rank: 5


2575
26#
發表於 07-4-25 22:44 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

我無追之前既 Message

不過, 見到好想講我個仔既 case 係
祗要首歌好聽就唔洗我叫都自動波去練琴

特別係流行曲, 無人教都自己去搵音去彈隻歌  

Rank: 5Rank: 5


4715
27#
發表於 07-4-26 00:03 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

頭先叫亞女彈琴我聽, 佢又唔肯啦.

話佢無興趣又唔係, 佢無琴譜都可以識彈成首"小時候"或學校教嘅兒歌, 雖然係單音, 都好呀, 如果佢肯彈多d就perfect啦.

成日都話練琴好悶. :evil:

Rank: 3Rank: 3


262
28#
發表於 07-4-26 00:04 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

甘你仔仔都真係鐘意彈琴bor~`
mansonwai~~
你應該開心ma~~
喜歡鋼琴、彈琴及教琴的我~~只想看著我的學生開開心心快快樂樂的成長~~

Rank: 3Rank: 3


262
29#
發表於 07-4-26 00:06 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

YanYan0116
可唔可以話我知女女學緊咩歌仔
睇下我可唔可以幫到你?
喜歡鋼琴、彈琴及教琴的我~~只想看著我的學生開開心心快快樂樂的成長~~


8595
30#
發表於 07-4-26 00:56 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽
該用戶已被刪除

31#
發表於 07-4-26 11:47 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


311
32#
發表於 07-4-26 12:47 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

Cathy,
我當時係鼓勵佢學, 佢無咩所謂, 就開始左, 起初勤力d, 仲對未學o既歌有興趣, 可能果時佢只係高班, 多d時間..到左小學就冷淡左, 可能busy 左啦... 小朋友始終愛玩多do既.
聽你咁講都o岩, 學左就係自己o既...可以堅持落去都係好事.好過將來後悔自己半途而廢.. 至少我朋友當年的努力, 今天沒有後悔, 只是熬過一段不容易o既日子, 但有傑出的成果.


8595
33#
發表於 07-4-26 17:53 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽
該用戶已被刪除

34#
發表於 07-4-26 20:06 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1142
35#
發表於 07-4-26 21:10 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

我囝之前係tomlee上咗2年JMC (Junior Music Course), 跟住06年10月正式跟教琴老師學琴, 一直以嚟叫佢練琴都好小會say no! (當然會有時say no, 始終練琴有時都會辛苦) 有時仲會自己走埋個琴度, 彈學校 or 睇電視聽到而佢又喜歡既歌 (係無譜既, 所以佢用單手彈).

佢而家去老師度學琴, 老師問佢想唔想考琴試, 佢會話唔想....不過會同老師講好有興趣學, 而且會叫老師比多d歌仔佢彈, 不過因為平日阿囝功課多忙, 我會話佢知放假先彈多d.

佢而家係老師度學45mins一堂, 不過多數都超時, 因為佢好多野問老師 or 好多野同老師講.


微小的星星不能像太陽般照暖人心!
但會靜靜地掛在天上守護你.

Rank: 5Rank: 5


1142
36#
發表於 07-4-26 21:12 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

cathy_piano,

請問點先算係有天份呢??
cathy_piano 寫道:

我都係教琴o既,有potential的小朋友可以好快睇得出,
但係,當然好小la :wink:

微小的星星不能像太陽般照暖人心!
但會靜靜地掛在天上守護你.

Rank: 3Rank: 3


262
37#
發表於 07-4-27 09:28 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

Honeymum係a~~我同意
喜歡鋼琴、彈琴及教琴的我~~只想看著我的學生開開心心快快樂樂的成長~~

Rank: 3Rank: 3


262
38#
發表於 07-4-27 09:33 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

starry~~
佢地學音樂學得好快ga~~
係特別音樂lor~
但有時都好特別
佢地家長話無練琴,
但複琴俾我聽,又彈得好bor~~
可能佢有練,家長唔知la~~
but~~sightreading係好過人ge
喜歡鋼琴、彈琴及教琴的我~~只想看著我的學生開開心心快快樂樂的成長~~

Rank: 5Rank: 5


1142
39#
發表於 07-4-27 11:49 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

cathy_piano,

thanks! 其實我都好想知道小兒有沒有天份 之前佢上JMC係group入面算是好的一位, 但一山還有一山高, 出去表演又算不得什麼~ 話需如此, 只要小兒想學我都會比佢學, 不管有沒有天份.
cathy_piano 寫道:
starry~~
佢地學音樂學得好快ga~~
係特別音樂lor~
但有時都好特別
佢地家長話無練琴,
但複琴俾我聽,又彈得好bor~~
可能佢有練,家長唔知la~~
but~~sightreading係好過人ge

微小的星星不能像太陽般照暖人心!
但會靜靜地掛在天上守護你.

Rank: 3Rank: 3


262
40#
發表於 07-4-27 15:05 |只看該作者

Re: 點先算對學琴有興趣?

多謝你a~~
喜歡鋼琴、彈琴及教琴的我~~只想看著我的學生開開心心快快樂樂的成長~~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖