關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 08/09年度小一入學報名表
樓主: ada_pmlo
go

08/09年度小一入學報名表 [複製鏈接]

Rank: 4


626
21#
發表於 07-4-26 14:24 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

Xiaong,
點突圍,冇ga,順其自然啦~~講真,仲有半年到就面試,都做唔到d咩wor~~可以做既,教下佢禮貌囉,lee樣都幾緊要ga~~學野個d,應該黎唔切拿證書~~面試班個個都話唔好,我唔會報~~報面試班不如報興趣班,係咪??

Hilary,
我想問ST. CLARE係咪即係聖嘉勒??我唔係好熟這校,有冇人可講下??
我都知某幾間我既LIST當中都係冇咩機會,可能係零,尤其本身有KINDER個D~~但我唔考又好似覺得唔安心咁,覺得考下亦無妨囉~~博下懵~~

音小就黎面試啦(6月尾),LEE度有冇人會考呀??

Rank: 3Rank: 3


113
22#
發表於 07-4-26 18:55 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

各位媽咪,
請問聖瑪加利好嗎?
見到個個都心儀, 可否了解一下?
聽聞是新校, P1都只有一班, 校風如何?

Rank: 4


626
23#
發表於 07-5-3 13:02 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

聖瑪加利我都係聽番黎話幾好ja~~而且佢係英小,又一條龍,so我幾like囉~~

Rank: 5Rank: 5


4747
24#
發表於 07-5-3 17:29 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

del

Rank: 5Rank: 5


4747
25#
發表於 07-5-3 17:31 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

婥蔚媽咪 寫道:
聖瑪加利我都係聽番黎話幾好ja~~而且佢係英小,又一條龍,so我幾like囉~~


How about 浸會大學附屬學校王錦輝中小學?  Is it similar to 聖瑪加利?  Both are one-dragon DSS with English and Mandarin.

Rank: 4


626
26#
發表於 07-5-4 14:19 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

王錦輝我都有諗過,但仲新過聖瑪加利,冇咩人識~~所以冇人俾到意見~~只可以睇下bk上有關的討論~~我仲考慮緊好唔好考~~

Rank: 4


626
27#
發表於 07-5-4 14:20 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

Rank: 3Rank: 3


142
28#
發表於 07-5-4 16:15 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

婥蔚媽咪

終於有人出來講08/09年小一啦!
你唔洗驚, 我仲驚。

一開始我老公就比好大壓力我同個女搵學校, 我成日瞓唔到。我依家都心大心細, 唔知考邊間學校好。個女學校成績一般, 今個月底考TRINITY英詩,如果張CERT.好, 先會諗吓DGJS。因為實在好多人考。另想考GOOD HOPE, 希望機會大D。其他CHOICES同你差不多啦。

GOOD LUCK

If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with.

Michael Jackson

Rank: 3Rank: 3


142
29#
發表於 07-5-4 16:20 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

HI Hilary,

聖保祿比埋熟人是什麼熟人呢? 你指舊生? 因我都好想個女入呢間學校。

另有沒有st clare的網址, 想了解多些?

Many Thanks!


Hilary 寫道:
婥蔚媽咪,
點解唔試st clare'?呢間比聖心私小&聖保祿易考

and 講真,聖保祿真係唔洗店唸,佢地收好少外人,有位都比埋熟人


If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with.

Michael Jackson

Rank: 3Rank: 3


219
30#
發表於 07-5-4 20:42 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

婥蔚媽咪,
Yes, ST. CLARE=聖嘉勒, 呢間學校校風好好, 比較簡樸,無st paul's&marymount咁貴族化..佢地一向好注重英文及閱讀, 今年重剛轉為全日制英小

音小就黎面試啦(6月尾),LEE度有冇人會考呀??

音小! YES!actually I dont know much about these kidns of new school, 係咪音樂好勁先入到..?

你住葵青區區?1st round會報邊間資助或政府小學呀?
不如報st parl's catholic in happy valley or St francis's canossian, 好都15分多入到,因呢區大多數選marymount

Rank: 3Rank: 3


219
31#
發表於 07-5-4 20:49 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

HI Hilary,

聖保祿比埋熟人是什麼熟人呢? 你指舊生? 因我都好想個女入呢間學校。

另有沒有st clare的網址, 想了解多些?

Many Thanks!


hi wisekid,

熟人是those girls who have young or elder sisters studying in their kindergarten or secondary section.

[url=www.stclare.edu.hk/scps ]st clare's website -click here![/url]

Rank: 2


81
32#
發表於 07-5-5 05:31 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

GT  (Tseung Kwan O )& Hong Wah (Siu Sau Wan ) can take application form already.

Rank: 3Rank: 3


142
33#
發表於 07-5-7 14:33 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

Hilary,

Thanks for your information.
If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with.

Michael Jackson

Rank: 5Rank: 5


3610
34#
發表於 07-5-7 15:09 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

A little bit off the topic but useful.

香港浸會大學附屬學校王錦輝中小學2008/09年度小一入學簡介會
Click

Rank: 3Rank: 3


220
35#
發表於 07-5-8 10:05 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

Thanks for your information.

  

Rank: 5Rank: 5


3327
36#
發表於 07-5-8 11:41 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

聖瑪加利今年已經係第四年了, 校風唔錯, 英語環境不俗.  詳情可看看以下的topic:

click here

聖瑪加利每級有兩班, 初小會分三組上課, 大慨25-28人一班, 小班教學, 雙班主任制(1 net teacher + 1 中國人老師).  每年會收新生80人.

agnesyingying 寫道:
各位媽咪,
請問聖瑪加利好嗎?
見到個個都心儀, 可否了解一下?
聽聞是新校, P1都只有一班, 校風如何?

Rank: 4


626
37#
發表於 07-5-8 13:31 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

WISEKID,
可否介紹下你女學既英詩呀??起邊到搵到資料GA~~
THX~~
其實我都知DGJS好難考,完全係博既心態去考~~如果得左,我怕我會開心到傻左,唔得既我又覺得係應該囉~~我女係有D小聰明,但我相信一定有更多人俾佢叻囉~~

Rank: 4


626
38#
發表於 07-5-8 14:02 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

HuiTung 寫道:
A little bit off the topic but useful.

香港浸會大學附屬學校王錦輝中小學2008/09年度小一入學簡介會
Click


THX~~HUITUNG~~唔知你對此校有冇咩意見呢??

Rank: 4


626
39#
發表於 07-5-8 14:10 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

G-MA,
THX你既INFO,好有用~~原來收80人咋~~咁競爭都幾激烈下BOR~~
BUT我都會同個女考下既~~希望順利啦~~好緊張唔知幾時有派表OR簡介會~~
5月啦~~時間真係過得好快~~9月個女又話K.3啦,好似剛剛才K.2,咁快就又升K.3~~HAHA!!!各位媽咪唔知係咪都好似我咁緊張呢~~HEE......

Rank: 4


626
40#
發表於 07-5-8 14:21 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

HILARY,
THX~~ST' CLARE好似真的不錯呢,又係有直屬中學既英小~~BUT佢都有KINDER WOR~~唔知收幾多外校生呢??
係呀,音小好快就面試,好緊張呢~~我上次去聽過簡介會,佢話都會收未學過任何樂器既小朋友GA~~只要覺得佢係LIKE音樂就得WOR~~
係呀,我住葵青區,屬65網~~1ST ROUND會報仁立OR仁紀,仲諗緊邊間好D~~
你又會考邊D私小呢??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖