關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見
樓主: BCBusy
go

聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見 [複製鏈接]


488
21#
發表於 07-5-6 22:15 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


976
22#
發表於 07-5-6 23:44 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

G-Ma

THANK YOU VERY MUCH?
interview會否很難?

Rank: 5Rank: 5


3327
23#
發表於 07-5-7 09:17 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

momom,

1. 全部科目除左中文用普通話教, 另外life education (德育堂)會用廣東話教之外, 所有其他科目都係用英文教.

2. p.4開始會轉返去傳統教學, 因為要面對不同既校外考試, 所以學校都要幫小朋友打好底子.  p.1-p.3 功課唔太多, 一般半小時到1小時都可以完成.  p.1係無考試, p.2開始每學期一次考試共三次.

3. 一般每年7, 8月都會有簡介會, 你可以多d留意下學校既website, 到時會有公佈.


tongtracy,

我地果年interview中, 英, 數, 常, 音樂, 體育每樣都有考, 最後仲要見埋校長.  可以用英文對答會著數d.  今年既interview好似有少少唔同, 你可以睇下有無其他家長可以提供資料比你.

Rank: 5Rank: 5


4494
24#
發表於 07-5-7 11:31 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

G-Ma

好耐無上來bk傾計,我一直留意聖瑪加利幾時有open day,大約今年7/8月,我想搵間英文小學比細b,暫時只搵到聖瑪加利,PLK係真正英文小學,當然仲有男女拔,瑪利諾(kln side )係真係全英文教授除了中文堂.有好多話自己係英文小學,但數學都係中/英既,所以SFA都係話自己係中文小學,中數為主,英數為輔的,如今我選擇很少.就算我屋企對面間直資小學都不是英小,係p1-3都係中文為主,仲要3千幾蚊學費. 

請問聖瑪加利通告是否全英文呢?與老師談是否全英文呢?
如果interview係全英文便更好了!一來入去既小朋友一定英文很好,況且我個女都唔講廣州話既!




Rank: 5Rank: 5


3327
25#
發表於 07-5-7 12:55 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

Hi catcatmom,

係呀, 好耐無同你傾計啦! 要搵全英文既小學選擇真係唔多, 我當其時都只係可以揀到陳守仁同聖瑪加利, 其他既名校又驚考唔到, 亦怕佢地太"谷"小朋友同自己都好辛苦.

聖瑪加利既通告一般都會中英對照, 見家長時同中國人老師梗係可以講中文啦, 不過外籍老師就一定係英文.  

早會, 週會, 運動會, 其他活動都係講英文.

Rank: 5Rank: 5


4494
26#
發表於 07-5-7 16:24 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

G-Ma

甘就太好了!你個囡囡係咪好快適應了,有無唔知老師講mud野呀?因朋友同我講,陳守仁幾年前收生,分兩組:英文or廣東話,說廣東話都有機會入,但後期有p1學生,開學後退學,因唔知老師講mud野!今年佢多人報,佢就全英文interview.唔識英文or英文唔好都無機會啦!但陳守仁就用外國讀完書番來既老師,聖瑪加利就多數係abc或者native speaker of Eng ,是嗎?
因我知好多外國讀完番來既,d英文都好唔掂+!雖然讀陳守仁既媽咪同我講,佢地d老師英文係ok+!

聖瑪加利e+既學費我仲可以接受$2500,讀到p6係$3100,對嗎?希望不要再+啦!

Rank: 5Rank: 5


3327
27#
發表於 07-5-7 17:04 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

Hi catcatmom,

為左考到陳守仁或聖瑪加利我係囡囡k2既時候轉左佢入國際幼稚園, 如果唔係可能都未必考到.  所以一般英文囡囡都聽得明, 但當然都有傻下傻下既時候, 唔知先生講咩, 不過都適應得好快.  小朋友既適應力係好好, 就算英文唔係好叻, 聽下聽下都會明架啦, 最緊要係有個英語環境比佢地.

聖瑪加利既老師係多數係abc同外國人(net), 中小學加埋有17位, 都算幾多架啦.

(讀到p6係$3100) 按現時程況你既計算係正確既.

Rank: 5Rank: 5


4494
28#
發表於 07-5-8 00:57 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

Hi G-Ma

好高興你又回應.我個囡囡係剛剛同你囡囡相返,pn & k1係國際學校,無中文既,d同學有一個係金頭髮有d係黑人又有印度籍,全英語,但有時chinese小朋友兩個一起玩,都會講下廣東話,不過無mud野英文生字學,主要唱歌,玩下craft.
e+讀主流幼稚園,我希望細b講下中文啦!可能講得唔好,所以聽就無問題,講d音就好怪.但佢可認中文字.d普通話仲好好tim(老師話既),因廣東話係單音,而普通話有平上去入,好似識英文既人容易掌握.

thanks for yr sharing!

Rank: 5Rank: 5


3327
29#
發表於 07-5-8 08:43 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

hi catcatmom,

你細b 英文同國語都好既話, 入到既機會好大.  祝你好運.  

Rank: 5Rank: 5


4494
30#
發表於 07-5-8 11:26 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

Hi G-Ma

多謝你呀!如果interview只係英文,甘細b就無問題,不過我擔心係校巴要1.2k-1.5k.我住沙田,e+o林緊搭英華街早上單程出去,有7折,跟住叫小菲放學接番,好似平好多!因英華放學係2點幾!時間唔arm.
+上after school 有些課外活動會係kln side上,叫小菲接番,好方便,我真係想到頭髮都白曬!
另一方面希望聖瑪加利學生多左又可以平d,不過如果校巴維持甘貴可能d媽咪會自己送or幫襯出面街車.結果d校巴仍然甘貴.
thks for yr sharing!

Rank: 5Rank: 5


3327
31#
發表於 07-5-8 12:37 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

hi catcatmom,

學生多d應該會平返d, 不過聖瑪加利既校車係有褓母跟車, 如果將來政府立例既話就唔需要擔心再要加價.  最近實在太多學童交通意外, 有褓母跟車係安全d.

要計清楚條數係咪真係抵d哦,  又要比一程街車, 再加小菲來回學校同你細b單程車費, 一個月計起都唔少架.  不過學校多假期, 有d月份就應該會平d.

Rank: 5Rank: 5


3327
32#
發表於 07-5-8 12:38 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

hi catcatmom,

學生多d應該會平返d, 不過聖瑪加利既校車係有褓母跟車, 如果將來政府立例既話就唔需要擔心再要加價.  最近實在太多學童交通意外, 有褓母跟車係安全d.

要計清楚條數係咪真係抵d哦,  又要比一程街車, 再加小菲來回學校同你細b單程車費, 一個月計起都唔少架.  不過學校多假期, 有d月份就應該會平d.

Rank: 5Rank: 5


4494
33#
發表於 07-5-8 13:05 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

G-Ma

街車好多有褓母+!多數係24坐小巴,之前大b由沙田去佐敦番學坐外判街車,收$750有褓母,上次發生意外係港島bread車無褓母左右拉車門,好危+!可能家長貪佢平好多掛!

我計過如早上街車,下午小菲來回大約9百至一千,仲末計假期,+上有1至2個course會係九龍學,星期6就唔冼出來九龍啦!我最怕係e+這個小菲唔做!我亞女好聽佢話.
e+做父母樣樣計到盡. 



Rank: 2


71
34#
發表於 07-5-8 14:57 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

Hi G-ma,

Thanks for your informations. Glad to know that St Margaret adopt happy learning approach for the kids. However, I'm a bit worried about the switching from happy learning to main stream in P4. After 3 years of happy learning, will it be too harsh for them to adapt the main stream teaching approach? Can they catch up with it easily? Thanks.

Rank: 5Rank: 5


3327
35#
發表於 07-5-8 15:03 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

hi catcatmom,

宜家做父母真係咩都同佢地安排哂. 超級亞四.


488
36#
發表於 07-5-8 23:23 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3327
37#
發表於 07-5-9 14:15 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

Hi little-fish,

學校不會一下子在小四時突然轉回傳統, 其實係小二開始會慢慢加入傳統既原素, 等小朋友易適應一d, 所以唔駛太擔心.

little-fish 寫道:
Hi G-ma,

Thanks for your informations. Glad to know that St Margaret adopt happy learning approach for the kids. However, I'm a bit worried about the switching from happy learning to main stream in P4. After 3 years of happy learning, will it be too harsh for them to adapt the main stream teaching approach? Can they catch up with it easily? Thanks.

Rank: 5Rank: 5


4494
38#
發表於 07-5-9 14:57 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

PLK=陳守仁


MsTang 寫道:
catcatmom ,

請問PLK係勿野學校.    

Rank: 2


57
39#
發表於 07-5-10 00:52 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

PLK 應該係保良局 (Po Leung Kuk), 陳守仁小學應該係 TSL (Tan Siu Lin) Primary School.
MsTang 寫道:
catcatmom ,

請問PLK係勿野學校.    

Rank: 5Rank: 5


4747
40#
發表於 07-5-10 08:47 |只看該作者

Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見

G-Ma,

May I know if all the extra-curricular activities are conducted within or after school hours?  If after school hours, is there any school bus service?  Thanks.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖