關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下. ...
樓主: vensusma
go

"學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下. [複製鏈接]

Rank: 4


533
21#
發表於 07-4-11 10:15 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

想問o下有沒有家長知道馬安山廣場好似有間學林好嗎?

另可否告知太子那間學林的電話?

謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1456
22#
發表於 07-4-11 13:02 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

學林數網址:www.selin.com.hk
或可致電28349366查詢
當初我都係打電話查詢那間分校較好(我家附近有兩間分校),他們都樂意解答。

Rank: 4


533
23#
發表於 07-4-11 14:44 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

csk家長jj ,

Thank You
csk家長jj 寫道:
學林數網址:www.selin.com.hk
或可致電28349366查詢
當初我都係打電話查詢那間分校較好(我家附近有兩間分校),他們都樂意解答。

Rank: 5Rank: 5


1456
24#
發表於 07-4-11 14:59 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

唔好客氣!大家的小朋友都係根德園校友啊!
bonnieandtung 寫道:
csk家長jj ,

Thank You [quote]
csk家長jj 寫道:
學林數網址:www.selin.com.hk
或可致電28349366查詢
當初我都係打電話查詢那間分校較好(我家附近有兩間分校),他們都樂意解答。
[/quote]

Rank: 4


533
25#
發表於 07-4-11 15:19 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

csk家長jj ,

你的小朋友是KV的畢業生呀!     

囡囡現就讀K2! 我想問O下你的意見! 如現在開始比囡囡上學林數, 是否對小學數學課程真的有幫助? 因我發覺囡囡對中文及英文都好有興趣, 而對數學的興趣不是太大, 不過佢於學校的數學成績都幾好! 所以我是想增加佢對數學的興趣! 而且女孩子日後的數學會比男仔差! 真的想幫佢打好底子! 那"學林"可以幫助嗎?

謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1456
26#
發表於 07-4-11 15:41 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

bonnieandtung,
因我小朋友所讀小學的程度不是很深,所以初初由KV升上小一的上學期時,無論中、英丶數都應付到,但到下學期有文字題就麻煩啦!(如紅花18朵,黃花的數量比紅花少5朵,它們共有多少朵?)我仔仔的理解力不夠,同時「轉數」亦慢,因此科科九十幾分,但數學只有八十幾,自從返左學林後,經過毎天做習作鍛練,現在他不再害怕文字題了,數學科成績跳上九十八分,所以我想學林班是有用的。
JJ

Rank: 4


533
27#
發表於 07-4-11 15:50 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

csk家長jj ,

你仔仔的情況就是我所擔心的! 那讀學林真的有幫助! 多謝你的分享!
csk家長jj 寫道:
bonnieandtung,
因我小朋友所讀小學的程度不是很深,所以初初由KV升上小一的上學期時,無論中、英丶數都應付到,但到下學期有文字題就麻煩啦!(如紅花18朵,黃花的數量比紅花少5朵,它們共有多少朵?)我仔仔的理解力不夠,同時「轉數」亦慢,因此科科九十幾分,但數學只有八十幾,自從返左學林後,經過毎天做習作鍛練,現在他不再害怕文字題了,數學科成績跳上九十八分,所以我想學林班是有用的。
JJ

Rank: 4


533
28#
發表於 07-4-11 15:59 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

csk家長jj ,

想問KV所教的普通話於小學階段又是否足夠應付呢?

不好意思那麼多問題, 因現正煩緊囡囡星期六下午有一些時間空出來, 我正教慮緊給她讀"學林"還是"普通話"好?? 其實我是想額外加一些她不足夠的東西給她學, 以更可幫助佢日後的小學學習! 所以最好問問前KV家長啦! 真的多謝曬!
    

Rank: 5Rank: 5


1456
29#
發表於 07-4-11 16:29 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

bonnieandtung,
我仔仔當時在KV時是用唱歌仔學生字的模式學普通話的,所以可能識讀很多普通話生字發音,但不能用普通話說一段完整的說話,所以就我仔仔程度而言,我覺得並不足夠,但畢竟數學是一科主科,若真的只能學一樣,我會選學數學,而普通話我會選長假期時學假期班,同時我會買普通話教科書的CD碟,好讓學校老師一邊教,回家一邊聽CD碟溫故知新。
jj

Rank: 4


626
30#
發表於 07-4-11 18:03 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

一家三口,
thx~~
我會去拿dinfo睇下先,因唔太清楚個教法~~

Rank: 4


533
31#
發表於 07-4-12 12:19 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

csk家長jj ,

Thank You!
csk家長jj 寫道:
bonnieandtung,
我仔仔當時在KV時是用唱歌仔學生字的模式學普通話的,所以可能識讀很多普通話生字發音,但不能用普通話說一段完整的說話,所以就我仔仔程度而言,我覺得並不足夠,但畢竟數學是一科主科,若真的只能學一樣,我會選學數學,而普通話我會選長假期時學假期班,同時我會買普通話教科書的CD碟,好讓學校老師一邊教,回家一邊聽CD碟溫故知新。
jj

醒目開學勳章


99
32#
發表於 07-4-12 15:14 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


130
33#
發表於 07-5-23 02:00 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

"學林數"好唔好呢?

Rank: 5Rank: 5


2334
34#
發表於 07-5-23 22:07 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

去邊間都好, 就千奇唔好去馬鞍山中心個間 "西人英語"讀學林數, 間野係黑店, 我仔仔未讀前數學都起碼有85分 (B Grade), 但學左後, 竟然後退到70幾分(C Grade).

佢地DMiss個個都係 "靚妹仔", 個負責人李小姐簡直係 "老姑婆"既樣板, 態度差又衰格, 明明有兩張空台, 都會逼D小朋友同老師座埋同一張, 一行成6人, 不知所謂! 正一黑店 .weapon:    


bonnieandtung 寫道:
想問o下有沒有家長知道馬安山廣場好似有間學林好嗎?

另可否告知太子那間學林的電話?

謝謝!
    

Rank: 3Rank: 3


130
35#
發表於 07-5-27 04:53 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

  

Rank: 3Rank: 3


123
36#
發表於 07-5-28 09:17 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

所以都唔只係話學邊種好邊種唔好,其實我覺得導師都好梗要架!

Rank: 2


89
37#
發表於 07-5-29 16:03 |只看該作者

Re: "學林數" 有無學過, 學緊既家長可以分享下.

        
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖