關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1796
21#
發表於 07-1-28 15:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi all,
報到.........我有兩個囡囡,大女k3,細女9月k1 兩個都有濕疹好痕抓到損哂很心痛
都等待大抽獎 1st choice 循道衛理

Rank: 1


18
22#
發表於 07-1-28 17:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng :

  噤都得?

我個仔k1的時候我已與他一齊沖涼, 教他正確的性器官名稱, 他現在ok wor.
[quote]
alkyng 寫道:
miholo:

我想係時候要正確地教佢"性知識", 當初我個女問我點解會有bb, 我話比佢知只要想有bb, 個肚就自然會大及有個bb響入面, 但到依家佢都好順我呢個講法.  

Rank: 5Rank: 5


4868
23#
發表於 07-1-28 17:53 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

邊有秘訣姐~     
alkyng 寫道:
elaineho:

嘩...你就好啦, 兩個女之後有個仔, 我今年都好想再有bb, 而我就想博個仔返黎, 你有無乜野秘訣可以教下我呀 .

Rank: 5Rank: 5


2839
24#
發表於 07-1-28 21:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi alkyng & miholo,

haha.... my daughter doesn't love her same age male classmates, only loves "big" boys or men... aged over 20s...always said married with uncle or D 二十几岁男孩子!  

She also said she only want to be "woman".... I asked why?? She said because woman has "2 balls", man hasn't!!
alkyng 寫道:
miholo:

我個女都會係咁, 佢由k1到k3每年都有一個好要好的男同學, k1-eason / k2-vigo / k3-marco, 今年k3最嚴重, 竟然開到聲同另一個女仔爭marco.

另外佢亦會話將來要同daddy結婚 , 我即刻教佢唔可以同屋企人結婚, 只可以同朋友結婚, 咁佢就話要同eason結婚 .

有時又會同我講將來我一定唔會生孖仔孖女, 我問佢點解 , 佢話因為要劏開個肚 好驚, 所以真係比佢地激死.

我想係時候要正確地教佢"性知識", 當初我個女問我點解會有bb, 我話比佢知只要想有bb, 個肚就自然會大及有個bb響入面, 但到依家佢都好順我呢個講法.  
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 4


988
25#
發表於 07-1-28 22:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

咁你個囡囡都好叻,我個囝自己攞課本睇圖畫咋,激c我,要我叫佢先識讀出聲, 我行開咗又睇圖畫,都唔知佢上咗小學會點c,    係呢你大女係黃永樹考試係考d乜野架,係咪好深
[quote]
elaineho73 寫道:
禁我不嬲係幼稚園都唔使同兩個囡溫書既~佢地自己會拎D書黎睇~
[quote]
yeeli 寫道:
咁我囝囝間幼稚園同你一樣,但係想同佢

Rank: 4


988
26#
發表於 07-1-28 22:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

你係我地大都會第一位男士喎,你果然好爸爸,   
ken_cristy 寫道:
新人報到! 大家好.

我與太太, 媽媽同住在翠林村. 有一個4歲零4個月的兒子. 他現讀翠林浸信會幼稚園, 不錯啊! 每天上學也很開心, 只是呢幾日天氣涷唔願起身.  

昨天去了循道衛理開放日, 感覺唔錯, 校舍新設備又完善, 與當中的家長傾也讚此校, 現在看看馮晴, 宣基同黃永樹有否開放日, 再去visit.

我個仔同太太因昨天太累了, 現仍在夢中, 遲些介紹她給大家認識.  

Rank: 4


988
27#
發表於 07-1-28 23:25 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

你 兩個都有濕疹咪心痛c,咁你有無睇開e生,係咪要搽類固醇,唔搽又要痕過.   
shun282 寫道:
hi all,
報到.........我有兩個囡囡,大女k3,細女9月k1 兩個都有濕疹好痕抓到損哂很心痛
都等待大抽獎 1st choice 循道衛理

Rank: 4


988
28#
發表於 07-1-28 23:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

佢地跟本就唔知係結婚同love係咩事,佢地只不過聽人講佢又講,不過都好搞笑,今日鐘意呢個,聽日就鐘意第二個,同玩玩具無分別,好Q,笑c.       
safarimama 寫道:
hi alkyng & miholo,

haha.... my daughter doesn't love her same age male classmates, only loves "big" boys or men... aged over 20s...always said married with uncle or D 二十几岁男孩子!  

She also said she only want to be "woman".... I asked why?? She said because woman has "2 balls", man hasn't!! [quote]
alkyng 寫道:
miholo:

我個女都會係咁, 佢由k1到k3每年都有一個好要好的男同學, k1-eason / k2-vigo / k3-marco, 今年k3最嚴重, 竟然開到聲同另一個女仔爭marco.

另外佢亦會話將來要同daddy結婚 , 我即刻教佢唔可以同屋企人結婚, 只可以同朋友結婚, 咁佢就話要同eason結婚 .

有時又會同我講將來我一定唔會生孖仔孖女, 我問佢點解 , 佢話因為要劏開個肚 好驚, 所以真係比佢地激死.

我想係時候要正確地教佢"性知識", 當初我個女問我點解會有bb, 我話比佢知只要想有bb, 個肚就自然會大及有個bb響入面, 但到依家佢都好順我呢個講法.  
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4868
29#
發表於 07-1-29 09:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

我細囡好細過已經自己拎d故仔書自己睇, 返左學就拎自己學校d書睇~

考試英文同數學都淺, 但係中文對一個小朋友黎講深d~[quote]
yeeli 寫道:
咁你個囡囡都好叻,我個囝自己

Rank: 5Rank: 5


2422
30#
發表於 07-1-29 09:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Dear all,

我真係有病, 尋晚竟然發夢個女派位入唔到將天(因我成日響到想之前填張表d排位好唔好, 會唔會因為我填得唔好, 影響左個女, 雖然已無得返轉頭) , 之後就扎醒左, 發覺原來係發夢即時放下心頭大石    , 都唔知往後呢幾個月會唔會咁tim, 好似有精神病咁  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
31#
發表於 07-1-29 09:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

各位早安

elaineho
又估唔到中文會深,我重以為英文會深.

Rank: 5Rank: 5


2422
32#
發表於 07-1-29 09:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我個女有時都會自發性, 拎學校d書同生字簿出黎, 自己坐響梳化到讀生字, 又或者放左vcd出黎讀英文(我地學校用朗文英文書的, 所以有得買隻vcd返屋企睇, 有時d發音我都攪唔清時, 隻vcd就可以幫到手) , 因我本人學歷有限, 所以我已打算報讀普通話班, 練好d普通話, 咁個女入小一時我都識得教下佢
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
33#
發表於 07-1-29 09:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
其實唔係你有病,係c人政府有病,佢搞到個個家長就嚟有精神病,我都驚會派唔到,不過未發惡夢咋,可能聽晚到我     

Rank: 5Rank: 5


4868
34#
發表於 07-1-29 09:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

唔好諗禁多, 放鬆d~整定叩門信, profile等資料~touch wood 到時統一派位唔得都可以叩門

Rank: 4


988
35#
發表於 07-1-29 09:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

咁你個咪好叻囡,我囝就自發攞玩具玩就有,日日要我叫佢温書時間到,佢先温,不過佢最自發上網做習作,我d普通話又係唔見得人,第日囝囝上小學我都教佢唔到,我宜家咪上網自學,
alkyng 寫道:
yeeli:

我個女有時都會自發性, 拎學校d書同生字簿出黎, 自己坐響梳化到讀生字, 又或者放左vcd出黎讀英文(我地學校用朗文英文書的, 所以有得買隻vcd返屋企睇, 有時d發音我都攪唔清時, 隻vcd就可以幫到手) , 因我本人學歷有限, 所以我已打算報讀普通話班, 練好d普通話, 咁個女入小一時我都識得教下佢

Rank: 5Rank: 5


1874
36#
發表於 07-1-29 09:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

講個秘密給你知呀, 當初我生囝囝都係有用咗少少方法(但不知係不係真係有用). 但我生囝囝之前, 有個friend又係好恨囝, 咁我將方法話給佢聽, 佢得咗. 之後佢又教咗兩個朋友又得咗, 依家佢又想生多個囝, 噚日打電話話給我聽佢應該有咗啦, 今次不知佢得不得呢?

放心啲啦, 如果你真係咁想入將天, 以你兩次抽獎都填佢, 再加埋囝囝係德寶學生, 應該不會太難.

Rank: 1


18
37#
發表於 07-1-29 09:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

希望與太太在這裡與大家多交流

yeeli 寫道:
你係我地大都會第一位男士喎,你果然好爸爸,    [quote]
ken_cristy 寫道:
新人報到! 大家好.

我與太太, 媽媽同住在翠林村. 有一個4歲零4個月的兒子. 他現讀翠林浸信會幼稚園, 不錯啊! 每天上學也很開心, 只是呢幾日天氣涷唔願起身.  

昨天去了循道衛理開放日, 感覺唔錯, 校舍新設備又完善, 與當中的家長傾也讚此校, 現在看看馮晴, 宣基同黃永樹有否開放日, 再去visit.

我個仔同太太因昨天太累了, 現仍在夢中, 遲些介紹她給大家認識.  
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2422
38#
發表於 07-1-29 09:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

唔會掛, 咁快聽晚又輪到你 .

咁個我個女又唔係話好叻0既, 不過佢一定要溫習至有好成績(唔係天生特別聰明), 所以都要佢習慣每日溫習下.

你就好啦, 自己上網學都得, 但我份人就做唔到, 因為我會比屋企其他野分心, 所以一定要比錢出去學.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
39#
發表於 07-1-29 09:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

茶實我都想出去學,但係有太多野想出去學,我又想學水晶甲不過太貴,所以都係留返比個仔學其他野,

Rank: 5Rank: 5


2422
40#
發表於 07-1-29 09:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

嘩咁好, 你話我知你用乜方法丫 , 因我已有兩個女, 所以再生真係好想係仔, 其實我本人鍾意女多d, 而且目標係兩個(已夢想成真), 因兩姊妹將來可以一起行街買衫好開心, 好似我同我個妹咁, 不過如果再生的話, 今次就想係個仔, 因覺得呢個係仔的話, 將來我同我老公c左的話, 個家都仲有位男士主持大局(希望你地唔好覺得我老套啦)  
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖