關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Kumon vs 珠心算
樓主: Diggiewong
go

Kumon vs 珠心算 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3432
21#
發表於 07-1-19 15:36 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

Diggiewong:

奧數=奧林匹克數學(全名好似咁)
主要教些推理,速算,系比較深d的數學.
我大囝以前math一向都(大約75-85),
五年級上學期得番68,心都慌哂,人學我又學的心態去學
"奧數",每次"奧數"測驗平均(大約 25-40分/100分)
最勁果個都得75分,真不敢想像.

哈哈,到了小五(下)及小六(上/下)是囝囝小學生涯內math
最勁的日子(平均是88-96)雖然不是太高但已經很满意
    ,我不能肯定是否"奧數"對他的幫助.
但學了一年,囝囝覺得點解,學校ok,而"奧數"次次都不如理想
最終,不願再學了,其實他不知道"奧數"對他都有少少影響.




  
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1085858&extra=page%3D2

Rank: 4


643
22#
發表於 07-1-20 20:02 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

Hi sail1031,

Thanks!

還是讓我的女兒先行學珠心算,然后學 學林數!

Rank: 5Rank: 5


3432
23#
發表於 07-1-20 23:07 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

Diggiewong:

同我的法一樣,首先令到小朋友不怕"數學", (學珠心算都幾好玩,又容易)跟住要他們理解到"數學" (學林的文字題),最後如果佢地好有興趣先至"奧數"(因為真係好難).希望對佢地有用,可以對math有信心,已經好足夠.
       
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1085858&extra=page%3D2

Rank: 4


643
24#
發表於 07-1-21 00:42 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

Hi sai1031,

got it and thanks for your advice. :

Rank: 3Rank: 3


451
25#
發表於 07-1-29 21:27 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

Dear all,

I'm living in Chaiwan, any HK side 珠心算 course that could recommend, thanks.

Rank: 4


673
26#
發表於 07-1-30 09:41 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

visit this website http://www.abacusedu.org/
the course organized in this centre is quite good.

Pear72 寫道:
Dear all,

I'm living in Chaiwan, any HK side 珠心算 course that could recommend, thanks.


154
27#
發表於 07-1-30 10:38 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


67
28#
發表於 07-1-30 10:50 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

kwik都唔錯, 我女兒在學, 她現在k2, 已可以計到兩位加兩位數


1034
29#
發表於 07-1-30 14:57 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


154
30#
發表於 07-1-30 16:47 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


451
31#
發表於 07-2-5 08:40 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

Thanks!

Rank: 2


94
32#
發表於 07-2-5 15:22 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

hi,各位,大傢好:
我個仔伊家5歲半,都學緊珠心算。我覺得他雖然計數計的好好,但是其實對數字的概念和理解很差。唔知點算?

Rank: 3Rank: 3


311
33#
發表於 07-2-5 16:46 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

請問學林數同KUMON 係唔係好似?
只係學林有文字同理解?咁可唔可以話學林仲好過KUMON? 小兒正學KUMON,一路都OK,不過對於學校成績沒有大幫助,因為要應付理解上問題.學林數是否比公文數呢?請大家比比意見.
謝謝!

Rank: 1


12
34#
發表於 07-2-5 22:56 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

大家好,

我的囝囝都曾學過珠心算,初時學得很好的,但每一期都轉換導師(在學校內學),令他變得沒有興趣,再沒有學了。現在則學公文數,已有一年多了,初時只想令他的學校成績不會太差。現在,他很喜愛數學,校內的成績又有很大的進步。

Rank: 1


8
35#
發表於 07-4-18 01:43 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

quote]
Tiffany媽咪 寫道:
kwik都唔錯, 我女兒在學, 她現在k2, 已可以計到兩位加兩位數 [/quote]

What is KWIK? Kumon??[
鬆手是不過度保護,
乃是容許對方去面對事實

Rank: 3Rank: 3


295
36#
發表於 07-4-18 12:35 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

sai1031:

請問學珠算應到甚麼程度便要轉學林呢?  Thanks.


sai1031 寫道:
Diggiewong:

同我的法一樣,首先令到小朋友不怕"數學", (學珠心算都幾好玩,又容易)跟住要他們理解到"數學" (學林的文字題),最後如果佢地好有興趣先至"奧數"(因為真係好難).希望對佢地有用,可以對math有信心,已經好足夠.
       

Rank: 5Rank: 5


3432
37#
發表於 07-4-18 23:55 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

CalvinMama:

我自己幫囝囝定了學完加減便傳 "學林",因為有朋友的囝囝學過珠算,好似乘數只是 不停地加,例如: 3 x 4 = ?
就用3 加4 次(不知現在是否如此).我覺得冇意思.
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1085858&extra=page%3D2

Rank: 5Rank: 5


1270
38#
發表於 07-4-19 00:37 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

My daughter is now 5 years old and learns Kumon (English and Maths).  However, she only likes to take the lessons but not willing to do the homework.  I want to quit.  How about others mommy's thought

Snow 寫道:
我就俾個女dump係公文差不多一年,都係做到+5。  死做,原來佢識做3+5=?  但唔識(  ) +5=8。我覺得kumon幫唔到佢,數要操,都要佢識去分式、思考架。  日日做,原來轉D已經唔識。

當然有Kumon成功的例子,但唔係我想要的方法。

我女冇時間再鋒鑽研Abacus,但聽了很多好的例子,最緊要訓練個腦,我打算俾個細B學!


645
39#
發表於 07-4-26 15:37 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1371
40#
發表於 07-4-26 22:20 |只看該作者

Re: Kumon vs 珠心算

我囝囝6歲, 而家k3, 學咗珠心算大半年, 而家學到借位減數, 同埋唔用算盤計個位加減, 最多五個, 過多兩個月會考11級的心算同珠算檢定, 亞仔都幾鍾意學珠心算, 不過都幾多功課要做

公文數我無比亞仔學,因為我覺得只係死操, 我諗住等亞仔大d就會學奧數或林數

我都有用電腦光碟教佢乘數, 佢一路玩一路學, 用咗一個月就識背晒9因歌, 而家識得2個位x1個位,不過計得唔算好快, 等佢再熟練d就再教佢2個位x2個位
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖