關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問退學信點寫?
樓主: onibb
go

請問退學信點寫? [複製鏈接]

Rank: 4


544
21#
發表於 06-12-19 14:06 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

Hi, Littlefisheva,

I want it too, thx!!

Rank: 2


31
22#
發表於 06-12-20 11:08 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

Hi littlefisheva
Could you also email to me, thanks a lot lot lot lot!!!!
email address: [email protected]

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


299
23#
發表於 06-12-20 12:09 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

Hello littelfisheva,

I also want to have one, please.

would you mind to send to :

[email protected]

many thanks  

Rank: 3Rank: 3


118
24#
發表於 06-12-20 12:53 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

I want a copy too.

[email protected]

thanks
~-~-~-~-~-~wingwingchu

Rank: 4


629
25#
發表於 06-12-20 13:38 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

May I also get a copy , thank you
E-Mail: [email protected]

Rank: 1


3
26#
發表於 06-12-21 22:53 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

Hi littlefisheva,

I want a copy too, pls pm to me.
Thanks a lot !!!!

Rank: 1


4
27#
發表於 06-12-22 14:17 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

Hi littlefisheva,

Could you pls also pm to me.
Thanks you
唔該,唔該,千萬個唔該

Rank: 1


4
28#
發表於 06-12-23 00:13 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

littlefisheva,

唔好意思,我真係好急需一封退學信既sample,唔該可否pm 比我呀,真係唔該晒.

Rank: 1


3
29#
發表於 06-12-29 22:15 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

Dear littlefisheva,

I really want a copy , could you please send E-mail to me. E-mail: [email protected]

Thank you so much!!!

Rank: 4


563
30#
發表於 07-1-2 13:00 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

Hi littlefisheva,

Could you pls also pm 退學信 to me or send to
[email protected]
Thanks.  
Irene

http://bd.lilypie.com/Fru4p8.png

Rank: 4


629
31#
發表於 07-1-4 13:36 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

May I also get a copy , thank you
E-Mail: [email protected]

Rank: 2


89
32#
發表於 07-1-5 00:19 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

Hi all ma,

already e-mail yours, please check

:wink:

Rank: 3Rank: 3


328
33#
發表於 07-1-5 15:17 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

Dear Littlefisheva,

Could you please send me a copy
email: [email protected]

Thanks!     

Rank: 3Rank: 3


450
34#
發表於 07-1-5 17:15 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

hihi littlefisheva

may i hv a copy please

[email protected]

tks
該用戶已被刪除

35#
發表於 07-1-8 01:09 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


413
36#
發表於 07-1-8 15:58 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

Hi Littlefisheva,

Could you please pm a copy for me too? Many thanks


18
37#
發表於 07-1-11 14:16 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


274
38#
發表於 07-1-11 20:54 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

Hi littlefisheva,

Could you PM one copy to me. Thanks!

Rank: 4


624
39#
發表於 07-1-11 23:46 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

Hi littlefisheva,
Could you PM one copy to me. Thanks
longBB

Rank: 3Rank: 3


236
40#
發表於 07-1-12 00:06 |只看該作者

Re: 請問退學信點寫?

would you please pm 退學信 to me, Thanks!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖