- 在線時間
- 8 小時
- 最後登錄
- 18-9-13
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 51
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-8-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 24
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 75
- UID
- 54202

|
Re: 天水圍小學之恐怖~.~
barry_mama:
想請問你對於轉校有何看法?
我有呢個疑慮, 雖然不是很急切, 但唸定都啱架啦, 未雨綢繆吖嗎!
我係夾心階層, 無錢買樓, 公屋又無資格, 現在住的是租的, 已住了3年啦, 好快又到約滿, 最近在本區周圍看過d租盤, 好貴, 如要用番現在交開的租金來租, 果d單位好恐佈, 無管理員又雜, 要搵番現在咁上下的, 根本唔可以, 如果到時業主唔續約或狂加租, 就要搬啦, 所以, 作壞打算, 到時可能要搬到他區甚至新界了.
但孩子在現在的小學讀得好地地(小二), 中學網又好, 唔想轉校, 但乘校車又辛苦又要交通費, 不是好辨法. 雖然孩子的成績不錯, 他區搵學校都不是難, 但這個轉變, 怕對佢有大影響.
照你看法, 我應該租比現在環境更差的單位直至佢小學畢業好, 還是放棄現在的小學, 到他區就讀呢?
不好意思, 你或者會覺得我杞人憂天, 不過, 我還是想聽聽你的意見! 多謝! |
|