關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 天水圍小學之恐怖~.~
樓主: barry_mama
go

天水圍小學之恐怖~.~ [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


238
21#
發表於 06-9-9 20:09 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

上午校定下午校?

Rank: 4


765
22#
發表於 06-9-9 20:15 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

barry_mama :是元朗真光小學上午校.現在是全日制了.我不大明白你的意思.是不是合併了?謝謝你.
快樂的甜芋快樂的甜芋

Rank: 4


765
23#
發表於 06-9-9 20:24 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

barry_mama .你好 ! 剛看到你在另外一個題目講,你現在已經在一間很好的學校教書了.但有部分高級家長會看不起小學老師.目中無人,不可一世,怎樣進步.真擔心這類家長養育的高級棟樑.
快樂的甜芋快樂的甜芋

Rank: 3Rank: 3


238
24#
發表於 06-9-9 22:15 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

說真的,
要教育的,不只學生,還有家長。
有些家長,較虛心,亦肯接受我們的意見;
有些家長,太過愛護自己的兒女,這樣做不太好,
因為將來佢o地會發現—自己o既仔女係經唔起打擊,經唔起挫敗;有些家長,自視過高,令到佢o地o既仔女都以為自己是高人一等的。
其實,最終受害的是自己仔女~.~
我有一個學生非常有自信,有點驕傲,後來看到佢o既母親,我就明白為何她會這樣!
我有一個學生很有同理心,後來與佢o既家長接觸,才知道佢o地都係社工,我就明白佢從哪兒學懂關心。
一句到尾—你是甚麼家長,就會有甚麼兒女。

Rank: 3Rank: 3


238
25#
發表於 06-9-9 22:17 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

甜芋:
不好意思,我離開天水圍都有好幾年了,
所以有d學校變左制度都唔知添!
可以同同行打聽一下o既~
不過我想問你,咁下午校去左邊呢~

Rank: 3Rank: 3


238
26#
發表於 06-9-9 22:38 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

青x o既老闆其實都做左好多野,搞到佢o既名聲起晒,可惜佢得罪人多,稱呼人少!!
本o黎收夠學生,偏偏上面唔比開,
搞到要縮班,而且中學o個邊又要轉直資(中學走左22個老師),小學今年都走左十五個教師loo~
真係轉直資o既話,我寧願讀和富都唔讀佢啦!

Rank: 3Rank: 3


237
27#
發表於 06-9-10 01:24 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

barry_mama

咁你對樂善堂梁銶琚(正校)有乜睇法呢?d老師&校長怎樣?
因為我想幫我囡囡選呢間,但又驚佢教學方法太傳統~
Thank you!!

Rank: 3Rank: 3


238
28#
發表於 06-9-10 08:48 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

我有朋友o係呢間教,
我感覺佢係一間幾有HEART o既學校,
而師生比例都可以接受,大約係三十三人一班到。
傳統有傳統o既存在價值o既,
如果唔係都唔會有咁多名校都係用傳統教學啦!

Rank: 3Rank: 3


237
29#
發表於 06-9-10 17:14 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

barry_mama
咁你又講得啱o既,真係傳統有傳統o既存在價值~
聽你講完,我又放心多d比囡囡讀呢間喇....唔該晒你!!!

  

Rank: 2


75
30#
發表於 06-9-10 18:23 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

barry_mama:

想請問你對於轉校有何看法?

我有呢個疑慮, 雖然不是很急切, 但唸定都啱架啦, 未雨綢繆吖嗎!

我係夾心階層, 無錢買樓, 公屋又無資格, 現在住的是租的, 已住了3年啦, 好快又到約滿, 最近在本區周圍看過d租盤, 好貴, 如要用番現在交開的租金來租, 果d單位好恐佈, 無管理員又雜, 要搵番現在咁上下的, 根本唔可以, 如果到時業主唔續約或狂加租, 就要搬啦, 所以, 作壞打算, 到時可能要搬到他區甚至新界了.
但孩子在現在的小學讀得好地地(小二), 中學網又好, 唔想轉校, 但乘校車又辛苦又要交通費, 不是好辨法. 雖然孩子的成績不錯, 他區搵學校都不是難, 但這個轉變, 怕對佢有大影響.

照你看法, 我應該租比現在環境更差的單位直至佢小學畢業好, 還是放棄現在的小學, 到他區就讀呢?

不好意思, 你或者會覺得我杞人憂天, 不過, 我還是想聽聽你的意見! 多謝!

Rank: 3Rank: 3


238
31#
發表於 06-9-10 20:42 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

我唔覺得你係杞人憂天,你只係一個為自己孩子着想o既家長o者~
其實佢已經係二年級喇,我覺得你可以問o下佢o既意見。
如果佢唔介意將會搬去差點o既地方,都堅持要留番o係原校o既話,咁我覺得忍多四年讀完佢lor~
但係如果仔仔對呢間小學o既歸屬感不大,而比較着重居住環境o既話,轉校都未嘗不可。
其實你話佢成績唔錯,咁可能佢轉去其他學校後,會變成班上成績出眾o既學生呢,佢有更大o既滿足感之餘,又對自己更有信心。
另一方面,新界都有好o既學校,照我睇,你不妨搜集多d o個區o既學校o既資料,試o下考多幾間,如果入到心水o既,就搬過去。小朋友適應力好強,唔需要太擔心佢會唔適應,尤其是佢咁細個,所以轉o既話就趁早,無謂等到佢讀高小先轉。
希望以上意見幫到你呢

Rank: 3Rank: 3


148
32#
發表於 06-9-10 20:51 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

yankit:
樂善堂梁銶琚(正校)是雙班主任+小班教,今日我剛參觀完,今年都有40人升英中!
波蘿飽的成長日誌
http://hk.myblog.yahoo.com/boboheilam

Rank: 3Rank: 3


238
33#
發表於 06-9-10 20:55 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

小班o既話,更加理想啦

Rank: 2


75
34#
發表於 06-9-11 09:16 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

barry_mama:

多謝你嘅意見, 我會認真考慮的.

Rank: 3Rank: 3


238
35#
發表於 06-9-11 17:07 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

唔使客氣,舉手之勞而已

Rank: 3Rank: 3


192
36#
發表於 06-9-11 18:02 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

barry_mama,

Hi!  請睇pm!  有事請教!  Thanks!

Rank: 2


64
37#
發表於 06-9-11 18:08 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

hi,barry_mama,我想知東華三院李東海小學,校長,老師和學生整體如何?thankyou   

Rank: 3Rank: 3


238
38#
發表於 06-9-11 19:01 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

littlepenguin:
已回答你的問題,請check pm

Rank: 3Rank: 3


115
39#
發表於 06-9-12 17:05 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

我想問耀道小學好嗎!

Rank: 3Rank: 3


238
40#
發表於 06-9-13 19:50 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

lulu823 :
一般而已~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖