關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 荃灣天主教小學小一家長請進
樓主: janelle00
go

荃灣天主教小學小一家長請進 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1349
21#
發表於 06-11-29 18:27 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

我仔仔都有報拼音班呀....你囡囡返了右腦記憶法, 好玩嗎? 之前我都有諗過報名, 但又不知有沒有用, 所以最後都沒有報名 ?!星期二學校去旅行了, 你有參加嗎?


我個女話右腦記憶法都好好玩,拼音就悶喔。她說是悶悶印度人拼音班。但我覺得她的拼音好o左。

這幾天公司很忙,所以現在才可以回復。

Rank: 3Rank: 3


222
22#
發表於 06-11-30 23:04 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

咁啱既..... 我都是坐 18 號車呀..... hehe.....
我個仔又冇講拼音班悶喎.....但我都覺得佢英文好似好左 d 咁..... 起碼冇咁抗拒, 教佢冇咁勞氣......

Rank: 5Rank: 5


1349
23#
發表於 06-12-6 12:53 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello Ivy,

這幾天都比較忙。昨天和今天早上公司系統中了毒,開不到Outlook 和 Internet,悶死人啦。
你知不知12月22號,要不要上學。當天是一個 special day,他們放假都好遲o窩。你會不會去旅遊呀?我自己好想旅遊,但我老公怕貴。應該會去深圳的新書城,我又想帶個女座火車玩,但又不知座去邊。

Rank: 5Rank: 5


1349
24#
發表於 06-12-8 12:49 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hi Ivy
見你都不是常常來,工作忙嗎?個仔是誰人照顧?我就好好彩,我亞媽幫我。不過,功課都是要我地跟,我地重搬近我媽媽,方便照顧(是我媽媽照顧我地,在她家晚晚開餐)。   

Rank: 2


74
25#
發表於 06-12-20 17:28 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear janelle00, Ivy,

好耐冇上來啦!
重記得我嗎?

明年九月就要幫個女抽小一
但我屋企地址都還在青衣
打算等明年一月同住係荃灣既朋友
=借地址
唔知筌天有冇校車入青衣勒
若唔借地址就用20分搏自行派位
會唔會太冒險勒?

P.S.唔知係咪到年尾
       大家公司都忙d渦

rosa

Rank: 5Rank: 5


1349
26#
發表於 06-12-22 12:54 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

我住荔景都有,青衣都可能有。入學前會填一張表格,然後校車公司會聯絡你加。

Rank: 3Rank: 3


222
27#
發表於 06-12-26 13:12 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Janelle,

Hi ! 我也不是常常上網的...因每晚放工後, 自己都要幫仔仔對功課, 温下默書咁, 現差不多每星期都要默英文, 大人都慘呀, :- 對嗎?!
下個月又要考試了....真的放工後更忙了 ....
你囡囡聽話嗎? 我囝囝比較心散, 所以, 都教得很勞氣呀....
:cry:

Rank: 5Rank: 5


1349
28#
發表於 07-1-4 09:39 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello Ivy,

I am on leave until Jan 9. I am now in Tsuen Wan Public Library. I just brought my daughter to school. Since I have no planning going anywhere, I will help my daughter with her exam. My daughter is OK la. She loves to read and her memory is good. Therefore, dictation is not a hard work for her and me. They have Putonghua test very soon. Last night, I wished to help her study but I didn't know how. Finally, I asked my husband to read with her. He can speak flurent PTH.

I have tried to teach her to finish her homework and self study since she was in kindergarten. So far it works. Once my daughter can do something on her own, she doesn't need others to help.

I will keep bringing her to school until I go back to work. Keep in touch.

Rank: 2


74
29#
發表於 07-1-11 17:12 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

janelle00 寫道:
我住荔景都有,青衣都可能有。入學前會填一張表格,然後校車公司會聯絡你加。


Dear janelle00:

妳個女都幾點出門啊?
我兩個女依家讀緊石圍角圓玄幼稚園,搭保母車都要晨早8點鐘在青衣上車,學校是9點鐘上課的,保母車真抵坐,坐足1個鐘(青衣─荃灣)。

rosa

Rank: 3Rank: 3


395
30#
發表於 07-1-11 17:36 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

小兒是荃天的舊生, 我仍然時常返去做義工.

別人常問我點解時常住咁遠, 都特登搭車返去幫手, 我的答案是學校好, 所以家長好.

我高度欣賞荃天的老師, 主任, 校長.

他們都懷著愛心, 體諒, 包容教導學生.

如果你的子女遇到姜老師做班主任, 簡直是子女的福氣.

訓導主任, 邱 sir, 一點都吾惡, 時常用耐性教導學生.

副校長 miss Lam 雖然主觀一點, 但她都是盡心盡力教導小朋友.

荃天裏的好老師, 真的佔大多數.

校長更是仁慈到無得頂.

小兒話我在這裏賣廣告, 叫我吾好再寫.

唯一擔心就是政府常變的政策, 令一間好學校很難生存.

Rank: 3Rank: 3


395
31#
發表於 07-1-11 17:43 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

荃天是沒有精英班, 他們不想用成績將學生分類, 曾有家長不喜歡荃天的功課太少和太淺, 其實想谷孩子, 家長自己都可谷啦.

Rank: 2


74
32#
發表於 07-1-12 14:42 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear chuiiris,

我好贊成妳的看法 ! 谷孩子功課,不一定就是對孩子好。

我就是問過這裡的媽咪,說荃天不會特別分精英班或加強班,更加確定了我想俾我個女入讀荃天。 雖然荃灣區有幾個大熱門小學,但我也不為所動。

只是我有個疑問,妳話"唯一擔心就是政府常變的政策, 令一間好學校很難生存"─ 這句話讓我擔心,學校的運作是有遇到阻礙嗎?  妳可以具體地講吓嗎?

充滿疑惑0既 rosa

Rank: 5Rank: 5


1349
33#
發表於 07-1-15 13:45 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

hello rosa,

我個女只搭下午,因爲她是早上頭站,下午尾站。早上要她6:55am上車,大概7:40回到學校,但是8:10才上課。荔景有小巴到寳石樓,宜家我媽媽早上帶她7:45分才出門。下午,她坐校車,3:15分放學,但要4點才到。

rosahsia 寫道:
[quote]
janelle00 寫道:
我住荔景都有,青衣都可能有。入學前會填一張表格,然後校車公司會聯絡你加。


Dear janelle00:

妳個女都幾點出門啊?
我兩個女依家讀緊石圍角圓玄幼稚園,搭保母車都要晨早8點鐘在青衣上車,學校是9點鐘上課的,保母車真抵坐,坐足1個鐘(青衣─荃灣)。

rosa

[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1349
34#
發表於 07-1-15 13:52 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

chuiiris 寫道:
荃天是沒有精英班, 他們不想用成績將學生分類, 曾有家長不喜歡荃天的功課太少和太淺, 其實想谷孩子, 家長自己都可谷啦.


好贊成iris所說,眼見很多朋友為子女的功課和成績煩惱。我只想我個女開開心心的學習。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1058
35#
發表於 07-1-15 14:12 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

我又答句:仲有焦老師同江老師,佢兩位令我好感動.個女比佢地教番好.     

Rank: 2


74
36#
發表於 07-1-15 17:51 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear janelle00:

好希望我個女第日入0左荃天後,可以認識到妳。
我同我老公都好似妳0甘言念架,功課和成績雖然重要,但人品更加重要,也許我0既想法會俾人地話"扮晒0野",我希望俾小朋友了解讀書係為佢自己,唔係為父母。

可能我自己細個時都俾人逼得多,所以我都盡量唔去逼小朋友,但會話俾佢地聽點解要讀書,同埋都會講明父母冇辦法照顧佢地一世,要佢地自己做好安排。 我咁樣係咪好衰啊?

真係好多謝妳地俾0左咁多意見我

rosa

Rank: 3Rank: 3


395
37#
發表於 07-1-15 20:38 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear rosa

請不要誤會, 我指政府常變的政策, 它並不是只對荃天, 而是對全港的津貼學校, 如果政府比荃天更大自由度收生, 肯定更好.

Rank: 3Rank: 3


395
38#
發表於 07-1-15 20:42 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

荃天是先著重品德, 第二才是成績, 運動就比較......不夠積極了. 純屬個人意見.

Rank: 2


74
39#
發表於 07-1-16 09:34 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear chuiris:

我覺得品德最重要,我自己運動方面亦都麻麻,我想幫我個女keep住學芭蕾舞,讓她身體有得郁吓,不然學吓游水囉,應該都夠晒了掛 :wink: 。

有聽0地媽咪話荃天一年至四年班0既功課輕鬆,但到0左五、六年班就會辛苦好多,係咪係架?

rosa

Rank: 3Rank: 3


395
40#
發表於 07-1-16 12:03 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear Rosahia

如果你覺得品德比成績重要, 咁荃天就岩曬你, 至於運動真是要靠父母自己在外面報名, 等小朋友動多點.


至於五, 六年班會辛苦多些, 這又是全港小學統一問題了, 因要報分比政府, 學校吾谷成績, 家長又會嘈.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖