關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 中華基督教會基真小學
樓主: 盈盈Mama
go

中華基督教會基真小學 [複製鏈接]

Rank: 4


574
21#
發表於 07-6-3 16:18 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

HI,
07年9月, 我囝囝就入讀這所學校     

Rank: 4


574
22#
發表於 07-6-5 11:39 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

請大家談論一起   

Rank: 2


99
23#
發表於 07-9-3 12:02 |只看該作者
你好嗎!!我囡囡今年都係讀基真一年級.(2007.09)

Rank: 2


99
24#
發表於 07-9-3 12:31 |只看該作者
呢個係我MSN([email protected])
可以的話我地可以互相聯絡

Rank: 3Rank: 3


235
25#
發表於 07-9-4 17:47 |只看該作者
原文章由 pinkykei200 於 07-6-5 11:39 硐表
請大家談論一起     


hi pinkykei,

你好嗎? 仔仔開學ok 嗎?

Rank: 4


574
26#
發表於 07-9-5 14:01 |只看該作者
多謝關心, 小兒幾開心, 還可適應,
原文章由 yyin 於 07-9-4 17:47 發表


hi pinkykei,

你好嗎? 仔仔開學ok 嗎?

Rank: 4


777
27#
發表於 07-9-14 01:14 |只看該作者
Hi pinkykei200:

因為小兒今年報讀08年小一,都是選65區小學!請問中華基督基真小學有什麼吸引妳,而令妳唔擇仁立呢?Thanks!

[ 本文章最後由 DonaldDuck 於 07-9-14 01:25 編輯 ]

Rank: 4


574
28#
發表於 07-9-14 11:21 |只看該作者
小班活動教學, 每級4班, 每班22-23人, 2文3語

你試下入這裡看看
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1057768&extra=&page=1
原文章由 DonaldDuck 於 07-9-14 01:14 硐表
Hi pinkykei200:

因為小兒今年報讀08年小一,都是選65區小學!請問中華基督基真小學有什麼吸引妳,而令妳唔擇仁立呢?Thanks!

[ 本文章最後由 pinkykei200 於 07-9-14 11:25 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖