關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!
樓主: pingu99
go

有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀! [複製鏈接]

Rank: 4


636
21#
發表於 06-6-4 10:12 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

alkyng 寫道:
信媽:

我想問下你, 咁你去個三間學校叩門, 你帶左小朋友乜野資料呀, 因我聽到三間都叩門成功, 令我覺得放心好多, 因我怕我個女下年萬一去唔到我想入個間小學, 要攪到叩門但又怕機會好細, 所以我都想同佢準備定一d資料...tks

alky


alkyng,

我小朋友曾在全港所屬幼稚園中曾勝出多項活動和藝術獎項, 中國畫亦曾參展於中央圖書館及各畫廊.

我帶著這些獎項去叩門, 無做profilo, 去了三間, 三間都取錄了

不要花時間做profilo, 除了私校因為普遍tko的小學也不看的.

good luck!!!!

Rank: 4


636
22#
發表於 06-6-4 10:22 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

對, 正如24孝阿媽所講, 等到最後一小時, 仍未有手提電話回覆才去註冊吧!

每間學校只有8~10個後補位, 收生不足的另說, 根本在註冊之前已確實了所有後補位. 所以我也無去所派學校註冊.

在這三日期間, 確保手提電話叉足電和接收和 on call, 因為一 call 便要去報到了!!!

Rank: 5Rank: 5


2422
23#
發表於 06-6-4 10:25 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

信媽 :

嘩...你個小朋友好叻呀, 我個女只係響學校學期尾時拎過d禮貌獎同成績獎咁, 唔知呢d幫助大唔大呢, 而校外佢有學琴同學畫...等等, 不過就無試過參加比賽, 依家我已經好緊張都唔知算...因我頭八個志願都唔知點樣排位好...煩...
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


636
24#
發表於 06-6-4 10:28 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

[quote]
sillycara 寫道:

T K O d小學升中派位,好似保良局黃永樹同馮晴最好,有75%去band 1,但係功課好多,會好辛苦,你都係上佢

Rank: 4


636
25#
發表於 06-6-4 10:35 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

alkyng,

我小朋友只是好動罷了!
我叩門的那間收了10個後補位, 其他9個也很堅, 其中一個是鋼琴高手, 個個獎杯也多過我的.

你記得keep住所有d禮貌獎同成績獎, 我也是這樣成功的!

Rank: 4


636
26#
發表於 06-6-4 10:46 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

parent_samson 寫道:
....看到有家長們放棄了將軍澳循道的機會,我感到你們真是走寶了.......



parent_samson ,

我無走寶, 我放棄了將軍澳循道, 去了宣基.

我認同你說孩子一定要讀得開心, 但香港社會升中和會考也要講求成績的, 學校的活動財政架構和方針也很重要.

每個孩子也有自己獨特的性格, 只要配合到家校就可以了.

Rank: 1


8
27#
發表於 06-6-4 17:01 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

parent_samson :

真係皇天不負有心人了!終於找到我想找的家長,就係現在讀緊將軍澳循道的家長。謝謝parent_samson 的回應,你給予的意見對我來說實在很寶貴。也使我對TKO循道的信心大增。我覺得最重要是學校能培養學生的學習興趣,我最怕係要我放工後日日要迫個仔做功課,如果好似我朋友咁,每晚搞到成十二點個仔先至做完功課。嘩!咁樣,個仔又辛苦,做阿媽既又辛苦。我怕連我都頂唔住呀!而家個仔只係三年級就話最憎係要返學。咁樣,真係唔敢想像佢會點考會考。所以,我都想找一間能夠幫到我去培養個仔的學習興趣、又讀得開心既,咁樣起步會容易得多。

我昨天發散晒d人幫我問下有關TKO循道的情況。跟住我朋友幫我問佢個女補習社的老師,因為我都怕課程太淺,深唔緊要,起碼唔好太淺,太淺好似學唔到野咁。個補習社老師話循道的課程在同區學校來比並不淺的,尤其英文的課程真的不算淺。我聽後真的放下心頭大石。

我估我會睇多幾日,希望可以聽多d意見,然後最後果日先至去註冊。

最後,真的謝謝parent_samson 咁詳細的回應

Rank: 1


8
28#
發表於 06-6-5 11:52 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

仲有無人可以提供意見給我呢?

Rank: 2


37
29#
發表於 06-6-27 00:55 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

.

Rank: 2


62
30#
發表於 07-10-22 00:12 |只看該作者
信媽,

可否告訴我你把將軍澳循道放在第幾志願?
我女兒明年讀小一, 現考慮將軍澳循道放在第二,三或四志願, 不知道機會如何?


原文章由 信媽 於 06-6-4 10:46 硐表


parent_samson ,

我無走寶, 我放棄了將軍澳循道, 去了宣基.

我認同你說孩子一定要讀得開心, 但香港社會升中和會考也要講求成績的, 學校的活動財政架構和方針也很重要.

每個孩子也有自己獨特的性格, 只要配合到 ...

Rank: 3Rank: 3


308
31#
發表於 07-10-22 13:52 |只看該作者
我今年都是自選將軍澳循道衛理小學, 如失敗, 我抽獎都會放第一位,我對這間學校感覺好好,我小女很喜歡這間學校

Rank: 2


62
32#
發表於 07-10-22 22:08 |只看該作者
DDFAMILY,
你覺得循道有甚麼好?

原文章由 DDFAMILY 於 07-10-22 13:52 硐表
我今年都是自選將軍澳循道衛理小學, 如失敗, 我抽獎都會放第一位,我對這間學校感覺好好,我小女很喜歡這間學校
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖