關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教 ...
樓主: curly
go

想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1582
21#
發表於 06-4-10 22:48 |只看該作者

Re: 想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教

Kimuimoon,
I have registered, will see you soon.
Please pm me!

Rank: 5Rank: 5


1582
22#
發表於 06-4-22 18:19 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

Kimuimoon

五月二十日你會反學嗎?

JEFFLINGBB,
n1都有jazzdance學嗎?

Rank: 5Rank: 5


1442
23#
發表於 06-4-22 23:49 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

curly 寫道:
Kimuimoon

五月二十日你會反學嗎?

curly,

我冇收到通知喎, 你係收信定電話通知呀?

啊, 今日唔記得開信箱添

Rank: 1


13
24#
發表於 06-4-23 01:09 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

恭喜你地順利入讀呀!
我想問囡囡2未成功戒片收唔收呢?
我個囡仲係怕生保,十問九唔應o個種..... :-|
Honeybaby Yan Yan

Rank: 5Rank: 5


1582
25#
發表於 06-4-23 19:21 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

小茹
你打電話問下, 可能有位架, 我都係一個月前報名,面試一星期后收到通知道,
我仔仔都係十問九唔應, 未戒片,都收!
小茹 寫道:
恭喜你地順利入讀呀!
我想問囡囡2未成功戒片收唔收呢?
我個囡仲係怕生保,十問九唔應o個種..... :-|

Rank: 5Rank: 5


1442
26#
發表於 06-4-24 10:00 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

curly,

我收到信啦, 兩日我都會返呀

Rank: 5Rank: 5


1813
27#
發表於 06-4-24 14:12 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

Sorry.. I want to know this nursery 's address??

Rank: 5Rank: 5


1807
28#
發表於 06-4-24 14:53 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

我想問下....
n1全日, 幼稚園係同小學都係全日 ???
可唔可以申請減免學費o架 ???
咁 .. 到升中, 係咪都升 聖三一中學(愛民) ?? 好唔好o架 ??
唔好意思, 乜都唔識... 不過, 好想搵間 bb 玩得開心無壓力而全日o既 幼稚園 + 小學o既學校....

thanks .....

Rank: 5Rank: 5


1442
29#
發表於 06-4-24 17:19 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

MonkeyGirl 寫道:
Sorry.. I want to know this nursery 's address??

please go below web-site
http://www.htckg.edu.hk/

Rank: 5Rank: 5


1442
30#
發表於 06-4-24 17:25 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教


jolo,

n1全日, 幼稚園係同小學都係全日 ???
   bingo
可唔可以申請減免學費o架 ???
   sure
咁 .. 到升中, 係咪都升 聖三一中學(愛民) ??
    聽講可以
好唔好o架 ??
    我都想知
唔好意思, 乜都唔識... 不過, 好想搵間 bb 玩得開心無壓力而全日o既 幼稚園 + 小學o既學校.... .
    完全同意
   

Rank: 5Rank: 5


1582
31#
發表於 06-4-25 13:43 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

kimuimoon,

六月三日可能不能來取校服! 或者爸爸.工人來取~

jolo,
1.申請減免學費o架
2.n1全日, 幼稚園係同小學都係全日,
http://www.htckg.edu.hk/
3.開心無壓力o既 幼稚園, i guess

Rank: 5Rank: 5


1807
32#
發表於 06-4-25 15:14 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

Kimuimoon & curly,
thx ~~~    
咁.. 我唔駛煩哪.... 一於 今年年尾打去申請先....    
我囝囝 2005 九月出世, 應該 2007 九月 n1 ........    

Rank: 5Rank: 5


1807
33#
發表於 06-4-26 10:55 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

sorry 呀 ~~ 問漏野添.....    
唔知 n1 , 幼稚園 同 小學, 各級最遲可以幾點湊放學o架 ??
如果, 一早要湊, 我咪未收工囉....    

Rank: 5Rank: 5


1807
34#
發表於 06-4-26 16:45 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

我朋友話我知, 幼稚園要 4k, 係咪真o架 ???      

Rank: 5Rank: 5


1582
35#
發表於 06-4-26 19:21 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

jolo
yes, expensive ar.  

Rank: 5Rank: 5


1442
36#
發表於 06-4-27 09:57 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

jolo 寫道:
sorry 呀 ~~ 問漏野添.....    
唔知 n1 , 幼稚園 同 小學, 各級最遲可以幾點湊放學o架 ??
如果, 一早要湊, 我咪未收工囉....    

n1 , 幼稚園, 最遲6點要接放學
小學有課餘托管,可做埋功課先返屋企, 唔淸楚最遲幾點

Rank: 1


29
37#
發表於 06-4-27 22:45 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

請問如0412 BB, N1要足2歲, 現在是否已可入表申請, 年尾入學. 要waiting? 是否D位好緊張?

Rank: 5Rank: 5


1807
38#
發表於 06-4-28 11:20 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

幼稚園 4k .... 咁小學呢 ??? 係咪當係私校, 小學學費要自付o架 ???

curly 寫道:
jolo
yes, expensive ar.  

Rank: 5Rank: 5


1807
39#
發表於 06-4-28 11:21 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

Kimuimoon,
thx ~~~    

Rank: 1


29
40#
發表於 06-4-29 20:48 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

無錯, 小學係私立, 1700/月學費.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖