- 在線時間
- 34 小時
- 最後登錄
- 14-9-24
- 國民生產力
- 15
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-5-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3721
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 3738
- UID
- 46736
 
|
Re: Kentville and SC (爸爸媽媽的職業)
safarimama
唔係架,我讀德貞小學,老公讀普通官立學校,中學都好普通,職業亦好普通架咋......我唸學校唔睇呢D,如果唔係,我唸佢一定唔會收我個仔.'
ARGUSMUM
safarimama 寫道:
you or yr husband graduated from famous primary school?[quote]
ArgusMum 寫道:
我一d都唔覺得S.C AND KENT係睇父母職業同學歷喎 我同我老公都係普通打工仔,又唔係咩名校畢業,但係兩間都收喎
老實講,KENT收我個仔,我都預左,因為佢果日狀態大勇,有問必答,反而S.C,我一心無唸過比佢讀,只係唸住等個仔知道咩叫INTERVIEW,去WARM UP下..所以我果日都無請假同個仔去考,只係叫我老公去,哈哈..亞仔果朝早真係無咩狀態架,老公話佢有答老師問題,但細聲到要老師放隻耳仔去佢咀邊先聽到架.又無咩表情喎,死下死下咁...我唸住學校一定唔收架,我一D誠意都無喎,試問有幾多個考生唔係有媽咪陪住去考??
但係我竟然收到信收左,仲要上午班TIM....
我都唔知點解,我有朋友話其實老師都好睇"眼緣"架,佢覺得你小朋友得意既,會比高D分架..
ARGUSMUM [/quote] |
|