關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 你0地收到根德園的信未呀??URGENT!!!!
樓主: juliet
go

你0地收到根德園的信未呀??URGENT!!!! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1072
21#
發表於 05-11-25 18:10 |只看該作者

Re: 你0地收到根德園的信未呀??URGENT!!!!

我囝囝都有唱了一首英文歌及有問必答,我覺得好有把握,但結果都係 on waiting list,真係唔明佢的收生準則係咩 ??!! :cry:  :cry:  :cry:

Rank: 3Rank: 3


281
22#
發表於 05-11-27 00:23 |只看該作者

Re: 你0地收到根德園的信未呀??URGENT!!!!

好多謝您呀!D.Fish,其實我考慮過都應該讀,唔想因為自己的能力而影響囡囡的將來.希望佢會讀得開心,快樂啦!

Rank: 3Rank: 3


259
23#
發表於 05-11-27 15:42 |只看該作者

Re: 你0地收到根德園的信未呀??URGENT!!!!

我都收到信, 不過係讀pm,  係咪讀am對 bb好的呢 ?  唔知可否轉am ?   請問有無sample letter 可提供 ?  謝 !

Rank: 4


622
24#
發表於 05-11-28 10:12 |只看該作者

Re: 你0地收到根德園的信未呀??URGENT!!!!

Hi chuchuma

What is the full wording of  "ESF or KBCK." ????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖