關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比 ...
樓主: WL
go

請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1267
21#
發表於 05-10-29 17:38 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

siuonon

我無講清楚, 我係去西菁街果邊果間, 唔係安寧路果間呀! 我星期六去睇...見住d小朋友同爹d媽咪去旅行既!

我今日都報左出年入學啦, 個miss話咁早報實有位, 而且我都係比埋留位費, 佢話實有位比我

我都有問到佢d費用問題, 佢話半年交1千蚊左右書簿費...真係有少少嚇驚我! 個小朋友咁細.....半年成千蚊書簿費? 好似誇左d, 我同老公講...佢都話貴

另外....我好想知個書包係點樣ga? 點解要成165蚊咁貴既         

我個朋友個女都係讀緊幼兒園, 但係無咁多費用, 就算有...都無咁貴.....攪到我有少少驚第時唔夠錢添       

Rank: 3Rank: 3


146
22#
發表於 05-10-29 20:01 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

我個bb 出年都快2歲,
我都幫佢搵緊幼兒園, 想讀半日. 都唔知元朗仲有邊間可以揀. 頭都痛.

聽你地咁講,
珈琳好唔好呢? 因為分唔到你地講緊邊間.
d 費用又好似好多好貴喎.
我諗住俾個仔玩下咋, 唔好讀咁多書住先.
我想佢讀西菁街個間.

hybb:
你個bb 好鬼靚仔呀~~~~~~!!
  

Rank: 5Rank: 5


1267
23#
發表於 05-10-30 14:18 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

poe,

多謝你讚峰峰   

如果你諗住讀半日, 可能選擇會仲少...因為珈琳(西菁街)果間話半日無位, full晒啦!

如果真係講nursery.....又係半日...我真係唔知有邊間好, 其實你可以上網打幼兒園, 跟住就會有好多result...你可以慢慢睇邊間有半日返ga la

Rank: 5Rank: 5


1596
24#
發表於 05-10-31 12:56 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

我問過珈琳, 學費加雜費要around $1700.
而啟思要$2200 per year.  
半日N1班真的不是太多間可以choce.
:-|  :-|  :-|
:-D

Rank: 6Rank: 6


7355
25#
發表於 05-10-31 13:41 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

我個b,11月就2歲啦,我都係報左西菁街個間.因為佢家姐今年先畢業,所以有800元書薄費送,所以我只係俾99元加一套新冬季校服就得啦.其他野可以用家姐個d.佢明天開始有2星期試讀,每日1個鐘.咁未同你地d小朋友係同學lor~~你見到有個著便服既妹妹就係我個b啦.不過佢係讀全日.貪佢包晒幾餐,好過菲傭煮俾佢食...可能以前佢成日都去接家姐啦,佢上到去報名已經同我講拜拜啦..我仲叫陳隊監留番個交安隊的位俾佢tim..(講笑..)佢都算多人讀的學校啦,有成2百幾個學生..好多間都係得幾十個人咁少..
siuonon:
個spi書包係好抵架,我以前同個女買粉紅色0個個,一年要買2個,買左幾年,加埋吾止160啦.而家小b可以用番,仲好新淨tim~~放心買啦.

Rank: 3Rank: 3


146
26#
發表於 05-10-31 19:09 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

WYT 寫道:
我問過珈琳, 學費加雜費要around $1700.
而啟思要$2200 per year.  
半日N1班真的不是太多間可以choce.
:-|  :-|  :-|


咪係囉, 頭痛死我~
諗住珈琳ok, 又話滿, 聽日打個電話去問清楚d先.
啟思呢? 唔知滿未呢? 又唔知好唔好, 唉, 有d煩.

本來打定主意讀周宋主愛, 點知佢係全日.
我淨係想個bb 讀半日咋~~  

Rank: 3Rank: 3


246
27#
發表於 05-11-1 00:55 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

我細女讀安寧路珈琳架, 呢邊呢間N1仲收半日班呀!!! 可以過來看看呀, 順便同我細女做書友呀, 佢個班好少女同學呀!!!



poe 寫道:
[quote]
WYT 寫道:
我問過珈琳, 學費加雜費要around $1700.
而啟思要$2200 per year.  
半日N1班真的不是太多間可以choce.
:-|  :-|  :-|


咪係囉, 頭痛死我~
諗住珈琳ok, 又話滿, 聽日打個電話去問清楚d先.
啟思呢? 唔知滿未呢? 又唔知好唔好, 唉, 有d煩.

本來打定主意讀周宋主愛, 點知佢係全日.
我淨係想個bb 讀半日咋~~   [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1596
28#
發表於 05-11-1 13:04 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

POE,
我收到啟思單張, 11/6 有open day,
Time : 12:00-4:00 pm. 你可以去look look...


    
:-D

Rank: 3Rank: 3


146
29#
發表於 05-11-1 19:48 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

WYT 寫道:
POE,
我收到啟思單張, 11/6 有open day,
Time : 12:00-4:00 pm. 你可以去look look...


    


咦? 係?
咁就帶埋bb 去睇睇先, 睇下環境都教學都好丫~
THANKS SO MUCH!

Rank: 3Rank: 3


146
30#
發表於 05-11-1 19:51 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

SiuOnOn,

但我想報讀西菁街個間, 因為交通會近D , 方便D,
呵, 你囡囡果班好少女同學呀?
咁老師實當D 女同學係寶, 錫多D~

Rank: 3Rank: 3


246
31#
發表於 05-11-1 22:56 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

係呀!!! 佢個班d老師好錫佢架!!! 你報西青街個間, 我以前帶呀女面試時參觀過, 我最鐘意佢個度

Rank: 5Rank: 5


1267
32#
發表於 05-11-1 23:03 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

我未睇過安寧路果間, 但係我參觀西菁街果間, 一睇佢d環境已經非常鍾意!

Rank: 3Rank: 3


416
33#
發表於 05-11-2 16:11 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

Hi,

My son will be 2 yrs old on April next yr, can I register him?

Rank: 3Rank: 3


146
34#
發表於 05-11-2 22:00 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

Sim 寫道:
Hi,

My son will be 2 yrs old on April next yr, can I register him?


HAHA~ 我個bb 咪同你bb 一樣咁大囉,
所以我想幫佢幫名呀.
不過好鬼頭痛, 聽聞半日滿晒~ :cry:

Rank: 3Rank: 3


416
35#
發表於 05-11-5 08:46 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

Hi ++EE,

I planned to let my son attend Kam Lam N1 (half day) as well. I haven't register him, he will be 2yrs old only on April next yr. I wonder will he learn anything for just half day? My son is now 18months but he still can't talk well enough ... hope that he can learn more after going to nursery. I'm full time mom but I think cos I don't have much time to spend on him therefore he can't learn much. I think going to school will help him socalize more & impove speaking.

Rank: 3Rank: 3


416
36#
發表於 05-11-5 08:49 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

Hi poe,

I think I will register myson at 安寧路 珈琳幼兒園. Nearer to my home.

Rank: 3Rank: 3


146
37#
發表於 05-11-5 09:15 |只看該作者

Re: 請問元朗區N1珈琳幼兒園好嗎 ? 請大家比

我去西菁街果間問過lu,無晒半日位,
係咁叫我讀全日.
安寧路果間我又太遠. 頭痛. :cry:

今日好似啟思open day.
去睇睇o羊環境先.
‹ 上一主題|下一主題