關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下! ...
樓主: Candy1215
go

06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下! [複製鏈接]

Rank: 4


556
21#
發表於 05-11-28 00:21 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

posemom,

其實衛理堂冇直屬小學, 同衛理小學冇直屬關係, 只係可能後期要自己叩門先有幫助.

"聖猶達" 又好似真係好好, 難怪你受寵若驚啦!  相信你既選擇係冇錯既!

Rank: 3Rank: 3


285
22#
發表於 05-11-28 16:20 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

衛理堂冇話過有直屬小學架, 不過interview個日聽校長話佢地同衛理小學係姊妹學校, 唔知是否直上小學比較方便d呢, 我已經交左留位費比衛理堂了.
我有一個可愛之女兒 ~ みこ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rank: 3Rank: 3


285
23#
發表於 05-11-28 16:23 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

rebeccalols,

如果真光收, 當然是報真光, 我有個朋友係入面做, 工作及教學都ok, 不過要預左英文方面會差d啦.
rebeccalols 寫道:
[quote]
bbcutie 寫道:
rebeccalols,
聽人說靈糧堂的課程比較淺。
不過我只是聽人說,我自己也不知道丫!
那你現在決定給女兒報讀那一間?


未 IN 真光呀!  如果得會 PREFER 真光先過靈糧堂.

明慧俾我既感覺較COMMERCIAL. [/quote]
我有一個可愛之女兒 ~ みこ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rank: 3Rank: 3


285
24#
發表於 05-11-28 16:30 |只看該作者

Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!

bbcutie,

我講個間係炮台山衛理堂
需然間學校冇話過有直屬小學架, 不過interview個日聽校長話佢地同衛理小學係姊妹學校, 唔知是否直上小學比較方便d呢, 我已經交左留位費比衛理堂了. 聖彼得當然不會考慮啦, 明慧真係好商業化, 只是拿張form就要即收$30, 唔知依家d學校多數係咁或是明慧特別個人?

bbcutie 寫道:
candy1215,

循道衛理在那裡?是在筲箕灣or柴灣嗎?
聖彼得我不考慮了!不考慮不是因為學校不好,
是因為我有個親戚的女兒都是考上了,
我不想與她同一所學校,免得大家事事比較!
因為她倆出世至家已經時時比較了!很煩啦!
至於明慧,已經收了呀囡,雖然明慧好像
有很多負面報導(在bk),但我亦交了留位費,
若選不到其他更適合的學校,那我便會給女兒
入讀明慧。

rebeccalols,

聽人說靈糧堂的課程比較淺。
不過我只是聽人說,我自己也不知道丫!
那你現在決定給女兒報讀那一間?
我有一個可愛之女兒 ~ みこ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖