- 在線時間
- 32 小時
- 最後登錄
- 15-7-8
- 國民生產力
- 38
- 附加生產力
- 12
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-9-16
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 235
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 285
- UID
- 14089
 
|
Re: 06 年仔女入讀 K1 的(北角區)媽咪,大家入黎傾下!
bbcutie,
我講個間係炮台山衛理堂
需然間學校冇話過有直屬小學架, 不過interview個日聽校長話佢地同衛理小學係姊妹學校, 唔知是否直上小學比較方便d呢, 我已經交左留位費比衛理堂了. 聖彼得當然不會考慮啦, 明慧真係好商業化, 只是拿張form就要即收$30, 唔知依家d學校多數係咁或是明慧特別個人?
bbcutie 寫道:
candy1215,
循道衛理在那裡?是在筲箕灣or柴灣嗎?
聖彼得我不考慮了!不考慮不是因為學校不好,
是因為我有個親戚的女兒都是考上了,
我不想與她同一所學校,免得大家事事比較!
因為她倆出世至家已經時時比較了!很煩啦!
至於明慧,已經收了呀囡,雖然明慧好像
有很多負面報導(在bk),但我亦交了留位費,
若選不到其他更適合的學校,那我便會給女兒
入讀明慧。
rebeccalols,
聽人說靈糧堂的課程比較淺。
不過我只是聽人說,我自己也不知道丫!
那你現在決定給女兒報讀那一間? |
|