- 在線時間
- 219 小時
- 最後登錄
- 26-6-24
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 3916
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 15-5-31
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1861
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 5777
- UID
- 1880693
 
|
poonseelai 發表於 17-7-16 07:19 
朋友夫婦土生土長香港人,孩子香港出生,自 year 1 讀 ESF, 算唔算 ethnic chi? DP 考chi b standard leve ...
我個仔都讀ESF 由Year 1 開始,香港出世,我同老公都係ethnic Chinese, 但我地屋企全家講英文。
阿仔細個有speech developmental delay, 有哂medical + clinical/educational psychologist reports 証明,speech therapist 話只可揀一個語言同佢溝通,我地揀咗英文,全家講英文就佢,所以佢只可以讀IS.
阿仔入咗ESF (normal admission) 英文無問題,中文(PTH)都pick up 到, Year 2開始中文上埋Pathway 3, 但我唔識PTH(我啲PTH同崔世安咁上下),阿仔啲廣東話似PTH, 喺厔企唯有大家繼續以英文溝通。我由佢小學Year 3開始同佢啲中文老師講因為以上情況,我地全家講英文,老師個個都好驚奇。
阿仔間ESF 中學中文一星期只有兩節,因
為要讀3rd language French/Spanish 但中文程度加深咗好多,仲有好多由local school小學入ESF中學學生,中文pathway 3 水平拉高好多。到阿仔上到Year 8, 喺Pathway 3中文要讀Chinese idioms四字成語如「錦上添花」、「畫龍點睛」、「班門弄斧」等,阿仔完全搞唔掂。我用咗好多唇舌,正説服到佢學校中文系主任,俾佢來年Year 9, 由Pathway 3 (Chinese A) 落Pathway 2 (Chinese B), 爭取過程都唔係一件易事,仲要阿仔由小學起已有報告証明佢有language developmental delay.
據我了解RC中學中文課一個星期有五節(學生不用讀3rd language),其他ESF中學一個星期只有兩節,中文水平及要求當然有分。
但好像從來無人提出過這點,有錯請指正,謝謝!
 |
|