關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 奧運明我 offer
樓主: kuangld326
go

奧運明我 offer [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


275
21#
發表於 12-11-20 09:04 |只看該作者

引用:我囝讀得好開心,老公都話迦南好,衰在下年

原帖由 kuangld326 於 12-11-19 發表
我囝讀得好開心,老公都話迦南好,衰在下年無學券,唔係打死唔走
其實我個女返迦南都好開心,同埋迦南校舍環境都好啲,但係冇學券嘅話真係好重皮,唔走唔得...




331
22#
發表於 12-11-20 09:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


629
23#
發表於 12-11-21 11:33 |只看該作者
回復 teresa060 的帖子

冇報呀,其實主要考幾間心水學校,不過pm班的話會揀番而家N班學校直升,所以應該放棄明我了.

Rank: 4


702
24#
發表於 12-11-21 12:40 |只看該作者
回復 josephinekaka 的帖子

好似明我都直升啊..我交左留位費...讀K1 pm

Rank: 3Rank: 3


369
25#
發表於 12-11-22 01:19 |只看該作者

回覆:奧運明我 offer

唔知大家知唔知兩間學費差幾多?



Rank: 3Rank: 3


362
26#
發表於 12-11-22 02:15 |只看該作者

回覆:kuangld326 的帖子

請問有無人有am offer但唔讀?




331
27#
發表於 12-11-22 08:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


331
28#
發表於 12-11-22 08:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


397
29#
發表於 12-11-22 14:19 |只看該作者
scorpy 發表於 12-11-22 02:15
請問有無人有am offer但唔讀?

我同朋友都放棄左AM OFFER ~

Rank: 5Rank: 5


2297
30#
發表於 12-11-22 16:03 |只看該作者

引用:Quote:scorpy+發表於+12-11-22+02:15+請問

原帖由 minmin82 於 12-11-22 發表
我同朋友都放棄左AM OFFER ~
你同朋友最終讀邊間呀



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖