關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有沒人收到培道 call waiting ?
樓主: 駿熙媽媽
go

有沒人收到培道 call waiting ? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2938
21#
發表於 12-6-21 12:04 |只看該作者
purpurchi 發表於 12-6-21 11:48
我剛剛都收到電話,真係冇諗過佢會call我,請問問大家,培幼係咪guarantee上培小,培中?印象中小學仲可以 ...
恭喜~~你是AM 定PM????


Rank: 5Rank: 5


2938
22#
發表於 12-6-21 12:05 |只看該作者
應該係直上小學的~~(我無記錯的話)

Rank: 4


764
23#
發表於 12-6-21 12:17 |只看該作者
joanne_ma 發表於 12-6-21 12:04
恭喜~~你是AM 定PM????

pm 呀~妳呢?

Rank: 4


764
24#
發表於 12-6-21 12:19 |只看該作者
joanne_ma 發表於 12-6-21 12:05
應該係直上小學的~~(我無記錯的話)

係咪仲可以大抽獎?

Rank: 4


996
25#
發表於 12-6-21 12:21 |只看該作者
我都收到電話喇, 真係好開心呀

Rank: 5Rank: 5


2938
26#
發表於 12-6-21 12:34 |只看該作者
purpurchi 發表於 12-6-21 12:17
pm 呀~妳呢?

ME TOOO
希望同一班啦~~
大家有個照應~~ HEHE

Rank: 5Rank: 5


2938
27#
發表於 12-6-21 12:35 |只看該作者
kit9211 發表於 12-6-21 12:21
我都收到電話喇, 真係好開心呀

YEAH~~~~~

你地明天幾時去註冊,我要返去原先註冊左既學校拎番學卷,先去培道~~

Rank: 6Rank: 6


6473
28#
發表於 12-6-21 12:42 |只看該作者
回復 joanne_ma 的帖子

請問你係咪要即刻回覆及第二日即交費用呀?
註冊淨係要交留位費,定係交埋大訂(書簿雜費?學費?)
一共要交几多錢呀?
THANKS!

Rank: 5Rank: 5


2938
29#
發表於 12-6-21 12:44 |只看該作者
請問你係咪要即刻回覆及第二日即交費用呀? ~~ YES

註冊淨係要交留位費,定係交埋大訂(書簿雜費?學費?)~~ 書簿和留位

一共要交几多錢呀? ~~ AROUND 2200

點評

littlecook  唔該晒!  發表於 12-6-21 13:11

Rank: 4


764
30#
發表於 12-6-21 12:51 |只看該作者
joanne_ma 發表於 12-6-21 12:44
請問你係咪要即刻回覆及第二日即交費用呀? ~~ YES

註冊淨係要交留位費,定係交埋大訂(書簿雜費?學費?)~~ 書 ...

我未打番去confirm呀~ 知唔知佢用邊間既書?因為之前都比咗另一間大訂,希望同一間書商,唔想浪費呀~~
妳明天去已註冊果間拎學卷,打咗電話去未?唔知會唔會比我拎番d書哩~

Rank: 5Rank: 5


2938
31#
發表於 12-6-21 12:52 |只看該作者
purpurchi :
我一陣會打番去原先果間問下~~

Rank: 6Rank: 6


6473
32#
發表於 12-6-21 13:11 |只看該作者
回復 joanne_ma 的帖子

大家收到CALL既媽咪,恭喜晒!
介唔介意分享一下,最尾ACCEPT培道OFFER,放棄邊D KG呀?
培道係咪一直係你地最心儀既一間?

Rank: 4


526
33#
發表於 12-6-21 13:37 |只看該作者
我擒日都到電話可以轉上午班,好開心. 希望waiting的家長快D收到電話。請問有沒有小朋友住大角咀?

Rank: 5Rank: 5


2938
34#
發表於 12-6-21 14:46 |只看該作者
littlecook 發表於 12-6-21 13:11
回復 joanne_ma 的帖子

大家收到CALL既媽咪,恭喜晒!
放棄又一村~~

Rank: 4


598
35#
發表於 12-6-21 14:56 |只看該作者
回復 purpurchi 的帖子

培小是可直上的,亦可參加大抽獎. 但中學可選舉其他學校.

Rank: 4


764
36#
發表於 12-6-21 14:59 |只看該作者
littlecook 發表於 12-6-21 13:11
回復 joanne_ma 的帖子

大家收到CALL既媽咪,恭喜晒!

放棄咗九龍靈糧堂

Rank: 4


764
37#
發表於 12-6-21 15:00 |只看該作者
QueenieYan 發表於 12-6-21 14:56
回復 purpurchi 的帖子

培小是可直上的,亦可參加大抽獎. 但中學可選舉其他學校. ...

謝謝你!我最終都決定了培道呀~ 你小朋友讀緊定黎緊讀K1?

Rank: 1


22
38#
發表於 12-6-21 15:13 |只看該作者

回覆:purpurchi 的帖子

培小係私校,所以可以大抽獎。培中同培小係聯系學校唔係直屬,所以唔係實收上中學,不過都成九年後的事,可能到時變左直屬呢!



Rank: 1


22
39#
發表於 12-6-21 15:18 |只看該作者

回覆:有沒人收到培道 call waiting ?

恭喜收到call的朋友,未收到唔好灰心,應該仲call緊的。有冇將軍澳媽咪?



Rank: 5Rank: 5


2938
40#
發表於 12-6-21 15:22 |只看該作者
回復 KiuKiu.Mami 的帖子

我住藍田~~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖