註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
禁止訪問
複式洋房
原帖由 andeskinki 於 11-11-3 15:44 發表 我個女上個月22號去in方方,方方問得仲多野,又問形狀(puzzle),再問生果,又睇書,仲要疊杯,仲問佢叫咩名,btw,我個囡係2010年2月bb........@_@:!真係難左d lor....!!!!!!!!!!!!! ...
原帖由 woojochu 於 11-11-3 18:09 發表 我諗意思係比個小朋友自己比反應個老師會比較好, 我個仔in方方同英藝我都冇幫佢.
子爵府
原帖由 woojochu 於 11-11-3 10:55 發表 咁有冇收你個小朋友?
原帖由 iyct 於 11-11-3 12:25 發表 請問整個過程用邊種語言溝通? 廣東話 / 英語 / 普通話?
別墅
原帖由 woojochu 於 11-11-4 11:04 發表 啱啱in完 入到去問爸爸點叫個仔, 跟住就叫個仔然然, 跟住老師指住爸爸問個仔佢係邊個 1) 砌積木 2) 砌好之後老師話係生日蛋糕(不過唔似), 跟住老師同爸爸一齊唱生日歌, 唱完叫個仔扮吹candle (因為係冇candle所以我 ...
洋房