關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 MOS Think PN班 你地收到 offer letter 未 ?
樓主: 029892
go

MOS Think PN班 你地收到 offer letter 未 ? [複製鏈接]

Rank: 1


30
21#
發表於 10-5-10 23:46 |只看該作者
好開心呀:) ,我個女係2008年12月嘅超細B, 今日收到MOS THINK嘅OFFER!
我知THINK係間唔錯嘅幼稚園,想問吓各位媽媽,你哋會覺得THINK好定BOXHILL好?

Rank: 5Rank: 5


1325
22#
發表於 10-5-11 02:21 |只看該作者
is am class or pm ??


原帖由 bobowhmak 於 10-5-10 23:46 發表
好開心呀:) ,我個女係2008年12月嘅超細B, 今日收到MOS THINK嘅OFFER!
我知THINK係間唔錯嘅幼稚園,想問吓各位媽媽,你哋會覺得THINK好定BOXHILL好?

Rank: 1


30
23#
發表於 10-5-11 07:37 |只看該作者
PM咋,但係我個女係個小小貓頭鷹,好夜瞓,所以PM班比較o岩佢... 應該TAKE個OFFER嗎?

Rank: 2


95
24#
發表於 10-5-11 10:54 |只看該作者

回覆 3# bobowhmak 的文章

Hello bobowhmak,

Boxhill 都有收我個女,但我都係選咗Think。  之前有上Boxhill playgroup,有d老師好但有d好"一般" ,而且nursery playground 好細,重細過我間房haha,:;pppp: 小朋友無乜活動空間。學費好貴$4xxx
Think 兩文三語幾好啊,小一時多些選擇,Boxhill就只有International school 出路。

以上只是本人小小的意見,我相信你已經心中有數了

[ 本帖最後由 Mcdangi 於 10-5-11 10:56 編輯 ]

Rank: 1


30
25#
發表於 10-5-11 22:39 |只看該作者
Hi Mcdangi,

其實我未諗點呀!鐘意THINK多活動,但又鐘意BOXHILL英文教學, 點揀? BOXHILL個PLAYGROUND咁細?上次去OPEN DAY太多人,無特別留意個PLAYGROUND。學費好似BOXHILL平小小,3690 X 11個月,THINK 就 3740 X 11個月,BOXHILL就冇書簿費,THINK就12XX。
你個女係PM OR AM 班?


原帖由 Mcdangi 於 10-5-11 10:54 發表
Hello bobowhmak,

Boxhill 都有收我個女,但我都係選咗Think。  之前有上Boxhill playgroup,有d老師好但有d好"一般" ,而且nursery playground 好細,重細過我間房haha,:;pppp: 小朋友無乜活動空間。學費好貴 ...

Rank: 2


95
26#
發表於 10-5-12 10:02 |只看該作者
Oh, 你最好問清楚Boxhill, 新學期好似會加學費到HK$4xxx 喎。 你可以打電話到Boxhill 安排一個school visit 再看清楚環境同課程   。

我阿女Think am class, 讀一個月會轉full day class。

原帖由 bobowhmak 於 10-5-11 22:39 發表
Hi Mcdangi,

其實我未諗點呀!鐘意THINK多活動,但又鐘意BOXHILL英文教學, 點揀? BOXHILL個PLAYGROUND咁細?上次去OPEN DAY太多人,無特別留意個PLAYGROUND。學費好似BOXHILL平小小,3690 X 11個月,THINK 就 3740 X 11個月,BOXH ...

Rank: 5Rank: 5


4605
27#
發表於 10-5-12 15:46 |只看該作者
my bb is attending the playgroup in boxhill,, for me,, i dun like.. the teacher have no experience in teaching kids..... just my opinion... even they offer me space for my bb.. i rejected la
  and the school is vvvvvvvvvvvvvvv small.

Rank: 3Rank: 3


166
28#
發表於 10-5-29 00:08 |只看該作者
Hi all,

我囡囡都係17/4in果批細b, 最初都收到信waiting list, 但上星期學校打黎通知我安排到學位喇
大家唔好灰心呀, 仲有機會架...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖