關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 HK Preschool 通常幾時Interview?
樓主: vinvillalee
go

HK Preschool 通常幾時Interview? [複製鏈接]

Rank: 4


515
21#
發表於 09-11-23 13:54 |只看該作者
我都收到啦 5/12 12:30 (playgroup)..

Rank: 2


52
22#
發表於 09-11-23 13:56 |只看該作者
原帖由 luiflora 於 09-11-23 12:48 發表
甘怪架??n班有d係12月4日in,有d又係12月5日in,k班又係甘???點解唔一日in n班一日in k班??不過甘安排都好小事...但願考到啦!!
請問早收信的朋友你地住邊???我今日打電話去問,佢地話11月21日晚才全部寄出.....而我當然 ...


luiflora,
我都係住沙田, 今朝check過信箱都係未有信呀... ...
要留意埋下晝先得啦...

Rank: 4


515
23#
發表於 09-11-23 13:57 |只看該作者
聽人講上年好似考個小朋友識唔識分顏色、形狀同動物。
另外睇下佢識唔識講野答題目,呢d都係考 n1 架。唔係考 k1。

原帖由 msbeauty 於 09-11-23 13:47 發表
我都收到信, 但我bb是細仔, 快一歲了. 仲都未行, 又未閞始講, 都唔知會in乜野??

Rank: 1


11
24#
發表於 09-11-23 14:00 |只看該作者
唔係化, 咁堅????

原帖由 Jimmie 於 09-11-23 13:57 發表
聽人講上年好似考個小朋友識唔識分顏色、形狀同動物。
另外睇下佢識唔識講野答題目,呢d都係考 n1 架。唔係考 k1。

Rank: 5Rank: 5


1907
25#
發表於 09-11-23 14:24 |只看該作者
原帖由 luiflora 於 09-11-23 12:48 發表
甘怪架??n班有d係12月4日in,有d又係12月5日in,k班又係甘???點解唔一日in n班一日in k班??不過甘安排都好小事...但願考到啦!!
請問早收信的朋友你地住邊???我今日打電話去問,佢地話11月21日晚才全部寄出.....而我當然 ...


I lived in Fotan & received the letter on 21-Nov

Rank: 3Rank: 3


149
26#
發表於 09-11-23 16:12 |只看該作者
我問左個朋友(囝囝讀K1, 由N1升上), 佢話當年考:
1. greeting (早晨, 打招呼, 要有反應)
2. 認colors, shapes - 識回應識指出就ok
3. 認物(fruit, animal, objects) - 識回應識指出就ok
4. 玩玩具 - 應該個個小朋友都會有反應
5. 問生活情況
佢當時interviewer係西人miss.

原帖由 小bMa 於 09-11-23 14:00 發表
唔係化, 咁堅????

Rank: 5Rank: 5


3107
27#
發表於 09-11-23 20:18 |只看該作者
原帖由 lachatte 於 09-11-23 16:12 發表
我問左個朋友(囝囝讀K1, 由N1升上), 佢話當年考:
1. greeting (早晨, 打招呼, 要有反應)
2. 認colors, shapes - 識回應識指出就ok
3. 認物(fruit, animal, objects) - 識回應識指出就ok
4. 玩玩具 - 應該個個小朋友 ...


呢D都係HKPS (KLN)嘅問題? HKPS(ASCOT)以前好似無問colors, shapes.

Rank: 3Rank: 3


482
28#
發表於 09-11-23 22:04 |只看該作者
原帖由 lachatte 於 09-11-23 16:12 發表
我問左個朋友(囝囝讀K1, 由N1升上), 佢話當年考:
1. greeting (早晨, 打招呼, 要有反應)
2. 認colors, shapes - 識回應識指出就ok
3. 認物(fruit, animal, objects) - 識回應識指出就ok
4. 玩玩具 - 應該個個小朋友 ...


哈哈~~in 西人??仔仔都未見過,唔知佢有咩反應...可能好似見鬼甘...大叫"驚驚". 甘就........唉~~我地都順其自然吧啦.依家做父母真係辛苦,如果當年我父母都....我now可能成為特首了(講笑)哈哈....

Rank: 3Rank: 3


482
29#
發表於 09-11-23 22:05 |只看該作者
原帖由 Alichau 於 09-11-23 13:56 發表


luiflora,
我都係住沙田, 今朝check過信箱都係未有信呀... ...
要留意埋下晝先得啦...


我收到啦,你明天再收不到,記住打去學校啊~~

Rank: 5Rank: 5


2831
30#
發表於 09-11-23 23:16 |只看該作者
我上星期六已經收到信...12/5 1:45pm
我寧願12/4 interview, 12/5我有另一間IN, 怕到時撞時間

[ 本帖最後由 EthanSon 於 09-11-23 23:18 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


149
31#
發表於 09-11-23 23:29 |只看該作者
yes, 係KLT, 我朋友囝囝係0606, 07年既PN interview..
原來KLT今日出左通告, 下星期五唔使返學, 因為要全日做interview..真誇張!

原帖由 MAMAMEEE 於 09-11-23 20:18 發表


呢D都係HKPS (KLN)嘅問題? HKPS(ASCOT)以前好似無問colors, shapes.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2239
32#
發表於 09-11-23 23:54 |只看該作者
我都收到信, 5 Dec 4:30pm, playgroup

我個仔啱啱1歲, 淨係識亂咁指野, 唔識俾反應架喎.....

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2239
33#
發表於 09-11-23 23:57 |只看該作者
我都收到信, 5 Dec 4:30pm, playgroup

我個仔啱啱1歲, 淨係識亂咁指野, 仲未識俾反應架喎

Rank: 3Rank: 3


482
34#
發表於 09-11-24 10:21 |只看該作者
原帖由 kiki.kiki 於 09-11-23 23:57 發表
我都收到信, 5 Dec 4:30pm, playgroup

我個仔啱啱1歲, 淨係識亂咁指野, 仲未識俾反應架喎


唔明,唔係話2008-1-1至2008-8-31先可以報playgroup咩??甘你個bb又點會啱啱1歲??

Rank: 5Rank: 5


1907
35#
發表於 09-11-24 10:33 |只看該作者
原帖由 luiflora 於 09-11-24 10:21 發表


唔明,唔係話2008-1-1至2008-8-31先可以報playgroup咩??甘你個bb又點會啱啱1歲??


佢地都會叫8月31日之後出世的BB 交表. 我個B 是9月出世, 我又問過HK pre school, 佢地話冇問題, 叫我交表.
其實所有的幼兒園都係咁!!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1739
36#
發表於 09-11-24 10:40 |只看該作者
原帖由 luiflora 於 09-11-23 22:04 發表


哈哈~~in 西人??仔仔都未見過,唔知佢有咩反應...可能好似見鬼甘...大叫"驚驚". 甘就........唉~~我地都順其自然吧啦.依家做父母真係辛苦,如果當年我父母都....我now可能成為特首了(講笑)哈哈.... ...



luiflora,

比少少 tips 你, ascot 的西人唔太多, 以我知有1個鬼婆, 兩個印度look 女miss, 一個呀 sir (唔肯定係net 還是 mix), 還有好多個 net 女miss (中國人樣的).  但無論佢咩 look ,個個d 英文口音都好好, 唔會難聽, 同埋好nice, 只不過係個外表之別.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1739
37#
發表於 09-11-24 10:41 |只看該作者
原帖由 MAMAMEEE 於 09-11-23 20:18 發表


呢D都係HKPS (KLN)嘅問題? HKPS(ASCOT)以前好似無問colors, shapes.



yes, 上年考 n 時 (ascot), 無問過 colors & shapes.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1739
38#
發表於 09-11-24 10:48 |只看該作者
原帖由 luiflora 於 09-11-24 10:21 發表


唔明,唔係話2008-1-1至2008-8-31先可以報playgroup咩??甘你個bb又點會啱啱1歲??



是的, 間間做法都是如此, 但要插班 hkps, 足 2歲時插可以話係無咩可能, 一開學全班已 full, 班少, 無人quit, 無位插.  我都唔見我小朋友那班有外來插班生.

Rank: 3Rank: 3


371
39#
發表於 09-11-24 16:39 |只看該作者
我阿B PLAYGROUP INTERVIEW TIME 係5:30PM...點解咁夜架????

Rank: 2


64
40#
發表於 09-11-24 16:41 |只看該作者
anyone know whether one or two parents can allow to attend the interview with the kid?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖