關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 Nursery 面試
樓主: 薇薇細語
go

Nursery 面試 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4449
21#
發表於 09-10-11 23:25 |只看該作者
原帖由 monkey05 於 09-10-11 15:21 發表



而家in  n1 係咁架喎, 問埋呢d 對咁細既小朋友都幾深既野, 好似去in k1 咁.  人多去in ,佢地唔問得太淺啦.  個個都識, 咪個個都要收 ?
'

又唔係既, 我見到有好多小朋友做晒都唔收, 又見過某名幼稚園有小朋友直頭in到走去都收. 樓主講果間我有朋友in過, 當然係做唔到要求, 但後尾都收, 佢仲要係細仔, 所以interview既野儘左力就算啦~~

Rank: 4


812
22#
發表於 09-10-12 00:18 |只看該作者
原帖由 ML_Ngan 於 09-10-11 11:06 發表
Oh! My God!  The listed interview questions look like for K1 instead of N1.  My kid only 15 months but she cannot speak her name and she can only speak a few single words.  May I know those mentioned  ...


Tseung Kwan O Deborah. Actually in TKO, it is famous. I think if u can paid the school fee, they will take your child.

Rank: 3Rank: 3


327
23#
發表於 09-10-12 00:42 |只看該作者
LittlePanda101,

Thanks for your info.
I know what you mean about the "puzzle" now. That's fine with my son(0802).

And for those who are worrying about your son/daughter of 14-15months, kids can learn and change a LOT in these 5 months. So no need to worry.

Rank: 5Rank: 5


1001
24#
發表於 09-10-12 10:31 |只看該作者
原帖由 elmolly 於 09-10-11 23:25 發表
'

又唔係既, 我見到有好多小朋友做晒都唔收, 又見過某名幼稚園有小朋友直頭in到走去都收. 樓主講果間我有朋友in過, 當然係做唔到要求, 但後尾都收, 佢仲要係細仔, 所以interview既野儘左力就算啦~~ ...


咁即係冇所謂既收生標準?! 答對未必收, 答錯未必唔收? 如果唔指意小朋友, 咁父母又可以有mud準備?


2640
25#
發表於 09-10-12 10:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4449
26#
發表於 09-10-12 11:19 |只看該作者
原帖由 qqbabe 於 09-10-12 10:31 發表


咁即係冇所謂既收生標準?! 答對未必收, 答錯未必唔收? 如果唔指意小朋友, 咁父母又可以有mud準備?


收生標準真係要學校先知, 不過見過有媽媽話小朋友要同老師有eye-contact, 係咪真我都唔知, 因為我個女都無兼唔睬人. 父母儘量令小朋友唔好咁驚陌生人喇(不過好難), 果日早d去到學校比佢warm up, 同佢講去玩好開心, 等佢唔好緊張. 千萬唔好比學校覺得你係麻煩既家長呀!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2623
27#
發表於 09-10-12 11:56 |只看該作者
原帖由 LittlePanda101 於 09-10-10 22:56 發表
I've also had an interview with my son today in TKO Deborah. The questions are as follow:

To the child:

1. What is your name?
2. Point to your eyes, nose, mouth, ears and head.
3. What color is this ...


同我阿b in 個間exactly一樣 (就係有位媽咪講第一城果間), ...但佢都叫識哂, 最意外係個miss叫佢指雞脾, 我同miss講佢應該唔識, 因為我未俾過雞脾佢食, 又未教過, 但佢居然識指...果一刻好開心

Rank: 5Rank: 5


1001
28#
發表於 09-10-12 12:43 |只看該作者
小朋友平時睇睇埋埋吸收唔少野, 但要佢喺指定時間(面試中)指定地點(學校面對陌生既老師)比反應就真係無定向風, 仲難預測過幾時打風.

Rank: 4


966
29#
發表於 09-10-12 15:13 |只看該作者
我上星期都同阿囝interview左1間屯門既n1
我個囝都係剛剛1歲乜都唔識

miss叫阿囝做野,我個仔又唔肯做
比其他野佢玩又唔玩喎,全部推返比miss添.

後來阿囝自己走落地玩.
都係我同miss傾計,問下阿仔日常生活既野
同講下學校情況比我知.

之後就收左我個囝啦.
miss仲話阿仔走來走去,對學校好好奇咁!
miss仲送左個玩具比阿囝添!

我想最緊要bb唔好怕陌生!

Rank: 3Rank: 3


394
30#
發表於 09-10-13 14:57 |只看該作者
原帖由 yuensiu 於 09-10-12 15:13 發表
我上星期都同阿囝interview左1間屯門既n1
我個囝都係剛剛1歲乜都唔識

同講 ...


1歲就in, 吾系要满歳半先in o羊?

Rank: 4


966
31#
發表於 09-10-13 17:55 |只看該作者
我地交表時學校已經即時約interview
我地係屯門區,有可能間間學校唔同啦!

Rank: 3Rank: 3


107
32#
發表於 09-10-13 22:58 |只看該作者
你好, 我都係揾緊屯門既NI, 唔知報那間呢, 因為問左兩三間, 佢地都話要出年4/5月先約見我小朋友 (因為我囡囡只得11個月大)

原帖由 yuensiu 於 09-10-13 17:55 發表
我地交表時學校已經即時約interview
我地係屯門區,有可能間間學校唔同啦!

Rank: 4


966
33#
發表於 09-10-14 16:54 |只看該作者
原帖由 peacekamen 於 09-10-13 22:58 發表
你好, 我都係揾緊屯門既NI, 唔知報那間呢, 因為問左兩三間, 佢地都話要出年4/5月先約見我小朋友 (因為我囡囡只得11個月大)


你住近邊呢??要睇下你想找全日/半日??
會唔會n1直升k1?定k1會同bb轉校??
我覺得最好近返屋企,小朋友無咁辛苦
打風落雨接返學/放學都方便d!

Rank: 3Rank: 3


371
34#
發表於 09-10-15 09:32 |只看該作者
我成日都有一個問題, 就係D學校會唔會要家長講英文答老師問題, 如果自己本身speaking 唔係好叻, 咁會唔會令到自己小朋友無機會讀到一d好既學校啊...本人想仔仔讀到victoria...佢地interview 時洗唔洗講英文架???? 請指教...

Rank: 3Rank: 3


327
35#
發表於 09-10-15 14:54 |只看該作者
我都有打算報victoria的, 但已經聽聞幾位朋友講面試的"競爭"實況....

校長會親身問問題(以中文發問), 一大班家長(只能父/母其中一人)圍住坐, 好像搶答咁. 有家長可以流利英語的搶答後, 其他不諳英語或怕講得唔流利, 可能就唔敢發言, 聽聞如此校方便沒有再留意沒發言的家長....

其實我覺得我係可以用英文答, 但校長用中文發問, 如果在座無外籍老師interview, 點解要用英文答呢? 唔通有人普通話/日文好勁, 咁又用日文答呀? 不想評論任何人, 只嘆名校就如"名門望族", 一入名門深似海....

Rank: 3Rank: 3


444
36#
發表於 09-10-15 16:06 |只看該作者
我都有朋友去victoria interview, 當時又係冇外籍老師在場, 個校長問完問題, 冇家長肯出聲答先, 之後有一位爸爸用中文答先, 之後就有家長輪住答... 但當其中一位家長用英文答, 其他家長又轉晒台, 用晒英文, 哈哈!!!!

Rank: 3Rank: 3


327
37#
發表於 09-10-15 16:17 |只看該作者
我諗如果我係在座的家長之一, 有人答左英文, 我又想發言, 我會先問Is there anybody doesn't know Cantonese? 或者Should I continue in English?
我覺得要respect在座的其他人.

Rank: 5Rank: 5


4449
38#
發表於 09-10-15 17:45 |只看該作者
原帖由 Toffeenut 於 09-10-15 14:54 發表
我都有打算報victoria的, 但已經聽聞幾位朋友講面試的"競爭"實況....

校長會親身問問題(以中文發問), 一大班家長(只能父/母其中一人)圍住坐, 好像搶答咁. 有家長可以流利英語的搶答後, 其他不諳英語或怕講得唔流利, ...


前年就係咁, 舊年就係free to join or not or not, 講明係比家長問問題, 我知唔係所有家長都有去. 又唔洗咁灰心, 我識有朋友同我自己都係"百無"家庭, victoria都收左

Rank: 2


51
39#
發表於 09-10-15 19:18 |只看該作者
我聽好多朋友講,要問小朋友0野,其實in時係好細個,真係唔知學校收生標準係乜.....其實想知點解要考埋家長英文?

[ 本帖最後由 heihei1206 於 09-10-15 19:22 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


371
40#
發表於 09-10-16 11:15 |只看該作者
好buy你咁講, 有D家長為左自己小朋友入到心誼既學校, 就巳經唔會識尊重其他人....係咁show 自己既英文, 但無計, le d 出名既學校就好鐘意睇le d 野...我都知有名既學校都係想搵番d有質素既家庭, le 點我明白, 但我覺得睇一個家庭既家教同教養緊要d lor... 講真, 想讀你地既學校, 都係想自己小朋友叻過自己, 英文好過自己, 唔通英文唔好既家長, 就代表小朋友都唔叻, 就代表無教養咩.....

原帖由 Toffeenut 於 09-10-15 16:17 發表
我諗如果我係在座的家長之一, 有人答左英文, 我又想發言, 我會先問Is there anybody doesn't know Cantonese? 或者Should I continue in English?
我覺得要respect在座的其他人. ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖